Deception deel 7

336 10 2
                                    

Ik keek naar Zakia en ze draaide zich om naar mij. Ze zag mij kijken en liep richting ons.

Ze liep heel langzaam mijn richting op en zette een lach op. Ik wist echt niet wat ik nu van deze situatie moest vinden. We zijn pas een dag hier en nu al al twee mannen.

Hoi, lieverd zei ze. Ze keek mij en beet op haar lip.

Wie is dat? Vroeg ik. "Mohcine" zei ze snel. "Hij besloot om vandaag meteen te komen".

Hij zou toch morgen komen, zei ik op een harde toon. "Ja, maar hij was klaar met zijn afspraken en is hier naartoe gereden". Ze keek weer naar Jalil. Wil je ook met ons eten? Vroeg ze.

IK wist nu even niet wat ik hoorde en keek haar aan met mijn grote ogen. Ik kon haar op dat moment wel wurgen. Waar is zij mee bezig?

Jalil keek eerste naar mij en toen weer naar Zakia.
"graag" zei hij. IK keek Jalil aan en zette ik een neppe glimlach op. Wil je naar de tafel lopen? Ik moet even met mijn vriendin praten, zei ik.

Hij keek mij aan en schaterde het uit. "Het Is goed, en houd haar heel" zei hij en liep naar de tafel. Ik keek hem na en zag hem zichzelf voorstellen aan Mohcine.

IK keek weer Zakia aan. Wat gebeurt hier allemaal?. "Wollah ik kan je niet meer volgen", zei ik boos." Ik ben er klaar mee" . We boeken morgen terug" . Dit is niet de vakantie die ik voor mijn ogen had" zei ik.

"Rima alsjeblieft, doe niet zo moeilijk" . "Het is maar voor een dag of twee". We hebben straks alle tijd voor ons. "Ik beloof dat ik geen enkele man meer aanspreek", zei en zette een pruillip op..

Oké, Waarom nodig je Jalil uit?
"Ik dacht dat het gezelliger was voor jou", zei ze." IK wil niet dat je je voelt als een derde wiel".

"Voel ik mij ook NIET", zei ik boos. Ik wil gewoon geen mannen aan onze tafel. "We zijn maar een week hier" zei ik.

Ze zuchtte........ Sorry schat, het spijt mij. "Alleen vanavond en morgen is Mohcine hier". "Wollah ik beloof het je". We droppen daarna de mannen en dan zijn het jij en ik" zei ze lachend.

"Echt na morgen is alles anders". We gaan doen wat jij wilt, zei ze op een zachte stem. Ik keek haar aan en begreep het even niet.

Wat bedoel je morgen? Vroeg ik een beetje verward. Hij blijft morgen nog de hele dag en donderdag vroeg na het ontbijt gaat hij weg, zei ze.

"Dit meen je niet" Please Rima, alleen morgen nog en dan is het "you and me", zei ze en zette weer een pruillip op." Ik zweer het" zei ze.

Ik zuchtte..............Je hoeft niet te zweren." Je flikt mij nooit meer zoiets". "Ik kan je zo niet vertrouwen....

"Wollah, ik doe het niet meer, voortaan alles in overleg" zei ze op een lieve toon.

Ze gaf mij een knuffel en een kus op mijn wang. Ook op haar kon ik niet al te lang boos blijven. Ik ben gewoon een softie.
Misschien doe ik inderdaad moeilijk. "Yallah prima", zei ik.

We liepen naar de tafel en we zagen de mannen gezellig met elkaar kletsen. Het leek of ze elkaar eeuwen kenden. Ze schaterden het ook. Ze kunnen het goed met elkaar vinden zei ik.

"Mooi toch", zei ze. Ze zagen ons en stonden meteen op. IK gaf Mohcine een hand. "Wat leuk dat je er bent", zei ik. "IK wist niet dat je ook zou komen" zei ik op een droge toon. "Mijn lieve vriendin heeft mij vandaag pas op de hoogte gebracht". Ik keek haar aan en de schaamte droop van haar gezicht. Mohcine begon te lachen.

Jalil keek mij aan en hij glimlachte. "Misschien had ze een voorgevoel dat ik er ook zou zijn" zei hij op een serieuze toon.

Hij deed zijn armen over elkaar heen en bleef mij aankijken. Ik wilde graag iets zeggen maar ik besloot mij in te houden. Straks denkt ze dat ik het expres deed.

Deception (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu