78.

15 4 4
                                    

AIDON

"V moment kdy tě ten tvůj naivní přístup opustí, kdy ucítíš prvně bezmoc a trpkost v krvi pochopíš za jakýho naivního idiota tady teď jsi Aidone."

Nechal jsem ji jít. Samou. Myslel jsem že má v plánu jít třeba do vesnice zeptat se na Steva, nebo tak. Ona ale měla jiné plány.
,, Tohle měla u sebe," podával mi Stev složený papírek. S bušícím srdcem jsem ho rozložil.

Ta slova mi  řvala v hlavě a přehlušila jakoukoliv jinou myšlenku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ta slova mi  řvala v hlavě a přehlušila jakoukoliv jinou myšlenku. Vzhlédl jsem od krvavých slov zpět k Stevovi.

Věděl jsem, že Liv Stev neuvěřitelně chybí. Byl jsem si toho vědom po celou dobu od jeho smrti. Neuvažoval jsem však o tom, že by se pokusila o tu samou věc, jako Stev. Byla to matka svého syna. Pokus - úspěšný.

Tehdy, když jsem jí to psal, nepřemýšlel jsem. Velmi jsem se snažil, i tím nejzoufalejším způsobem, získat její pozornost. V ničem jsem nelhal. Měl jsem za ní jít osobně. Měl jsem-

Slyšel jsem tep svého srdce v uších.

Svět se smrskl do jediného momentu.

Nebyl jsem schopný myslet nebyl jsem schopný se podívat na jejího syna, na její dveře, na její věci....

,, Jde to vrátit? Jde to ještě nějak vrátit? Když už ne kvůli mě kvůli vám přece musí - "dál jsem se nedostal.

Tíha na hrudníku byla tak těžká, že jsem stěží dokázal dýchat. Pokud bych byl jen tušil co se stane. Když odcházela, snažil jsem se s ní mluvit. Snažil jsem se.
Chtěl jsem Stevovi všechno říct.
Chtěl jsem mu říct, že jsem ji miloval.
Že se mi to nepovedlo.
Zároveň jsem mu ale nemohl říct že za její smrt můžu já.

,, Je to jediná věc kterou teď chci, to mi věř Aidone. Ale byla to moje máma. Věděla že nad tím budeme uvažovat. Já nejsem... "Stev obrátil oči ke stropu a s námahou hledal slova.

,, Jak ti to říct," zamrčel.

,, Bez obalu natvrdo a napřímo, klidně ať to bolí. "

Stev ke mě sklopil pohled.

,, Pořád je to Lawrence. Ona ví. Nenechala by to jen tak. Teď už není zachráncem našeho lidu ona. Tento úkol přepsala na Tebe Aidone. Bylo to její poslední rozhodnutí než navěky odešla."

Srdce OdvahyKde žijí příběhy. Začni objevovat