Deception deel 19

295 10 0
                                    

We waren inmiddels twee weken verder en ik had Nadim gelukkig niet meer gezien. Adam gaat naar de buitenschoolse opvang en voordat hij opgehaals wordt ben ik al weg.

Nadim heeft zich aangemeld voor de MR en hij was ook toegelaten door Nicole. Hij stuurde mijn de mail nb en ik zette het door. Ik wilde het niets eens lezen. Ik wilde niets meer van hem weten. Hij moet uit mijn gedachten.

Hij is bezet en blijkbaar ook niet te vertrouwen, maar hij bleef maar door mijn hoofd spoken.

Jalil merkte dat ik afstandelijk werd maar probeerde zich niet veel op te dringen.ik gooide het op stress.

Gelukkig had hij het druk zat en zag ik hem alleen in het weekend. Ik moest dit met iemand bespreken maar ik durfde het ook niet. Zakia zou mij totaal uitlachen. Ik wist zelf ook dat dit krankzinnig was. Wat een cliché. Een lerares in relatie met de ouder van een kind.

Het idee dat hij vanavond naar de vergadering kwam bezorgde mij al kriebels. De gedachte dat ik hem weer zou zien maakte mij al behoorlijk zenuwachtig. Hij had zo'n effect op mij dat ik mezelf ieder keer verloor als ik in zijn ogen keek. Ik dacht gewoon non-stop aan hem. Ik werd gewoon gek van mezelf.

Ik zou vandaag ook weer op school eten. Het had geen zin om op en neer te rijden. Het gaf mij ook nu de tijd om alles voor volgende week voor te bereiden. Ook dat lukte niet.....Ik kon mij vandaag niet concentreren.

Zakia zou vanavond notuleren en ze bleef gelukkig ook op school eten. Rond half 6 wilden we wat te eten gaan halen. De vergadering startte om 7 uur en zou tot 9 uur duren. Het was ook geen probleem als het laat zou worden. Morgen was het studiedag en dan zijn de kinderen vrij. Wij hadden slechts een lezing van 10 tot 12. Eigenlijk ook weekend voor ons.

We liepen richting de auto en ik Zeyneb trok aan mijn arm." Kijk" zei ze. Ik draaide mij om en ik zag Adam hand in hand lopen met een vrouw.

Ik verstijfde en mijn ademhaling leek te stoppen.

" Dat is dus de vrouw van Nadim", zei ze. IK bleef haar aankijken en het leek of een mes door mijn hart ging. IK weet niet waarom, maar het deed gewoon pijn. Ik Keek haar aan en ze glimlachte vriendelijk.

Het was een mooie vrouw om te zien en straalde een soort charme uit. Dit maakte het nog erger.

Ik voelde mij ineens heel schuldig en ik werd ook een beetje misselijk.

Zakia kneep in mijn hand. Schat, ben je nu ook verliefd op zijn vrouw? Vroeg ze lachend. IK slikte en vermande mezelf. Nee, ik was even aan het nadenken over de vergadering. "Ja, ja" zei ze lachend.

Ik bleef die vrouw aankijken en ik mijn blik gewoon niet wenden totdat zij in de auto zat. Ze had veel lol met Adam en ik voelde mij nog meer schuldig. Ik zag Nadim voor mij....

"Ik zei toch dat het een knappe vrouw was" zei Zeyneb.

Ik keek haar aan en moest even diep ademhalen." Het is inderdaad een mooie vrouw" zei ik. Ik snapte hem niet.

Ik moest meteen aan die kus denken. Hij maakte mij gek. Waarom doet hij zoiets? Klootzak ook.

Ik was in de auto behoorlijk stil. "Rima", zei Zeyneb. "Je weet dat getrouwde mannen out of league zijn". "Het is alleen maar problemen zoeken" zei ze op een serieuze toon." Ik weet het" zei ik met een zucht." En geloof mij. Ik hoef echt niets met hem" zei ik weer. Ik hoop dat je het zelf gelooft, zei ze en keek mij heel doordringend aan.

"Ja zei ik, Ik heb een hele lieve verloofde en we hebben het echt goed", zei ik op zachte toon.

"Nou wees blij", zei ze. "Ik kan echt niemand vinden". Ben ik echt zo onaantrekkelijk? Ik hoorde het en schoot in de lach.

Hoe kom je daar nou bij? Vroeg ik. Je bent een superleuke meid." Je moet de ware nog tegenkomen" zei ik.
Ik ben die vaak tegengekomen zei ze op een zielige toon. "Alleen zijn ze allemaal getrouwd" zei ze en keek mij zielig aan. "Vooral die Nadim" zei ze. Jeetje, die doet je hart smelten......We keken elkaar aan en schoten in de lach.

"Trouwens schatje" zei Zeyneb. "Ons prince charming heeft zich ook voor de boswandeling van volgende week maandag aangemeld "zei ze lachend. Ik keek haar geschrokken aan. "Dit meen je niet", zei ik. Wel, zei ze. Hij staat p de ijst. Sinds wanneer? Vroeg ik weer.

"De avond van oudergesprekken heeft hij zich op de lijst gezet" zei ze en keek mij weer aan.

Ik wist even niet wat ik moest zeggen. Ik keek haar weer aan en wederom schoot ze in de lach.

We hadden lekker een pizza gehaald en heerlijk gegeten. Rond 7 uur liepen we de vergaderzaal. Nicole zat er en had haar koffie al voor zich.

"Hallo dames", zei ze en zette een glimlach op. "Hallo Nicole"zei Zeyneb. Waar is de rest? Vroeg ik." Hier" hoorde ik iemand zeggen. Ik draaide mij om en ik stond oog in oog met Nadim. Hij keek mij aan en zette een glimlach op. "Welkom Nadim" zei Nicole.

Ik slikte en keek Zeyneb. "Koffie graag", zei hij op een lachende toon.

"Je weet wat ze zeggen" zei hij. Ik, Nicole en Zeyneb keken hem aan. "Een slechte dag met koffie is beter dan een goede dag zonder koffie........."En zo is het" zei Nicole. "Ik lust ook wel nog eentje zei ze en hief haar mok op". Your wisch is my command, zei ik. "Ik houd van je" zei ze lachend.

Ze ging verder in gesprek met Nadim en ze hadden behoorlijk een klik. Wie niet met hem, dacht ik bij mezelf. Ik kreeg het al benauwd als ik aan hem dacht.

IK schonk voor iedereen koffie en ik keek expres niet in de ogen van Nadim. Mij handen trilden en hij zag dat...

Gaat het? Vroeg hij. Ik negeerde zijn vraag en liep snel naar mijn plek.

Nu ik zijn vrouw heb gezien voelde ik mij al behoorlijk schuldig. Laat staan wat ik Jalil aandoe.

We gingen zitten en we deden een voorstelrondje. En nu is Nadim aan de beurt zei Zakia.

Hij keek mij aan en lachte. "Jullie vrouwen zijn wel nieuwsgierig" zei hij lachend.

Ik ben Nadim, de vader van Adam. Hij zit bij juf Rima in de klas." Ik ben 28 jaar en grafisch designer" zei hij.. "Grafisch designer" zie Nicole. Ja, ik heb een bedrijf en jullie kunnen bij mij terecht voor drukwerk, boekomslagen, flyers en visitekaartje. Ik maak ook websites, zei hij en keek mij weer aan. Ik smolt weer weg....

Ik wendde snel mijn blijk en richtte mijn aandacht op Nicole.

" Nou dat ik een leuke baan" zei Zakia. Zoek je nog mensen? Vroeg ze lachend.

Nicole keek Zakia aan en begon te lachen. "Als je dat maar uit je hoofd haalt" zei Nicole. "We hebben je hier hard nodig".

En waarom de MR? Vroeg NIcole weer. "Ik heb je motivatie gelezen maar de overige leden nog niet".

HIj keek mij weer aan en ik moest weer even slikken. "Ik ben graag omringd door mooie vrouwen en hij bleef mij aankijken.............

Ik begon het benauwd te krijgen. Nog even en iedereen heier heeft het door. IK slikte en keek Zeyneb aan. Hij begon te lachen." Ik vind onderwijs heel belangrijk en wil mijn bijdrage leveren" zei hij weer. "Ik ben niet vaak op schoolplein te zien en zo kan ik het onderwijs toch volgen", zei hij weer.

We startten de vergadering in ik dook gelijk in de stukken. Hij zat schuin tegenover mij en ik wilde niet meer zijn kant opkijken.

Ik voelde iemand tegen mijn voet en ik keek automatisch naar hem. Hij gaf mij een knipoogde en ik dook weer in de stukken. Ik voelde weer een voet tegen mij voeten en ik durde nu echt niet te kijken.
Mijn hart ging te keer en ik wilde hem ook raken. Ik vergat zijn vrouw en iedereen om mij heen.
Ik voelde zijn voet verder omhoog gaan en ging meteen rechtop zitten.

Ik keek Zeyneb aan...

Zeyneb kneep even in mijn zij. Zij had het door, het kan niet anders.
Mijn hart ging te keer........klote.......hij maakt mij gek.

Deception (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu