Merhaba
Bölüm sınırı 290 oy ve farklı kişilerden gelecek olan 300 yorum. Bunu özellikle belirtiyorum.
Oy ver hikayene can ver!
Keyifli okumalar
TeşekkürlerALTUĞDAN
Hâlâ beni öptüğüne inanamıyorum. İlk başta bana buz gibi davrandığında çok korkmuştum. Her şey bitti gibi düşünmüştüm. Reddedildim, yine istediğim biri tarafından... Ama düşündüğüm gibi olmadı. Şu an bana gülümseyerek bakıyor. Elbise ona o kadar yakışmış ki o fark etmese bile tüm gece onu izleyip durdum. Kesinlikle sarışın olmayı denemeli çok göz alıcı görünüyor. Ona her baktığımda kalp atışlarım hızlanıyor. Nefes alışım değişiyor ve eve gidince birbirimize nasıl bakacağız veya nasıl bir adım atmalıyım bilmiyorum. İçimden nasıl gelirse öyle davranmak en mantıklısı. Ayrıca bu küçük gösteriyi ayarlayan Andre'ye de bir teşekkür borçluyum. Celine ile lavaboya giden Mercan'ın ardından hemen Andre'ye teşekkür ediyorum.
"Bir an uymayacaksın diye korktum," diyor ve gülüyorum.
"Altuğ gerçekten o kızla çıkacak mısın?" Nora'nın o dokundurmalı sesi beni şaşırtıyor.
"Neden öyle söyledin?"
"Sanırım Sarah'ı hatırladı," diyor erkek arkadaşı Mike. O konuyu burada asla açmamalı hayır olmaz. Aklımı bu kadar toparlamışken tekrar o kuyuya düşmemelim. Çünkü o konuyu sildim aklımadan ve bu zamana kadar da gayet başarılıydım.
"Mercan ile o çok farklı."
"Bence çok benziyorlar. Sakin pek konuşkan değil içine kapanık. Sarah için de böyle çok heyecanlı ve istekliydin. Sonucunu hepimiz biliyoruz. O kızı çok üzdün. Bu kız da onun kadar hassas birine benziyor."
"Onun için doğru zaman değildi," diye araya giriyor Andre.
"Bence acele ediyor. Tekrar yara almasın istiyorum. Çünkü o zaman bile etkisinden çok zor çıkmıştın Altuğ. Onu üzdün diye vicdan azabı çekmiştin." Lanet olsun ki Nora haklı. Çok haklı. O dönemi çok zor atlatmıştım. Mercan, Sarah'dan da hassas biri çünkü babası ile çocukluk travması var. Bir erkeğe sonuna kadar güvenmek isteyecektir. Peki ben ona o güveni sağlayacak kadar kendime güveniyor muyum? Mercan'a dönülmez bir üzüntü bırakırsam? Ya bu hislerim geçici bir hevesse? Onun evimde kalması, az çok anlaşmamız ve bana karşı olan sert tutumu bana farklı gelip beni cezbettiyse? Ya duygularımı yanlış yorumluyorsam? O zaman ne olacak! Yine arkamda çok kırılmış bir kalp bırakmak istemiyorum.
"Ben..." Andre bana bakıyor cesaret vermek ister gibi bir hali var.
"Denemeden bilemezsin," diyor. O an içimdeki tüm mutluluk uçup gidiyor. Gerçek bu çünkü bunu ben yaşadım yıllar önce. O günleri tekrar hatırlıyorum. Aynı şekilde Sarah için de herşeyi yapmaya hazır bir haldeydim. Hatta Mercan'a yaptığımın belki 5 katı daha ilgi gösterdim ona. Acele etmemiştim, oyunu kuralına göre oynadım. Her şeyi ağırdan aldım ve istediğimde o çok romantik olan yönümü kullandım ama birkaç ay sonra o hislerim azalmaya başladı. Kız da haklı olarak ona gösterdiğim ilginin azaldığının farkına varıyordu. Beni unutması uzun bir zaman aldı. Eski günlere dönebilmek için birçok yol denedi ama ben hiçte eskisi gibi olmadım. Hatta onu tamamen unutmuştum şu ana kadar.
Mercan ile Celine geldiğinde herkes sessizliğe bürünüyor. Mercan da o gerilimin farkına varıyor.
"Ne oldu?" Diye soruyor ama onu geçiştiriyorum.
***
Eve gelene kadar beni konuşturmaya çalışıyor ama kısa cevaplar veriyorum. Hiç böyle olmamalıydı. Ona umut verdim çünkü kendi içimde de vardı. Ama şimdi baştan düşününce Nora'nın apaçık haklı olduğunu görüyorum. Birkaç ay sonra Mercan'a karşı oluşan bu hislerim de giderse kalbinde bir yara da ben bırakırım ve kızın artık erkeklere karşı hiçbir güveni kalmaz. Buna ona yaşatmaya hakkım yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
M&A Bir Veliahtın Hikayesi
RomanceOnu gördüğü ilk günden beri boş hayallere kapıldığını düşünen Mercan yeni işine başladığı gün onu karşısında görünce oldukça şaşırır. Bu platonik aşka bir dur demelidir ama bulunduğu şartlar onu hoşlandığı adama doğru itmeye başlar. Bu noktada artık...