Deception deel 59

282 8 0
                                    

Thuis aangekomen ben ik naar boven gerend. Niemand riep mij en ik hoefde nu geen makers op te zetten. Ik liep mijn kamer en deed die oplost. IK ben rustig op het bed gaan en zitten en moest weer even helder nadenken. Mijn hart was gebroken..........in duizend stukken.

IK zag hem met mijn ogen en ik kon het gewoon niet geloven. Nadim heeft gewoon een andere.............

Ze zeggen dat je beseft wat je had als het er niet meer is. Maar ik wist juist wat ik had en ik had alleen niet gedacht dat ik het zou verliezen. Ik heb hem weggestuurd en het is zijn goed recht............

Een woede kwam in mij op en gooide alles wat in mijn buurt was op de grond.........NEEEEE!!!! Ik begon weer te huilen. Onbewust voelde ik altijd dat het goede zou komen. Ik schudde met mijn hoofd. Ik ging kapot vanbinnen.

De weken gingen voorbij en ik besloot mij maar neer te leggen bij het lot. Dit was het dan...............
Hoe pijnlijk het ook was, ik moest gewoon verder. Ik wist alleen even niet hoe.............

Ik was ergens ook blij dat ik volgend jaar een andere klas kreeg. We rouleren op school en ik zou groep vier krijgen. Het was misschien ook beter. 

Ik had ook besloten om dit jaar wel mijn moeder en mijn zusjes op vakantie te gaan. Ze wilden graag de laatste drie weken van de vakantie naar Marokko. Ze hadden het vorig jaar goed naar hun zin en wilden weer gaan. De tickets hadden ze ook geboekt. Ik kon geen nee meer zeggen.  Dit jaar moest ik maar snel uit mijn hoofd zetten...........

Ik moest Nadim uit mijn hoofd zetten. Ik zou hem nog één keertje zien en dan was het klaar.

Ik had over een week een eindgesprek met Nadim had en daar keek ik behoorlijk tegenop. Maar het moest gebeuren en ik wist ook dat ik daar niet onderuit kom. Ik hoopte alleen niet dat hij met Malek zou komen........

Het zou misschien de laatste keer dat ik hem zou zien. Dit brak mij al. Hem nooit meer zien deed zo'n pijn. Ya ra bi help mij.......

Ik zuchtte en probeerde de gedachte maar even los te schudden. Ik moet even opruimen en dan kan ik van mijn welverdiende weekend genieten. 

Ik was net zo bezig en mijn gedachten dat ik het geklop niet op de deur hoorde. Ik voelde twee handjes om mijn benen. Ik schrok en keek even naar achteren. Het was Adam. Ik keek hem aan en lachte.

Als ik hem zie dan vult mijn hart zich meteen met warmte.......Ik aaide hem over zijn bolletje. Wat doe je hier? Je moet naar de BSO" zei ik lachend.

Ik hoorde daarna gekuch bij de deur. Ik draaide mij meteen en ik zag Nadim lachend bij de deur staan. Ik slikte en zette met moeite een glimlach op.

Ik keek weer naar Adam. "Adam lieverd, is er iets? Vroeg ik. "Ja" , zei hij een beetje verlegen.

"Nou vertel" zei ik. Wat kan ik voor je doen? Vroeg ik.

"Je.... Je mag niet weigeren " zei hij heel lief. "Jou iets wegen nooit" zei ik lachend.

HIj keek zijn vader aan en weer naar mij. Hij was behoorlijk zenuwachtig. Ik werd er zelf onrustig van. Ik bleef hem aankijken.

Wil je met papa op date? Vroeg hij ineens. Ik keek Nadim meteen aan.
"Papa is heel lief en knap en.... Zei Adam op een serieuze toon. Hij keek weer naar zijn vader. Hij was de woorden kwijt.

“Oh dit meen je niet” zei ik.  "Dat meen ik wel" zei Adam. Ik keek weer naar Adam en schaterde het uit. Lieverd, het was niet naar jou bedoeld, zei ik
Adam bleef mij aankijken en wiebelde met zijn benen..........

En wat is je antwoord?  Vroeg Adam weer.
Ik was het even kwijt...........Dit overviel mij......Ik moest een slikken.
Nadim bleef aankijken en hij zei geen woord. Hij liet Adam het woord doen. Ik stond helemaal versteld van.

Deception (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu