Deception deel 45

294 11 0
                                    

"Ik werk eraan" zei ik. " Dat is al een stap in de goede richting" zei hij.
Hij was weer stil. "Het spijt mij schatje" zei hij weer. "Ik ben al blij dat je mij een nieuwe kans wilt geven
WILT!!!!………zei ik op een sarcastische toon." Er is geen sprake van willen met jou, en dat weet je" zei ik boos.

Hij begon te lachen. "Fijn dat je inziet dat je bij mij hoort en dat ik niet van plan ben om mijn schatje los te laten" zei hij lachend.
Ik slikte en zei niets. Ik moet nu echt niets meer uitlokken

"Ik weet dat je ook van mij houdt", zei hij. Ik was nog steeds stil.

Ik wist dat ik een spel moet spelen en echt moet gaan doen dat ik nog om hem gaf. Ik weet als hij merkt dat ik hem voor de gek houd, dat het klaar is. Ik weet dan niet wat de gevolgen zijn. Ik kan hem totaal niet peilen en ik moet goed op mijn tellen passen.  Zakia leek precies te denken wat ik dacht en kneep even in mijn hand.

Kan ik mijn prinsesje vandaag zien? Vroeg hij weer. "Nee, dat gaat niet". "Ik ben met Zakia op pad" zei ik weer. Wat zijn jullie aan het doen? Vroeg hij. IK schrok van zijn vraag en moest heel snel iets verzinnen." Ik ga met haar naar België voor een jurk". "Mohcine komt haar ten huwelijk vragen" zei ik snel. Zakia keek mij een beetje verward aan. Ik keek haar en gebaarde haar stil te zijn.

"Ik heb liever dat je niet gaat" zei hij. Waarom niet? Vroeg ik boos. "Het is mijn beste vriendin"." Ik weet het" zei hij. Maar er lopen daar zo veel van die mannen die denken dat ze kans kunnen maken en dat wil ik niet hebben. Ik wil dat jullie met mij gaan, zei hij weer." Oh je denkt dat ik daarnaartoe ga om versierd te worden", zei ik boos." Nee, ik vertrouw je, maar ik vind het geen prettig idee dat je daar zonder mij bent" zei hij op een harde toon. Jalil, ik wil er niet over discussiëren." Ik ga met haar want ik heb het beloofd" zei ik. . Hij was even stil. Ik voelde een behoorlijk spanning maar ik wist dat hij mij nu niets kan maken. Hij weet niet waar ik ben.

IK keek Zakia en ik wilde hem nu uit de tent lokken.

IK zuchtte. "Jalil, als wij getrouwd zijn dan mag jij dat eisen" zei ik. " Maar zolang we dat niet zijn, heb je geen recht van spreken".

"Je weet in welke positie ik zit". "Als ik vandaag naar je moeder kon komen, dan deed ik dat" zei hij. Hij was behoorlijk rustig.

"Geef mij wat tijd. Ik beloof het je" zei hij. Hoeveel tijd heb je nodig? Vroeg ik op een sarcastische toon. Waarom heb je haast of zo? Je bent nu niet meer zwanger, zei hij boos. "Ik weet het" zei ik." Maar mama begint vragen te stellen en Anas krijgt verhalen te horen" zei ik weer. Wat voor verhalen? Vroeg hij boos.

Jalil, ik zit nu met Zakia. "We praten later wel". Hij zuchtte……..

Je bent voor 7 thuis." Ik wil je daar niet in de late uren hebben" zei hij weer. "Ik houd je deur in de gaten". "Als jij niet voor 7 binnen bent, wollah ik breek je" zei hij. Hij hing daarna op. 

Even was ik stil. Zakia zei ook niets. "Ik twijfelde even of ik nu wel goed bezig was". Hij gaat erachter komen en ik begon bang te worden voor de gevolgen. Maar ik moest er mee doorgaan. Ik wreef over mijn gezicht. Laat dit een goede tactiek zijn. Laat dit werken. Laat die druk op hem werken.

Zakia keek mij aan en moest even zuchten. Rima, ik begin mij echt zorgen te maken. Jij bent een obsessie voor hem geworden. Ik weet het zei ik.
"Ik denk dat nooit een vrouw hem eerder Nee heeft verkocht", zei ik.

Het woord NEE komt zeker niet voor in zijn woordenboek, zei ze nu lachend. Ik denk dat je gelijk hebt, zei ik. "Maar hij moet er aan wennen". "Voor alls is de eerste keer" .......

"Gaan we dus vandaag naar Brussel" zei Zakia. Ik zuchtte. "Nee, we gaan niet. Hij gaat mij daar zoeken", zei ik. Ik voel het gewoon aan. We gaan ontbijten en daarna naar Utrecht of zo." Daar is het gewoon open"zei ik weer. "Ik moet alleen voor 7 thuis zijn. HIJ gaat in mijn straat staan".

Deception (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu