Pokiwałam tylko głową i po chwili siedziałam już w samochodzie faceta. Przecież on w każdej chwili mógł mnie zgwałcić albo zabić.
Kiedy dojechaliśmy na miejsce ujrzałam piękny, duży, biały dom.
Rozejrzałam się dalej siedząc w aucie. Po chwili jednak skapnęłam się że to nie jest mój dom. Spojrzałam na mężczyznę który stał przed autem i patrzył na mnie z uśmiechem.
- Wejdziesz? - Zapytał wysiadając.
Przełknęłam głośno ślinę i wyszłam powoli auta.
- Wolałabym jechać do domu...- zamknęłam drzwi dalej stojąc przy aucie.
- plany się zmieniły- podrapał się po karku- ale spokojnie nic ci nie zrobię. Prześpisz się a jutro odwiozę cię do domu. Obiecuje- wystawił do mnie dłoń którą po chwili nie wiem czemu złapałam.
Weszliśmy do domu. Było tu przytulnie ale zdecydowanie wolałam swój dom.
- Jesteś głodna? - wszedł do kuchni i podał mi szklankę wody.
- Wolałabym się już położyć...- burknęłam ciszej
- Oh rozumiem- odłożył szklankę- chodź zaprowadzę Cię do pokoju.
Mężczyzna zaprowadził mnie do pokoju jednak jeszcze przed wejściem do pokoju zobaczyła że na ścianie wiszą trzy zdjęcia jakiś dziewczyn.
- Kto to?- wskazałam na zdjęcia z lekkim obrzydzeniem.
Mężczyzna tylko uśmiechnął się smutno i westchnął.
- To moje siostry. Nansy, Yuna i Jen. Wszystkie były bliźniaczkami. Dwa lata temu wracały z imprezy i miały wypadek. - mówił załamującym się głosem cały czas patrząc na zdjęcia.
- Przykro mi...- Przegryzłam policzek od środka.
- Wszystko ok- uśmiechnął się do mnie- idź spać.
Mężczyzna odszedł a ja poszłam się szybko umyć do łazienki która była w pokoju po czym ubrałam na siebie koszulkę i spodenki które dał mi chłopak. Po chwili już spałam czując jego perfumy na pościeli.
_________
Jak waszym zdaniem? Ten gościu ma dobre chęci?😏
CZYTASZ
Moon 《Jeon Jungkook》
ActionPewnego dnia Alice próbuje oderwać się od rzeczywistości. Nie da się żyć gdy sama codzienność wbija ci nóż w plecy. Bohaterka idzie na imprezę na której zostaje otruta i wykorzystana przez pewnych ludzi. W ostatku sił próbując się uratować udaje si...