Ik moet zeggen dat ik even schrok van zijn woorden. Ik zuchtte. Het zal wel die jaloezie zijn in hem. Ik zei er ook maar niets van.
De rest van de dag hebben we gezellig kunnen winkelen. Ik wild geen discussies meer en ik pakte dus ook wat ik leuk vond. Ik zag ook dat ervan genoot en mij ook graag zag omkleden. HIJ rekende af en we besloten om ergens wat te gaan eten. We stonden net buiten en hij trok mij naar de lingeriezaak van Marlies Dekkers.
Hij keek mij heel verleidelijk aan. Wil je daar niets van hebben? Vroeg hij en glimlachte.
"Zou je wel willen" zei ik lacherig. Hij trok mij naar zich toe en gaf mij een kus op mijn lippen. "Ik denk dat het je geweldig gaat staan", zei hij op een hese toon.Ik duwde hem weg en keek hem aan." Nee, meneertje, Je zult echt moeten wachten" zei ik en kleurde helemaal rood. Hoe lang moet ik wachten? Vroeg hij op een hese toon. "Als we getrouwd zijn" zei ik op een serieuze toon.
Oké, zei hij. "Maar laat mij een paar setjes voor je kopen". "Kijken macht toch wel" zei hij en zette een pruillip op. IK keek hem aan en rolde met mijn ogen.:" Ik wil je in één setje zien, zei hij en zette een zielig gezicht op".
"Prima 1 setje", zei ik. "Kijken mag, zei ik. "Maar ik ga niet buiten het pashokje staan, dus je kan het binnen zien". "Geen probleem", zei hij. "Maak ook maar een foto", zei hij. Nee, echt niet. No way, zei ik.
We liepen de winkel binnen en ze hadden echt mooie dingen. Ik keek echt mijn ogen uit. Ik pakte wat setjes en hij had ook wat voor mij gepakt. "Dat is mijn maat niet", zei ik lachend. Oh, sorry zei hij. HIJ pakte nog een setje en ik knikte lachend.
Ik ging het pashokje in en kleedde mij snel om. Ik stond in een prachtige zwarte lingerie set voor de spiegel. Het stond zo mooi dat ik het niet eens wilde afdoen. Ik durfde hem ook niet binnen te roepen. Ik zuchtte en wilde mij weer omkleden.
Ik keek even in de spiegel en ik zag Jalil achter mij staan. Wat doe je Hier? Vroeg ik ...Sst, even kijken" zei hij. Ik zou je roepen, zei ik....ssst, zei hij weer.
Wouw, je bent prachtig." Echt oogverblindend". Oké, zei ik. "Je hebt het gezien en nu naar buiten voordat ze de politie gaan bellen". Hij trok mij naar zich toe en zoende mij wild. Ik voelde zijn handen tussen mijn benen en in automatische reactie duwde ik zijn hand weg en kruiste ik mijn benen over elkaar heen.
Ik hoorde hem zachtjes lachen. Hij zoende mijn nek en liet mij los. "Wacht maar" zei hij.
"Wollah, je maakt mij gek. Ga weg, zei ik op een geïrriteerde toon........."Ik had mij door jou niet over laten halen" zei ik op een harde toon.
"Ik ben je man, zei hij. Nee, zei ik. "Dat ben je nog niet".............. Één kusje en ik ben buiten "zei hij lachend. Ga weg, zei ik weer."Één kusje" zei hij smekend. Ik gaf hem snel een kus op zijn mond en hij drukte mij weer zich tegen zich aan. Ik voelde hem hard worden. . IK voelde zijn warme adem en ik voelde zijn tong weer mijn mond binnendringen.
Hij drukte mij tegen de wand en wist niet van ophouden. Ik begon angstig te worden en mijn hart ging te keer. Nee, dit gaat straks fout.
IK duwde hem echt met een kracht van mij weg. hij keek mij heel zielig aan. "Sorry schatje, dat is wat je met mij doet en zeker nu in deze outfit" zei hij op een hese toon." Ga naar buiten" siste ik hem toe. "Deze outfit gaat nu meteen uit" zei ik op een boze toon. Hij keek mij aan en begon te lachen. Daarna ging hij gelukkig naar buiten.
In de winkel ging hij los. Hij kende nu mijn maat en had zeker wel 6 setje in zijn handen. Ik keek hem aan en moest alleen maar lachen. "Je zal toch echt tot ons huwelijksnacht moeten wachten" zei ik. Geeft niet, zei hij lachend. Hij rekende alles af en we liepen tevreden naar buiten.
We zijn ergens gaan eten en rond 8 uur reden we weer richting Nederland. Ik had echt veel gekocht en ik voelde mij behoorlijk schuldig. De weg terug hield hij heel lief mijn hand vast en wilde niet loslaten. IK vond het ergens wel schattig en dat deed toch weer iets met mij.
We kwamen aan op de parkeerplaats en Hij hielp mij met mijn tassen. Moet ik je echt niet naar je straat brenen? Vroeg hij. Nee, zei ik."
Bedankt voor vandaag "zei ik. "Graag gedaan schatje" zei hij. "Ik zie je volgend week weer" zei hij. "Volgende week" zei ik. Lieverd, ik ben door de week heel druk met mijn zaken en jij mag van je moeder het niet laat maken". "Ik kan er niets aandoen" zei ik. "Dat heb ik ook liever", zei hij lachend.
" Ik bel je" zei hij en gaf mij snel een kus op mijn lippen. " Je gaat nu meteen naar huis", zei hij.
Tuurlijk, mijn moeder zal nog wel bij mijn tante zijn, ze heeft mij nog niet gebeld. Lieverd, je gaat nu echt naar huis. "hij gaf mij nog een op mijn mond en stapte in de auto. Hij zwaaide en reed meteen weg.Ik draaide mij om en ik zag Mohcine staan. Zo, dat zag er schattig uit zei hij lachend. Hoi Mohcine, wat doe je hier? Vroeg ik. "Hetzelfde wat Jalil deed, Zakia afzetten". "Het gaat goed tussen jullie" zei ik. Jazeker, zei hij. Zij wordt de moeder van mijn kinderen" zei hij.
"Mijn ouders zijn nu een half jaar in Marokko maar meteen in het nieuwe jaar" , zei hij weer." Inchallaah" zei ik.
Ik voelde ineens een hand in mijn nek mij ruw wegtrekken. AAuuww,. ik draaide mij meteen om. Ik stond ineens oog in oog met Anas. Hij keek woest uit zijn ogen.
Wat is er met jou? Schreeuwde ik
Wat doe jij zo laat met deze gast op staat? Schreeuwde hij. " Chill, zei Mocicne, dit is niet wat je denkt" . "Donder op" schreeuwde hij naar Mohcine en duwde hem weg......Hij weest met zijn vinger naar hem. " Je komt niet meer in haar buurt" siste hij zijn kant op of je kan je tanden oprapen".Mohcine zette een stap achteruit en keek mij verward aan. Opdonderen" schreeuwde Anas weer en liep richting Mohcine
"Anas ophouden", schreeuwde ik. "Jij gaat met mij mee" siste hij in mijn gezicht. Pak je spullen, zei hij op een kwade toon. "hij pakte de rest van mijn spullen en duwde mij hard de auto in. IK keek Mohcine aan en hij leek nog in schok. Hij wist even niet wat hij moest doen of zeggen.
Anas scheurde de auto en ik zat helemaal verstijfd. "Anas, rustig man" schreeuwde ik. "Mohcine is mijn vriendje niet als je dat denkt" zei ik boos. "Oh je kent ook zijn naam", schreeuwde hij.
"Hij is de verloofde van Zakia" siste ik zijn kant op. Oh die h****r gaat dus trouwen, zei hij. "Iemand is erin getrapt". "Jij denkt dat ik je nu geloof "zei hij met een lacherige sarcastische toon.
Safi, je loopt met mannen en laat je verwennen, zei hij op een boze toon. Wollah, ik maak je af. Wacht maar, zei hij." Ik weet wat ik moet doen"
Wat!!!, wacht maar zei hij.
"Echt wollah, jij bent echt een klootzak" zei ik. Hij draaide zich om naar mij een bleef mij aankijken. Ik zag hem zwaar ademen. Hij hield zich in...............
Zijn kaak stond gespannen en de rimpels op zijn voorhoofd waren zichtbaar. Ik hoorde hem zwaar ademen.Hij draaide zich om en keek even nog in de binnenspiegel. We wisselden daarna geen woord meer.
JE LEEST
Deception (Voltooid)
Non-Fictionwaargebeurd verhaal. Een jong Marokkaanse docente die verstrengeld zit tussen twee mannen. Alles is niet wat het lijkt. Ze zal keuzes moeten maken. maar zijn het de juiste keuzes. Zal de liefde hey overwinnen en voor welke vuren komt zij te staan. l...