Het was iets meer dan twee uur rijden naar maar de tijd ging supersnel. Hij was gelukkig een kletskous en ik deed graag mee. We hadden twee tussenstops en rond 12 uur reden we een parkeergarage in. IK stapte uit en keek even om mij heen. Het was behoorlijk druk in de garage. Hij stond naast mij en trok mij naar zich toe.
" Zo, en nu zijn we veilig" zei hij op een verleidelijke toon. Ik keek hem even aan en moest slikken.
HIJ stond heel dicht bij mij en ik kon zijn geur zo opsnuiven. IK voelde zijn warme adem nu op mijn gezicht en wilde even wegdromen. Hij drukte zijn lippen op de mijne en ik liet mij even gaan.Ik dacht weer even aan Nadim en het leek of ik zijn lippen voelde. Ik schrok van mijn gedachte en liet Jalil meteen los. Is er iets? Vroeg hij.
Nee, sorry zei ik. IK kreeg een raar gevoel over mij heen. Hij bleef mij een beetje verward aankijken. IK voelde mij ook bekeken. Ik keek weer om ons heen. Hij begon te lachen." Rustig, het zijn jij en ik". De kans dat w nu iemand tegenkomen die jou kent is nu heel klein.Ik zuchtte………"Ik weet het niet" zei ik. Hij drukte mij nog steviger naar zich toe en plakte weer zijn lippen op de mijne. Het voelde anders en ik sloot even mijn ogen.
IK liet het gebeuren en zoende hem vol passie terug.Hij liet mij los en keek mij heel doordringend aan." Lieverd, is er iets wat je dwars zit" zei hij met een bezorgde stem.
Nee, zei ik. Mama die heeft het misschien door, zei ik snel. IK kon moeilijk zeggen dat ik aan een andere man dacht.Lieverd zei hij. “Ik ga je moeder snel ontmoeten inchaallah” zei hij op een lieve toon. Hij gaf mij een knuffel en een kus op mijn hoofd. Ik zuchtte en zei even niets. Ik wist ook niet wat ik met mijn gevoelens nu aan moest. Ik mag hem heel graag en ik zie hem ook heel graag. Ik heb het ook goed met hem. Wat is er toch mis met mij.
Lief dat hij naar mijn moeder wil, maar wil ik nu al dat hij naar mijn moeder gaat……….Ik zuchtte……. Ya ra bi, help. Wat moet ik nu met mezelf.
Nadim is een gestoorde crush zei ik tegen mezelf. Ik denk aan hem omdat ik bang ben met Jalil verder te gaan. Ik moet hem uit mijn hoofd zetten.
Het is niet eerlijk tegenover Jalil. IK keek Jalil aan en glimlachte………Dit is mijn mektab…………Hij pakte mijn hand vast en zo wandelden we de boetiekjes in. Het was wel gezellig maar ik voelde mij heel vreemd. Ik had zo'n dubbel gevoel en van alles ging door mijn hoofd. Ik hoor nu te genieten maar mijn maag was helemaal gespannen. Alles ging door mijn hoofd en ik was echt afwezig.
We stonden in een winkeltje en hij keek mij nu heel doordringend aan. "Lieverd, we zijn vier winkels ingegaan en je hebt niets gepakt" zei hij met een zachte stem. “IK verdien meer dan genoeg en ik wil je graag verwennen”.
"Jalil, ik heb echt niets nodig en ik wil niet profiteren” zei ik. Wat profiteren!!!!!, je bent mijn vrouw zei hij op een harde toon. “We gaan pas weg als jij minimaal drie tassen hebt anders overnachten we” zei hij op een serieuze toon.
IK keek hem even geschrokken “Wat zeg je” zei ik.” Ja ik meen het” zei hij en hij zette een glimlach op. Hij had mij even te pakken.
“Dat moet je doen”, hoorde ik een stem achter ons zeggen. IK draaide mij om en ik zag een meid staan. Ze zag er goed uit en ik schatte haar rond de 25 jaar. Ze liep op Jalil af en groette hem met de gebruikelijk vier zoenen. Ze keek mij aan en zette een vals glimlach op. "Ik ben Saliha", zei ze en groette mij ook. Ze keek Jalil weer aan.” Je nieuw aanwinst”, zei ze sarcastisch.
Hij zuchtte en keek haar heel boos aan. Wat moet je? Vroeg hij boos. "Hé, je weet wiens winkel dit is" zei ze lacherig.
Ik ben hier vaak, dat weet je zei ze en ging met haar handen door haar haren. Heb je mij niet gemist? Vroeg ze aan Jalil maar keek MIJ aan.Ze bleef mij aankijken en zei helemaal niets. Is Fadoua hier? Vroeg hij. Nee schat, die is even eten gaan halen” zei ze.
"Said staat wel buiten" zei ze en liep gelijk weer weg.
Ik bleef hem aankijken en ik begreep er niets van. Wat komen we hier nou doen. Hij bukte zich en fluisterde in mijn oor." Een fout uit het verleden en meer niet"." Laat je niet gek maken, ze spoort niet.
Wat doen we hier dan? Vroeg ik.Lieverd ik moest Fadoua spreken en we zijn zo weg. "Fadoua is een potentiële zakenpartner", zei hij." Komen we nu jouw zaken regen of winkelen" zei ik op een sarcastische toon.
Lieverd ik zei dat ik hier moest zijn. Maar je hebt gelijk, we zijn zo weg. "Ik leg je straks alles uit".
Rima Lieverd, ik ben even naar buiten. "Kijk wat je wilt, ik kom zo terug". Ik knikte en zei even niets.Saliha zag ik op afstand naar mij kijken en ik zette nu ook een neppe glimlach op. Jalil stond NET buiten en ze liep weer richting mijn kant uit. Hier gaan we het krijgen, dacht ik bij mezelf.
Ze versnelde haar stappen en binnen een tel seconden stond ze voor mijn neus."Hij gaat je dumpen net als hij mij gedumpt heeft", zei ze. “Ik waarschuw je maar alvast”.
Ik keek haar nu heel vals aan. Proef ik hier jaloezie of afgunst? Vroeg ik op een geïrriteerde toon. “Noem het wat je wilt maar je bent gewaarschuwd” zei ze en ze liep daarna weg.
Ik zuchtte en keek even om mij heen. Ik had ook geen zin meer om in deze winkel te staan. IK liep naar buiten en ik zag hem met een jongeman praten. Ze waren aan het lachen en het leek of ze de beste maatjes waren.
Het is net of hij voelde dat ik eraan kwam en draaide zich om naar mij. Hij trok mij naar zich toe en stelde mij aan zijn vriend voor.
Said keek mij en glimlachte. Jalil heeft nu echt de hoofdprijs. Ik keek hem aan en weer naar Jalil. Ik wist echt niet wat ik moest zeggen. Ik voelde mij weer net een stuk vlees wat bij de slager gekeurd moest worden of een trofee van de FIFA. Jalil voelde aan mij dat ik dit NIET leuk vond.
"Maat dit is mijn vrouw" zei hij op een boze toon. Let op je woorden!!!
Said zei niets terug en bleef mij aankijken en ik werd er echt zenuwachtig van. Kunnen we gaan? Vroeg ik." Tuurlijk schatje" zei hij en gaf mij een kus op mijn wang. Hij gaf Said nog een knuffel en we liepen weg.
Wat een klootzak zeg, zei ik op een boze toon. Jalil begon te lachen. "Lieverd, je hebt hem overdonderd met je schoonheid". "Nou leuke vrienden heb jij" zei ik weer.
Hij pakte mijn hand vast en gaf mij een kus. "Vergeet hem" zei hij. We liepen daarna weer een winkel in. Ik wilde net iets zeggen en er stond weer een dame voor ons. "Fadoua" zei Jalil. "Ik vroeg net nog naar je" zei hij. Fadua groette Jalil en keek mij aan. "Dit is Rima, mijn vrouwtje" zei hij. Prachtige meid, zei ze. "Bedankt" zei ik.
Zij klonk iets vriendelijker dan die Saliha. Ze zag ook een stuk beter uit. Ze was mooi slankt en was best knap. Veel make-up maar niet verkeerd. Ze had een bepaalde charme over haar heen. Ze was ook megagoed gekleed.
Ze keek weer Jalil aan. "Ik bel je vanavond wel over die zaak" zei ze. De locatie is goed maar ik moet even over de prijs onderhandelen zei ze. Hé, doe rustig aan zei hij. Het wordt ook jouw zaak. "Ik heb Said ook net gesproken. "" Oh mooi" zei ze.
Ze keek mij heel vriendelijk aan. "Sorry "zei ze. Ik moet echt weg maar het was leuk je ontmoete te hebben. Ze liep daarna snel weg.
Ik keek Jalil aan. Is zij ook een ex? Vroeg ik. Wat bedoel je? Vroeg hij op een geïrriteerde toon. Nou die Saliha wil je graag terug. Hij zuchtte. Die trut is verledentijd."Fadoua is een gewone vriendin.” Ze gaat met Said” zei hij. We willen samen een kledingzaak beginnen" zei hij. Hij keek mij aan en begon te lachen. “Wat” zei ik boos. "Ik vind het wel leuk dat je zo reageert" zei hij. Je bent jaloers, dus je houdt van mij……………..”Ha” ha” ha” zei ik op een sarcastische toon……”Ik weet het niet”. Er hangen te veel vrouwen om je heen” zei ik weer.
Hij trok mij naar zich toe en gaf mij een knuffel. "Jij bent de enige vrouw die ik om mij heen wil hebben en als ik je met een ander zie, maak ik je af, zei hij. Wollah, IK MEEN HET!!!!
JE LEEST
Deception (Voltooid)
No Ficciónwaargebeurd verhaal. Een jong Marokkaanse docente die verstrengeld zit tussen twee mannen. Alles is niet wat het lijkt. Ze zal keuzes moeten maken. maar zijn het de juiste keuzes. Zal de liefde hey overwinnen en voor welke vuren komt zij te staan. l...