//46♡//

8.2K 310 741
                                    

Jisung

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Przez ostatnie miesiące byłem naprawdę szczęśliwy. Nawet nigdy nie wyobrażałem sobie, że może zacząć układać się tak dobrze. Mam grupkę przyjaciół i nawet od kilku dni kochającego mnie chłopaka. W końcu czuje, że mam dla kogo żyć i mam powód do uśmiechania się szeroko każdego dnia. Jestem szczęśliwy.

Stwierdziliśmy, że razem z Jeonginem i Lixem spotkamy się u mnie, bo skoro mamy jeszcze ferie trzeba z nich korzystać, a nie widujemy się codziennie. Nawet nie było konkretnego powodu spotkania, po prostu skończyliśmy na oglądaniu dram i zajadaniu się słodyczami.

- No powiedz mu to błagam, on też ciebie kocha! - krzyknął płaczliwie Innie do telewizora, na co zaśmiałem się cicho.

- Tak? A ja mam ci przypomnieć ile zbierałeś się do wyznania uczuć dla Hwanga? Nie pospieszaj jej! - powiedział przejętym głosem Lix, a później razem z Innim zaczęli wypominać drugiemu ile się zbierali do powiedzenia o swoich uczuciach, a ja... Ja siedziałem i cichutko śmiałem się z nich, dopóki nie usłyszałem dźwięku powiadomienia z mojego telefonu.

15:28
Minhol zmienił twój nick na "sweetheart♡"

Minhol:Jisungie?
Jesteś wolny dziś o 17?

Sweetheart♡:
Na razie jest u mnie Lixie i Innie
Ale po 16 idą, więc jestem wolny
A coś się stało?

Minhol: Nic się nie stało słońce
Po prostu mam dla ciebie
Niespodziankę♡
Będę po ciebie o 17

Uśmiechnąłem się szeroko pod noskiem. Co on znowu wymyślił?

Sweetheart♡:
Nu dobrze

Nie mogę się doczekać!!! ///

Chciałbym już dostać...
Buziaka///

Odłożyłem telefon na bok, zawstydzony zakrywając swoje policzki dłońmi, czym najwyraźniej zwróciłem uwagę chłopaków. Naprawdę przez te kilka dni zdążyłem uzależnić się od tych pocałunków...


Chwilę później usłyszałem następne powiadomienie, a zaraz po tym dwójka chłopaków dosiadła się obok mnie.

- Sung, to hyung? No pokaż co napisał. - spojrzałem zakłopotany na ich dwójkę. Nikomu nie mówiłem o tym, że kilka dni temu zostaliśmy parą, nawet moja mama nie zdążyła się o tym dowiedzieć, a chłopcy na pewno oburzą się o to, że dowiedzieli się teraz.

- Emm... No bo... - zacząłem zakłopotany i mocno przymknąłem oczy. - J-ja i Minho hyung chodzimy ze sobą. Przepraszam, że nie powiedziałem wam odrazu... - pisnąłem na jednym wdechu, a zamiast ochrzanu dostałem mocnego przytulasa i głośny pisk ich obu.

- Znowu nam nie powiedziałeś! Ale teraz może najpierw zobacz co napisał hyung! I musisz koniecznie nam opowiedzieć. - krzyknął Lixie i obaj usliedli blisko mnie.

Minhol: Jesteś cholernie słodki Jisungie

Jak już się spotkamy dam ci tyle buziaków ile tylko będziesz chciał

Muszę już lecieć, bo nie zdążę przygotować wszystkiego na 17

Kocham cię Sungie♡♡♡

o u r  r a i n y  d a y s  minsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz