,, Tak to je boží! Naprosto suprový! Můžeš se jí ptát na co chceš a ona ti odpoví?"
Právě jsem Aidonovi řekla všechno kromě pár drobností. A i když jsem byla v ten okamžik zase sdílný člověk, bylo mi to jedno. S Aidonem jsem se i napříč nedůvěře k němu cítila v bezpečí. Znělo to samozřejmě hloupě, ale pravda není vždy úplně důvěryhodná. To jsem si zažila nejednou.
,,Ne tak docela."řekla jsem,, nemůže mi odpovědět na všechno. Protože všechno má svůj čas."
,,Aha. A na co ses ji ptala?"
,,To je tajemství"řekla jsem spokojená že je nespokojený.
,,Hej ne-e. Že ses jí neptala na to co jsem ti nechtěl říct?!"vypadal docela vyděšeně.
Otočila jsem se na něj s jedním obočím zdviženým. Tito grimasu jsem používala často.
,,Ty si vážně myslíš že bych byla tak podlá? Proč bych to dělala? Nebudu ti lézt do soukromých věcí."viditelně se mu ulevilo a provinile se usmál za jeho podezřívavost.
,,Ok. Ale to s tím Stevem... Tak to je teprve drsný. Tak jo. Já si budu taky někoho přát... třeba...klon Liv?"provokativně se na mě podíval,, Hmm, ta by se mi hodila. Úplně bych ji okouzlil!"protočila jsem oči v sloup.
,, Žádný klon nedokáže nahradit pravou Liv. To už bys mohl vědět."zasmál se.
,,To asi ano."
,,Asi bych měla jít za Griseldou. Pokusím to s ní nějak urovnat.",,Urovnat." To určitě...
To ani z daleka..
O pár chvil později jsem stála údajně před její pracovnou, jak mi řekl Stev, kterého jsem pomocí přání zavolala.
Když jsem zaklepala, Griseldin hlas mě vyzval abych šla dál. Když jsem vešla seděla za pracovním stolem.
,, Drahá"řekla s úsměvem když jsem vešla,,tak ráda tě vidím! Co bys potřebovala?"nadechla jsem se a ona mě mávnutím ruky vyzvala ať si sednu za ní.
,,Já bych se na něco ráda zeptala."O hodinu později jsem vyšla s dobrým pocitem. S Griseldou jsme si ,vše' vyříkaly,( já ji ani z daleka) a ona teď žila v domění že jsem si Steva přála protože to byl výplod mé fantasie. Absurdní.
Následně jsme se domluvily na jaké hodiny budu docházet dostala jsem rozvrh atd. Takové ty klasické věci se prý dnes dozvím na hodině sebeobrany.
,,Tak to jsem zvědavá" zamrmlala jsem.
ČTEŠ
Srdce Odvahy
FantasyNA KONCI KAŽDÉHO PŘÍBĚHU VŽDY VŠE DOBŘE DOPADNE. A JESTLI, TO DOBŘE NEDOPADLO, TAK TO POTOM JEŠTĚ NENÍ KONEC.