Deception deel 64

313 10 0
                                    

Ik bleef hem aankijken en ik wist even niet wat ik moest zeggen.

Hij zei verder niets en ging snel naar beneden. Het bleef even door mijn hoofd malen. Samen met hem naar zijn moeder. Dat is toch de omgekeerde wereld. Ik kan toch niet naar zijn moeder. In welke wereld leeft hij............

Even later kwam hij terug met een dienblad gevuld met allerlei lekkers. Van popcorn tot chips weer. Blikjes drinken en zelfs snoep. Hij legde het dienblad op een bijzettafel en ging naast mij liggen. Oké, hier moet ik ook aan wennen. We gaan dichtgroeien met hem in de buurt of ik moet net als hem zeven dagen per week naar de sportschool.

"Nadim, even over morgen" zei ik. Ja, zei hij en keek mij heel lief aan. "IK wil niet mee naar je moeder" zei ik snel.

"Lieverd, ze weet dat ik je leuk vind en dat ik met je wil trouwen" zei hij. "Het is echt een liever vrouw" zei hij weer. "Mijn mama doet echt geen vlieg kwaad".

Ik keek hem aan en rolde met mijn ogen. "Nee, dit zeg ik niet omdat het mijn moeder is" zei hij nu op een geïrriteerde toon. Ze wil je ook graag na al die maanden ontmoeten.

"Nadim Is het niet de bedoeling dat jullie naar ons komen" zei ik weer. "Dat gaan we zeker doen". "Echt schatje, ik zou het leuk vinden als je meeging, maar ik verplicht je tot niets". Ik zuchtte, ik denk er een nachtje over na, zei ik lachend.

Doe dat, zei hij en gaf mij een kus op mijn voorhoofd.  We lagen zo een tijdje tv te kijken en het voelde heerlijk om tussen zijn armen te liggen. Het voelde heel beschermd. Ergens wilde ik ook wel snel trouwen maar iets bezorgde mij toch een angstgevoel. 

"Nadim", zei ik weer. Waarom ben je eigenlijk gescheiden? Vroeg ik weer. Lag het aan jou of je ex-vrouw?  Hij hief mijn kin op en glimlachte naar mij." Je ligt naast mij in mijn bed en je wilt over mijn Ex praten" zei hij.

"Ik wil het gewoon weten" zei ik. "Jullie hebben een kind en ik neem aan dat je dan niet zo snel een beslissing neemt", zei ik weer.
Hij zuchtte…….

Wil je het echt Nu weten? Vroeg hij. Ik knikte........."Heel graag" zei ik.

"Mijn ex en ik kenden elkaar twee jaar voordat we gingen trouwen". "We waren nog best jong en hadden grote dromen". "We dachten ook dat we verliefd waren en al heel snel gingen we trouwen".

hij keek mij weer aan. "We hadden een appartementje gehuurd want we studeerden nog". Het eerste jaar ging het nog goed en daarna begonnen de problemen te komen" zei hij met een zucht.

"Mevrouw kon het leven daarvoor niet loslaten". "Haar vriendinnen waren nog vrijgezel en hielden van het vrije leven" zei hij met een zucht.
Ik moest even slikken. Ik moest meteen aan Fatima en Jalil denken...........

Wat is er mis met vriendinnen? Vroeg ik.
Niets, maar luister nou, zei hij en anders stop ik met mijn verhaal.

Hij zuchtte weer...." Zij wilde ook die luxe die haar vriendinnen hadden. "Geld begon ook een rol te spelen". "Mevrouw werkte parttime omdat ze ook nog studeerde en al het geld ging op aan dure spullen" zei hij weer. "Ze stopte met studie en ging zelfs fulltime werken".

"We maakten daar veel ruzie over".  "We zijn toen even uit elkaar gegaan en toen bleek ze zwanger van Adam te zijn"." Ze was toen al meer dan 11 weken zwanger"zei hij. Wist ze het niet dan? Vroeg ik. "Nee, ik denk het niet" zei hij. " Ze was behoorlijk geschrokken het was niet gepland". We waren nog niet zo ver om aan kinderen te denken, zei hij.

"De arts zei dat het die kans er altijd was en ze had in die maanden ook een paar keer een antibioticakuur gehad in verband met een maagbacterie" zei hij weer. "We wisten het niet maar ze mocht van mij geen abortus plegen" zei hij weer. "Dit heeft zij mij altijd kwalijk genomen" zei hij weer.

Deception (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu