Damin, ik wil er niet over praten. "Het is verledentijd" zei ik. "Nee Rima, ik moet het weten", zei hij." Damin alsjeblieft" zei ik." Ik wil die periode uit mijn leven vergeten en het liefst wissen".
" Dan weet ik genoeg", zei hij boos.Hij wilde iets zeggen maar de bel ging. "Het zal wel ons eten zijn", zei ik. Hij keek mij en tilde mijn kin op. We zijn hierover niet overgepraat. "Jij gaat mij vertellen wie hij is en waar ik hem kan vinden" zei hij op een harde toon.
"Wil je dat ik naar huis ga", zei ik nu op een boze toon. Hij gaf mij een kus op mijn mond en stond op. We zijn hier nog niet over gepraat...maar niet vandaag, zei hij met een zucht...
Ik zei niets meer.....Ik moest even slikken.
Ik stond ook op en liep achter hem aan. Ik hoorde hem praten en daarna ging de deur dicht.
"Het eten" zei hij en zette een glimlach op. Ik pakte een zak aan en liep achter hem de keuken in. Ik legde de tas op het aanrecht en keek even om mij heen." Het is heel mooi hier", zei ik.
"Ik ben blij dat je het mooi vindt" zei hij. "Je gaat hier wonen", zei hij weer. Ik keek hem aan en glimlachte. Inchaallah zei ik weer. Hij zette alles in schalen en borden en ik hielp hem mee. We brachten alles naar de tafel. Is het niet handig om aan de grote tafel te zitten? Vroeg ik.
Jij bent lekker romantisch zeg, zei hij plagend." Ik heb deze tafel van zolder gepakt en helemaal mooi versierd voor jou". Sorry zei ik. Wollah, het is mooi gedaan. Vergeet wat ik voorgesteld heb "zei ik snel."Nee schatje, als je liever aan de grote tafel zitten, vind ik dat goed". "Nee, we gaan aan deze tafel zitten", zei ik lachend. Weet je het zeker? Vroeg hij. Ik knikte..........
Hij liep naar de grote ramen en deed nu alle de stutters dicht. Hij zette een muziekje op en deed de kaarsen aan. Het was zo schattig om te zien. Heel mijn hart verwarmde zich. Ik houd van hem.
Ik hoorde het nummer van de Bee gees “How deep in your love”. Hij liep op mij af hij pakte mij vast. Ik schrok van hem en moest even diep in en uit ademen.
" Jeetje man", zei hij. Sorry zei ik. . "Dit nummer is het voor ons", zei hij nu lachend.Hij knuffelde en mij en we bewogen op heel rustig op dat nummer. Het was een heerlijk nummer. Meer een slow dance nummer maar heerlijk. Ik stond ook zo dicht bij hem dat mij even niets meer interesseerde. Het hier samenzijn was alles wat ik op dit moment nodig had. Het nummer was klaar en hij gaf mij een kus op mijn mond. "Het klinkt gek misschien in je oren". "Ik ken je nu zo'n drie kwart jaar en dit is ons eerste date maar ik houd echt van je" zei hij lief. "Je zit dag en nacht in mijn gedachten en in mijn hart" zei hij weer. Ik pakte hem vast en omhelsde hem. "Ik voel hetzelfde" zei ik.
Je weet dat je mij kan vertrouwen zei hij. Ik knikte en moest even zuchten.........
Het eten was heerlijk ik had ook veel gegeten. We verplaatsten ons daarna naar de bank. We lagen in elkaars armen en kletsen over alles en nog wat. We discussieerden ook veel. Het voelde soms net een of wij al een getrouwd stel waren. We hadden het niet eens in de gaten maar het was alweer bijna 11 uur. Ik keek naar de klok en weer naar hem.
"Nadim, ik moet echt gaan" zei ik. "Blijf bij mij vannacht" zei hij weer. Ik keek hem een beetje geschrokken aan." Ik doe echt niets" zei hij. "Je moeder en je zusjes zijn er niet" zei hij op een zachte stem. "Adam is bij mijn ouders. Jij bent alleen en ik ook". Hij trok mij weer naar zich toe en drukte mij haast plat met zijn armen.
"Ik heb niets bij mij" zei ik.
"Wacht" zei hij en stond op. Hij holde naar boven en binnen een aantal minuten stonden hij weer binnen. Hij had zich ook omgekleed in een trainingsbroek. Hij gaf mij een shirt en ik keek hem aan. Maak je niet druk. "Die past jou als een jurk" zei hij lachend. " In de badkamer boven links staat een wandkast en daar heb ik nieuwe tandenborstels staan" zei hij weer.
"Oh, je bent altijd voorbereid" zei ik sarcastisch. " Nee, zei hij en pakte mij vast. "Mijn ouders en mijn zusjes logeren hier soms" zei hij lachend
Ik pakte mijn tas en liep met hem naar boven. Hij liet mij de badkamer zien daarna ging hij weg. Ik deed mijn bh en mijn blouse ne rokje uit. Ik deed zijn shirt aan en het kwam inderdaad over mijn billen. Mijn haren deed ik in een knot en liep daarna naar buiten. Ik keek even om mij heen. Het voelde vreemd maar ergens toch ook vertrouwd.
Ik kon het niet laten en liep voorzichtig door zijn bovenverdieping. Eerste deur was een soort werkkamer, daarnaast had hij een kastenkamer. Voorzichtig liep ik door het gangpad. De kamer van Adam herkende ik nog en daarnaast stond nog een deur. De deur van zijn slaapkamer. Ik deed de deur voorzichtig open. Het was een grote kamer en heel mooi oosters ingericht. Hij daar ook een soort inloopkast. Eén deur was open en daar lagen allemaal shirts opgevouwen. Als heel keurig opgevouwen. Jeetje wat is hij netjes. Net of ik in een winkel stond. Alleen daar zijn de shirts zo strak gevouwen.
Ik voelde ineens zijn armen om mijn middel. Ik schrok mij rot. Ik leek een hartstilstand te krijgen.
"Doe dat nooit meer" zei ik. "Sorry schat, ik probeer het te onthouden" zei hij lief. Ik draaide mij om en keek hem aan." Je ziet er mooi uit in mijn shirt". "Jouw shirt", zei ik op een harde toon. "Het is nu ons shirt" zei ik lachend.
Hij pakte mij op en gooide mij op zijn bed. Schrik niet. "We gaan hier tv kijken". Moeten we beneden niets afruimen." Al gedaan" zei hij. Hij ging naast mij liggen en pakte de afstand bediening." Ik kijk wat jij wilt kijken" zei hij.Niet straks zeuren, zei ik weer. Hij keek mij aan en gaf mij een knipoog. " Ik ga wat snacks voor ons halen"
En nog iets zei hij. "We gaan morgen naar mama SAMEN Adam halen".
Wat!!! Zei ik. Ja, mijn lady, jij ontmoet morgen de vrouw die mij groot heeft gebracht.If you like the song stem👍
JE LEEST
Deception (Voltooid)
Nonfiksiwaargebeurd verhaal. Een jong Marokkaanse docente die verstrengeld zit tussen twee mannen. Alles is niet wat het lijkt. Ze zal keuzes moeten maken. maar zijn het de juiste keuzes. Zal de liefde hey overwinnen en voor welke vuren komt zij te staan. l...