61.

21 7 4
                                    

Seděla jsem a poslouchala melodii vyzvánějícího skypu.

Po chvíli jsem si tuto známou tóninu začala pobrukovat.

Najednou melodie ustala a z druhého konce se ozval dívčí hlas.

,,Haló?" ptal se.

,,Haló? Slyšíme se? Vidíme se?" ptala jsem se, vlastně jsem se tak ptala pokaždé když jsme si měly zavolat. Emili odpověděla.

,, Čekej...jo už tě vidím!" řekla radostně.

,,Tak co, jak se máš?" položila jsem otázku jako první.

,,Docela dobrý"pokrčila rameny,,ale důvod proč jsi mi měla zavolat-"

,,Ten by mě taky docela zajímal" řekla jsem sarkasticky a dvěma prsty si podepřela hlavu. Emili se na mě skrze kameru zamračila, protože jsem jí opět vmetla do tváře další sarkastickou poznámku.

,,Hej! Nech mě to doříct! Co se ti na tom fénixovi nezdá?" zeptala se.

Do výtvarné výchovy jsem měla nedávno zadaný úkol, nakreslit jakousi mytologickou postavu. Neřekla bych že fénix je něco jako postava ale co.

Vyfocený obrázek jsem Emili poslala aby ho ohodnotila. Její odezva byla velmi kladná ale já s tím přesto nesouhlasila.

,,Já si prostě myslím že si něco takového nezasloužil" odvětila jsem jí a ona už měla další otázku.

,,Co přesně si nezasloužil?"

,,Aby ho maloval někdo jako já" řekla jsem. Protočila očima a já jí to oplácela stejnou mincí.

,,Nesmysl. Povedlo se ti to. A ještě na něco jsem se tě chtěla zeptat, počkej musím si vzpomenout" přemýšlela.

Se zájmem jsem sledovala svou kamarádku a čekala, na co se tedy zeptá.

Najednou jakoby se jí rozsvítilo.

,,Jó! Už to mám! Chtěla jsem se tě zaptat jestli ten fénix byl tvou volbou náhodně nebo proč sis ho vybrala?"povzdechla jsem si. Hloubka toho proč jsem si fénixe vybrala byla tak velká že jsem si nebyla jistá, zda ji má kamarádka pochopí.

,,Nó....docela dlouho jsem se snažila na některé lidi zapomenout, a úplně je vytlačit z hlavy. Fénix mi připomíná že to že jeden den skončí, neznamená že tu nebude -že se nezrodí - druhý, který mi přinese ještě něco krásnějšího a přínosnějšího do života než ten předešlý. To že něco skončí neznamená, že skončilo to nejlepší."

Srdce OdvahyKde žijí příběhy. Začni objevovat