Deception deel 36

309 9 0
                                    

Ik bleef hem aankijken. Mijn bloed was aan het koken. Ik was er zo klaar mee.

"Meen je dit nu echt serieus". "Je bent mij overal aan het achtervolgen".

"Nee echt niet", zei hij. "Dit is echt toeval" zei hij en zette een glimlach op. "Lieg niet", zei ik. Het is een al leugens met jou, zei ik boos.

Hij bleef mij aankijken en zei niets.
"Ik kan toch wel een dagje met mijn vriendin inplannen". Jaili, ik heb recht op een leven, zei ik.

HIj zuchtte…..tuurlijk lieverd." Ik maakte mij alleen maar zorgen". "Dat Hoeft echt niet" zei ik." Ik ben juist vandaag aan het ontspannen".

HIJ trok mij naar zich toe en knuffelde mij. "Het spijt mij zo van alles" . ik eordt gek zei hij. Zelfs mijn zaken heb ik on hold gezet." Ik wil dat get goed is tussen ons, anders kan ik niet functioneren",  zei hij.  Hij bleef mij vasthouden en ik liet het toe. Ik dacht even aan de woorden van Zakia.

Hij liet mij los en gaf mij weer een kus. "Wollah ik houd van je" zei hij weer. "Jalil, Je bent getrouwd" zei ik. "Het is ook niet eerlijk tegenover haar, zei ik weer. Ik probeerde heel rustig te blijven en normaal te doen.

Hij zuchtte." Het spijt mij. IK ga het goed maken"," ik wil je gewoon niet verliezen" zei hij met een hese stem.
Je vrouw, zei ik. VERGEET HAAR, zei hij boos.

Hij pakte mijn hand en gaf het een kusje. Hij legde daarna zijn hand op mijn buik. "Die wil ik ook niet verliezen" zei hij weer. "Jalil we staan buiten." Mensen gaan praten" zei ik.  "Ik kan het ook niet lang verborgen houden". Ik wil mijn moeder niet kwijt. Ze vergeeft het mij nooit, zei ik.

"Lieverd, ik beloof je". "Volgende week kom ik met mijn ouders naar je moeder" zei hij en glimlachte.
Ik bleef hem aankijken. Ik slikte, hier zat ik dus niet op te wachten.

"Jalil volgende week ben je nog niet gescheiden" zei ik. "Ik weet het". "Maar ik wil komen". "Je moeder moet weten dat ik serieuze bedoelingen heb" zei hij. Oké, zei ik.  Ik schrok maar bleef weer rustig ademhalen. "Je moet mij nu echt beloven dat je komt" zei ik. "Ik beloof het"zei hij weer en gaf mij snel een kus. "Betekent dat je minder boos bent" zei hij en fronste zijn wenkbrauwen. "Nee, dat is het niet".

" Maar ik wil weten of je nog kan vertrouwen en of je je aan je woord houdt" zei ik weer." Wollah, geen teleurstellingen meer" zei hij vrolijk. Safi ik ga mama op de hoogte brengen.
Hij schraapte zijn keel en keek mij aan. Ik wist niet wat ik van zijn blik moest vinden. Ik zag aan hem dat hij hier toch niet helemaal oké mee is.

"Je gaat je moeder op de hoogte brengen" zei hij. Ja, we moeten ons toch voorbereiden. " Je bent eerder om de hand gaan vragen" zei ik. Dat had je van tevoren toch aangekondigd en niet op die dat aangeklopt. Hij begon te lachen. "Safi, wat jij wilt" zei hij. Zie ik je vanavond? Vroeg hij weer. Nee, dat gaat niet. "Ik ben met mama. Morgen dan? Vroeg hij op een lieve toon. "Gaat echt niet" zei ik.

HIj keek mij aan en zuchtte……Ik keek hem eweer aan. Hij moet echt geen argwaan krijgen. " Ik zie je donderdag", zei ik. Waarom pas woensdag Ik hen dan MR vergadering die om half 8 start. "Ik ben zelf om drie uur klaar" zei ik. IK heb één huisbezoek en daarna rijd ik jou kant op. “We gaan dan samen eten zei ik. Beloof je dat? Vroeg hij. "Ik kom mijn belofte altijd na, nu jij nog meneer", zei ik en zette een glimlach op. Zo wil ik mijn prinsesje zien. 

Jalil, ik moet naar binnen. "Dit is niet leuk voor Zakia" zeik ." Ik begrijp het schatje". "Zal ik jullie anders op een lunch trakteren? vroeg hij op eenlieve toon." Nee, dat hoeft niet". "Het is echt een meidenmiddag en Ik wil niet dat ze zich voelt als een derde wiel".
HIj keek even om zich heen en trok mij naar zich toe. "Ik ga je missen", zei hij. "Ik jou ook" zei ik. Er verscheen een glimlach op zijn gezicht.

Deception (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu