Herkese merhaba,
Uzun bir süre oldu görüşmeyeli.
Umarım çiftimizi çok özlemişsinizdir.
Ben yorumlarınızı okumayı acayip özledim.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.
Oy ver, hikayene can ver!
Bölümün orta kısımlarında yetişkin içerik var. Uyarımı yapıyorum ve gidiyorum.
ALTUĞ'DAN
Elimdeki kalemi bırakıp unutmayayım diye önüme koyduğum su şişemi elime alıp su içmeye başlıyorum. O kadar çok yoğunum ki su içmeyi hep unutuyorum. Bu yüzden bana hatırlatması için şişeyi gözümün önüne koydum. Kapı açılırken su içmeye devam ediyorum. Genç bir kadın genç bir erkek, orta yaşlı bir kadın ve orta yaşlı bir adam içeriye dalıyor.
"Sadece hasta kalsın hepiniz giremezsiniz!" diyorum hemen. Hiç beni dinlemiyorlar. O an bana çekinerek bakan kadını görüyorum. Yüzünde morluklar var. İçim üzüntüyle kasılıyor çünkü bu genç kadını dövmüşler. Kalemimi elime alıp yandaki boş kağıda sekreterimin görebileceği şekilde hızlıca 'Güvenliğe haber ver, polis çağırsınlar!' yazıyorum. Bu çok ciddi bir durum ve alacaklı gibi girdiklerine göre aklıma kötü fikirler geliyor.
"Hepimizin olması lazım!" diyor genç adam.
"Hasta kim ve şikayeti ne?" Hiçbir şey görmemiş gibi devam ediyorum. Genç kızı sertçe kolundan tutuyor ve masanın önüne itekliyor adam. O kaba davranışı görünce öfkeleniyorum ama bunu göstermiyorum.
"Bekaret testi yaptırmak istiyoruz." Maalesef tahmin ettiğim olay gerçek oluyor. Bu kadınları küçük düşüren iğrenç zihniyetlerin ve toplumun bir uygulaması. Özellikle böyle genç kadınlarda travma etkisi yaratır ki kadına şiddet uygulamışlar. Büyük ihtimal kanama olmadığı için getirdiler kadını. Çok karşı olduğum ve alet olmak istemediğim bir durum çünkü bilimsel hiçbir değeri yok o muayenenin. Sanıyorlar ki Hymen'in zırh gibi geçit vermeyen bir yapısı var. O halde adet kanı nasıl geliyor deyip aklını kullanan yok!
"Ben bunu yapmıyorum!" diyorum kararlı bir şekilde.
"Sen doktor değil misin?"
"Beyefendi hiçbir bilimsel gerçekçiliği yok!" Genç kadın bana yalvaran gözlerle bakıyor. Sanki masumluğumu kanıtla der gibi. Bu çok yanlış bir durum ve bunu bir iş olarak göremem. Ayrıca kadın daha evliliğinin ilk günü şiddet görüyorsa ilerleyen zamanlarda da görecektir. Şimdiden bu adamdan ayrılması onun için daha iyidir.
"Ne demek bilimsel gerçekçiliği yok!" Adam çok sinirli. Ayağa kalkıp ona vurmamak için kendimi zor tutuyorum. Sekreterim bana hafifçe göz kırptığında haber verdiğini anlıyorum. Ayağa kalkıyorum ve elimle gizli muayene odasını gösteriyorum. Kadın giriyor ve ben de arkasından girip sürgülü kapıyı kapatıyorum. Kısık sesle konuşmaya başlıyorum.
"Yeni evlendiniz ve ilişki sonrası kanaman olmadı."
"Evet," diyor kadın çekingen bir şekilde.
"Seni bu yüzden mi dövdüler?" Hızlıca başını sallıyor ve ellerinin şiddetle titrediğini görüyorum. Çok korkuyor.
"Yemin ederim ben kimseyle birlikte olmadım. Neden öyle oldu bilmiyorum." Kadın ağlamaya başlarken yatağa oturması için yardım ediyorum. Oldukça kötü durumda.
"Sana inanıyorum, bakmayacağım dediğim gibi bilimsel bir anlamı yok. Bunun sorgulanması iğrenç bir toplumsal dayatma ve ben ona karşıyım bu yüzden de alet olmayacağım." O hayvan herifin hiç kadının ilişkiye hazırlanması için incelik göstereceğini düşünmüyorum. Kadının zarı esnek olabilir ya da adamın cinsel organı küçük olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
M&A Bir Veliahtın Hikayesi
RomanceOnu gördüğü ilk günden beri boş hayallere kapıldığını düşünen Mercan yeni işine başladığı gün onu karşısında görünce oldukça şaşırır. Bu platonik aşka bir dur demelidir ama bulunduğu şartlar onu hoşlandığı adama doğru itmeye başlar. Bu noktada artık...