Dziękuję

371 40 7
                                    

Chciałabym podziękować każdemu z osobna, ponieważ każdy z was przyczynił się do spełnienia mojego marzenia.

Nie mam za bardzo słów, nigdy za bardzo nad nimi nie myślałam. Po prostu wow, jestem z siebie dumna, ale jestem też dumna z moich najbliższych, którzy trwają przy mnie, chociaż czasami jedyne czym żyję to ta książka.

To niesamowite, że rzecz, w której jestem tak niepewna, osiągnie coś takiego. Myślałam, że wyświetlenia zatrzymają się gdzieś koło 50 tysięcy, a dzisiaj, po skończeniu malowania, weszłam na Wattpada, aby odczytać powiadomienia i zauważyłam 100 tysięcy pod tą książką. Doprawdy szalone i chociaż widziałam, że zbliża się ta liczba, uderzyło mnie to inaczej, gdy zobaczyłam ją czarno na białym. W zasadzie to raczej biało na czarnym.

Nie wiem nawet jak świętować to wydarzenie, więc po prostu kupiłam sobie Piccolo, z racji tego, iż jest dopiero poniedziałek, i piję je prosto z butelki podczas pisania tego. Trochę głupie, ale lepsze to niż nic. Chętnie przystanę na jakieś Wasze propozycje, co można by było zrobić z tą sytuacją.

Jeszcze raz dziękuję i gdybym mogła, przytuliłabym każdego z osobna. Spełniacie moje marzenia.

Dbajcie o siebie, pamiętajcie o piciu wody, chociażby jednym posiłku dziennie oraz o tym, że mimo wszystko media społecznościowe to nie wszystko.

Dużo miłości,

W_Weasley bądź po prostu Wiktoria.

Bo warto /(Fred Weasley)/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz