68

7.9K 624 223
                                    

Herkese selam!

Neredeyse bir ay olmuş bölüm atmayalı. Sürekli bölüm sorup merak edenler de olmasa ne zaman yazardım bilmiyorum. Aslında ikiliyi yazmayı çok seviyorum ama bazen de tıkanıyorum. Bu tıkanıklığı sizin oy ve YORUMlarınız açacak. 

Benden hep bölüm bekliyorsunuz ama iş yorum yapmaya gelince hepiniz sessizliğe bürünüyorsunuz. Sessizlik insanı korkutur o yüzden beni korkutmayın ve ben de varım ben de bu kitabı okuyorum diye düşünüp kendinizi belli edin!

Aslında yurtdışı sahneleri olacaktı ama canım o kısımları hiç yazmak istemedi. Birkaç yetişkin sahne de olacaktı ama bunu yazmak için doğru zaman şimdi değil. Eğer isterseniz sonra ara bir bölüm olarak yazabilirim.

Bu aralar twitter da aktifim. #M&A etiketiyle orada da düşüncelerinizi yazın ve beni yalnız bırakmayın. Yazmanın en güzel yanı sonraki yorumları okuyabilmek.

OY VER HİKAYENE CAN VER YORUM YAP KURGUNA KENDİ DEĞERİNİ KAT!

Duyuruları kaçırmamak için; 

ElifKaplan3

insta: elifkaplan.ek tw:byfrodoiyimsn 

TAKİP EDİN!

KEYİFLİ OKUMALAR!

Altuğ'un o sabırsızlıkla beklediği zaman dilimine giriyoruz nihayet. Onunla bavul hazırlamak çok keyifli çünkü öyle hevesli ki beni de fazlasıyla beklentiye sokuyor. Birçok plan yapmış ve hepsini bana tel tek anlattı. Çok bunaldığını ve değişik bir ülkeye ve oranın şehirlerine gitmenin bize ne kadar iyi geleceğini de söyleyip durdu. Ayrıca bol bol alışveriş yapabileceğimi de söyledi. Şu an pek fazla böyle bir gereksinim yok ama görünce belki de iş değişebilir. Bu yüzden kendimden emin değilim.

Tüm kontrollerden geçip uçaktaki koltuklarımıza oturduğumuzda bile heyecanını görebiliyorum. Andre'nin düğünü biraz bahane gibi oldu onun için. Yolculuğumuz üç saate yakın sürecek. Şu an burada hava kararmak üzere ama indiğimizde iki saat geride olacağı için sanki aynı saatte inmiş gibi olacağız. Uçağa binmeyeli çok uzun süre oldu o yüzden biraz korkuyorum ama Altuğ daha önceden uzun uzun yolculuklar yaptığı için alışmış durumda. Bu yüzden sakinleşmem için bana Andre ile ilgili birkaç anısını anlattı. Çoğunlukla güldüm ve benim gülmemle onun mutlu olduğunu net bir şekilde gördüm. Sonra başımı ona yasladım ve İngilizce kitap okumaya çalıştım. Bazı anlamadığım kalıpları ona sordum. İlk başlardakinden çok daha iyiyim artık bu konuda. Altuğ her zaman desteğini üstümden çekmiyor ve bu da beni daha çok cesaretlendiriyor. Sınava çok az kaldı ve pratiklerim iyi bir yönde ilerliyor.

"Yalnız bayağı ateşli bir çift onlar," diye kulağıma fısıldıyor ve beni güldürüyor. Galiba bana fark ettirmeden o da bazı kısımları okumuş olabilir. Evet kitap biraz öyle ama okuması fazlasıyla keyifli.

"Biliyor musun, sen buradaki sürekli övülen baş erkek karakterden bile daha çok çekicisin. Ayrıca o konuda da çok iyisin." Gülüyor neyi ima ettiğimi anlayınca ve saçlarıma bir öpücük bırakıyor.

"Aslında o konuda karşıdaki kişi çok önemlidir. Eğer duygularını alt üst ediyorsa seni fazlasıyla istekle dolduruyorsa o son kaçınılmaz. Yani bu senin eserin inci tanesi. Bazen öyle cesursun ki beni çok şaşırtıyorsun ama itiraf edeyim; banyoma geldin ya o gün gibi bir şaşkınlık hiç yaşamamıştım." O anki tepkisi aklıma gelince gülmekten alamıyorum kendimi. Evet benim için çok cesur bir adımdı ama pişman değilim öyle davrandığım için.

"Benim için oldukça güzeldi."

"Benim için öyle olmadığını mı sanıyorsun? Aklımı oynatacaktım."

M&A Bir Veliahtın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin