Deception deel 20

305 10 0
                                    

De rest van de vergadering deed ik er alles aan om geen oogcontact te maken. Als hij aan het woord is dan ging ik aantekeningen maken. Ik probeerde mij vooral te focussen op Nicole.

Zeyneb had het door en trapte mij ook een paar keer aan mijn voet. Ik zag ook in mijn ooghoeken dat hij continu naar mij keek.

Ik was blij dat de vergadering voorbij was. Ik was eigenlijk meer opgelucht. IK bleef ook expres als laatste zodat ik niet buiten met hem hoef te praten.

Zeyneb kwam even bij mij staan." Ik ga mij niet bemoeien, maar dit is gevaarlijk " zei ze. Ze gaf mij een kus op mijn wang en liep weg.

Ik zuchtte en staarde voor mij uit.
Iedereen was al weg en moest nu ook snel gaan.
Ik ruimde snel de kopjes in de vaatwasser en pakte daarna mijn spullen. De conciërge sloot ook meteen na mijn vertrek af.

Buiten rende ik praktisch naar de auto. Ik klikte de auto van het slot en wilde instappen. 'Niet zo snel", hoorde ik een mannelijke stem zeggen.

Ik verstijfde en Ik draaide mij om. Ik stond oog in oog met Nadim. IK slikte en keek hem aan. Hij zette een glimlach op en ik zag een twinkeling in zijn ogen. Hij wist wat hij met mij deed en hij had er plezier in. IK vermande mij snel.

Nadim, wat kan ik voor je doen? Vroeg ik op een serieuze toon. "IK wilde je persoonlijk nog een fijne avond en weekend wensen" zei hij. Het is morgen toch studiedag? Vroeg hij en zette een glimlach op.

IK slikte en keek hem weer aan. "Heel lief van je" zei ik." IK wens je ook een fijne avond" zei ik . Ik wilde de auto instappen en hij trok aan mij weer terug.

Hij stond nu heel dicht tegen mij aan. IK voelde zijn warme adem. Mijn hart ging tekeer en ik leek verstijfd. Bang voor wat er ging komen of juist van wat er niet ging komen.

Hij keek mij heel doordringend aan. "Rima", zei hij op een hese toon. "IK kan het niet helpen maar ik voel mij heel sterk tot je aangetrokken"
zei hij op een hese toon.

IK keek hem aan en zei niets. "Ik weet ook dat jij dit voelt", zei hij. "Nadim", zei ik. Voordat ik kon zeggen drukte hij zijn lippen tegen de mijn. Ik wilde hem wegduwen en hij trok mij nog steviger naar zich toe. Ik voelde zijn tong binnendringen en hij zoende mij echt vurig...mijn gevoel nam het over en ik zoende hem hevig terug. Ik kreunde het uit en hij ging onder mijn blouse.......Dit voelde overweldigend het bloed leek in een snel vaart door mijn lichaam te stromen.

Hij duwde mij nog steviger aar zich toe en ......Hij kuste mijn nek Ik schrok van mezelf en duwde hem weg............

Ik keek wild om mij heen en ik wist niet wat mij overkwam. IK was zo bang dat iemand ons gezien heeft. We staan hier wel op een schoolplein. Gelukkig dat het laat was en vrij donker.

Het is net of hij wist wat ik dacht. Ik zag hem glimlachen. "Je bent gek" , zei ik op een boze toon. Hij keek mij aan en schaterde het uit.

Rima, zei hij op een hese toon en wilde mij weer vasthouden........"Nee Nadim dit kan niet" siste ik in zijn gezicht.
Hij schraapte zijn keel........Hij wilde iets zeggen. "Nee, je weet dat dit fout is" zei ik op een boze toon. "Ik ben bovendien ook de juf van je kind".

"IK weet het" zei hij en wreef over zijn gezicht. "Sorry, ik zet je in een lastige positie"........"Ik kan het niet helpen" zei hij. Je haalt gevoelens naar boven die ik lang niet heb gekend.............

Ik slikte weer. Nadim, ik moet gaan. Hij zette een stap terug en bleef mij aankijken. Nadim, JIJ weet ook dat jij fout bezig bent.......ik weet het zei hij nu op een boze toon. Ik keek hem aan en mijn hartslag schoot omhoog.

"Dit voelt goed", zei hij." Te goed", zei hij weer...wat goed aanvoelt kan NIET fout zijn. Ik schudde even met mijn hoofd.ik zei verder geen woord.
Ik stapte in de auto en zei niets.

Deception (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu