Deception deel 60

297 8 0
                                    

De week daarna leek ik net een verliefde puber. Hij moest lange dagen draaien en ik moest echt op tijd thuis zijn. De avonden weggaan zou echt op gaan vallen.  Hij had ook de zorg over Adam en was in de avonden ook thuis. Ik wilde met Nadim gewoon niets riskeren.

Ik hield het ook voor mezelf. Ik wilde Zakia ook even niets zeggen. Ik ging ook heel vroeg naar ben maar we belden tot in de late uurtjes. Het waren onze momentjes. Van geflirt tot serieuze  discussies. Soms scheelden we zo van mening dat ik hem zo uit de telefoon wilde sleuren.

Maar ik genoot, ik zou niet meer zonder hem kunnen.

In het weekend zou ik hen niet kunnen zien en daar baalde ik enorm van. Ik moet mijn zusjes en mama wegbrengen naar Brussel. Jihane kon pas na de zomervakantie voor haar rijbewijs. Ze pakte al de auto maar ik durfde haar niet naar België te laten rijden. 

Maar ik was al blij dat het vrijdag was. Hij komt vanavond voor het eindgesprek en dan zou ik hem weer kunnen zien. Ik heb hem ook expres als laatste gepland voor het eindgesprek. Hij stond ook om half 8 ingepland en van mij mocht het uitlopen.

De eerste gesprekken liepen vlot en ik wilde ook absoluut niet uitlopen. Hoe eerder het klaar was hoe langer ik hem kom zien. Gelukkig konden veel ouders ook overdag en dat scheelde echt veel. 

Iets voor half 8 hoorde ik geklop op de deur en ik liep ernaartoe. Ik deed de deur open en Nadim stond voor mijn neus. Ik zag die glimlach en smolt meteen. De vlinders bereikten haast mijn slokdarm. Ik kon niet meer eens fatsoenlijk slikken.

Hij ging snel naar binnen en deed de deur meteen dicht. Voordat ik iets kon zeggen trok hij mij naar zich toe en ik voelde zijn lippen op de mijne.

Met zijn tong drong hij naar binnen en het voelde magisch. Ik voelde mij echt zweven en alles vervaagde om mij heen. Het bloed leek door mijn aders te racen. Ik keek in zijn ogen en zoende hem vol passie terug.

Ik wilde niet dat het sopte. Ik genoot ervan en de wereld kon mij echt niet schelen. 
Ik duwde hem iets van mij weg en hij bleef mij aankijken. Ik beet even op mijn lip en duwde hem nog verder weg." Ik heb je gemist" zei hij op een hese toon. "Je bent hier voor je zoon" zei ik op serieuze toon.

"Ook, maar ook voor mijn vrouwtje", zei hij lachend. "Je vrouwtje toe maar". Het klonk geweldig in mijn oren maar ik wilde mij niet laten kennen.

Ik liep richting mij bureau en plaatste de ordner voor zijn neus.

Wil je het nog even doornemen? Vroeg ik en beet even op mijn onderlip.

"Rima, ik meen het bloedserieus" zei hij. "Ik ben niet van het eeuwig daten". "Ik probeer je al bijna een jaar de mijne te maken".
Ik wil geen risico's lopen." Ik wil echt zo snel mogelijk trouwen" zei hij weer. 

Ik lachte naar hem." Je wilt trouwen en we zijn niet een keer samen op date geweest" zei ik lachend. "We gaan morgen" zei hij. "Adam is dit weekend bij mijn ouders". "Ik hoef geen oppas te regelen en bij mijn ouders hoef ik ook echt geen zorgen te maken" zei hij.

Ik zuchtte." Ik heb je verteld dat ik met mama en mijn zusje naar Brussel moet". "Zondag dan, zei hij."" We doen iets leuk in de middag". Kan ook niet, zei ik. "We komen zondag dan laat terug" zei ik weer.

"Je weet hoe dat gaat". "Het is familie, zei ik en bovendien een eind rijden".
Hij pakte mijn hand en gaf het een kusje. Houd je van mij? Vroeg hij lief. Ik keek hem aan en durfde het nog niet te zeggen. "Ik ben gek op jou" zei hij op een serieuze toon. "Breng je moeder weg en kom terug". "We gaan samen een gezellige avond van maken" zei hij weer. Hij bleef mij heel zielig aankijken.

IK kon hem echt niet weigeren. Ik glimlachte terug.............
"Safi" zei ik, "ik verzin wel iets".

"Ik reserveer straks iets voor ons" zei hij. Wat had je anders gedaan in het weekend? Vroeg ik. Wat bedoel je? vroeg hij." Nou Adam gaat naar je ouders en je bent dan niet alleen".
"Ik ben niet alleen" zei hij. Ik ben met jou. "Dit had ik al zo gepland". "Ik wist dat je mijn zielige gezicht niet kon weerstaan en dat je bij mij komt" zei hij en zette een grijns op.

Ik gooide een gum naar zijn gezicht…….."Ik houd van je" zei hij. 
Rima, je moet mij beloven niet aan mij te twijfelen. Jij bent mijn vrouw en er is echt verder geen andere vrouw in mijn leven.

Ik wist dat hij de waarheid sprake maar na met Jalil leek het of ik heel voorzichtig ben geworden. Als je eenmaal het vertrouwen bent verloren dan is het gewoon moeilijk om iemand weer blind te vertrouwen. Ook als was het iemand anders.

Hij zag mij piekeren. Ik ben hem niet, zei hij weer.

Ik slikte. Het laatste wat ik nu wil is praten over Jalil.
"Laten we de resultaten van je zoon bespreken", zei ik op een serieuze toon. "Oh dat klinkt ernstig" zei hij lachend." SSst, zei ik. "Dit is belangrijk en ik mag niet uitlopen". Oh, ben ik niet de laatste dan.

Ik wilde hem niet aankijken en opende mijn pc.
Hij stond ineens op en stond ineens achter mij. Wil je meekijken? Vroeg ik. Ik voelde zijn lippen in mijn nek. Nadim, niet doen. Als iemand binnenkomt heb ik straks geen baan. "Geeft niet", zei hij op een hese toon. "Ik neem je aan als privélerares". Hij kuste mij weer in de nek.

Nadim, ga zitten, siste ik op een harde toon. Hij gaf mij snel een kus en liep weer terug. Wollah, je maakt mij bang, zei hij lachend. Het voelde net of ik zelf voor de klas zat. Ik begon te lachen. Ja echt Rima, we hadden vroeger een juf en die zag er mega goed uit.

Wil ik dit horen zei ik op een droge toon.
Hij begon te lachen. Ze is geen concurrentie meer voor jou, zei hij op een serieuze toon. "Ze zal nu wel tegen de 60 zijn" zei hij.

IK keek hem aan en rolde met mijn ogen. "Rima, ik heb toch uiteindelijk die juf. Mijn droom was altijd om met een juf te trouwen" zei hij lachend. Hij stond op en trok mij naar zich toe en gaf mij een kus op mijn lippen

Nadim, kappen, ik wil geen gezeik meer, zei ik weer. Nicole vermoedde eerder al iets.............
Hij deed zijn handen in de lucht. Safi, maar je moet nu naar toelopen en haar snel uitnodigen voor de bruiloft, zei hij.

"Heel grappig" zei ik. Ik rolde weer met mijn ogen. Kunnen we?
Gelukkig nam hij het nu wel serieus en we namen alle resultaten door………

Rond half 9 waren we klaar en hij stond tevreden op." Hij doet het goed", zei hij. "Dat is zeker" zei ik. Ik stond ook op en liep met hem naar de deur. Voor de deur hield mij even vast." Je maakt mij gelukkig" zei hij op een lieve stem."  Jij mij ook" zei ik heel zachtjes. Hij gaf mij voorzichtig een kusje. Hoe laat ben je morgen bij mij? Vroeg hij weer. "Ik weet het niet, maar rond een 5" zei ik.  Moet ik zo lang wachten? vroeg hij en zette een pruillip op." Ik kan niet vliegen" zei ik. "Het is voor mij een eind rijden"." Ik weet het lieverd" zei hij met een zucht. Hij gaf mij weer een kus en deed de deur open.

Ik keek hem even na en liep terug naar mijn kantoor……… Ik moest even diep adem halen...Ik was in de wolken..

IK kon wel in de lucht springen van geluk........Ik voelde mij zo heerlijk. Alles leek op zijn plek te zijn gevallen.

Ik eek even in de lucht bedankte Allah. Het voelde als een nieuw begin. Het was me eindelijk gegund. Nadim vloog letterlijk door mijn gedachten. Het liefst liep ik hem nu al achterna.

Ik liep ook meteen naar het raam en keek hem na op de parkeerplaats. Ik wilde hem even zien. Hij had zijn auto iets verder staan. Hij deed zijn portier open en pakte iets uit. Hij had volgens mij een bos rozen in zijn handen. Hij keek even om zich heen. Bang dat iemand hem zou zien dacht ik. Ik vond het hilarisch. Ik.kreeg de slappe lacht....

Hij was om zich heen aan het kijken, net of net of hij iets strafbaar deed.

Hij staarde naar de hoofdingang en hij keek weer om zich heen en Hij legde het op mijn motorkap. 

Hij ging daarna snel richting zijn auto. Ik schaterde het weer uit ……………… ik had het moeten filmen....

Deception (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu