Krev

607 44 0
                                    

Dost neochotně mi tedy pokynul k další straně knihy. Upíři, tak zněl nadpis další strany s portrétem, který byl náramně podobný Seokjinovi. "Seokjin?" Optal jsem se jen pro jistotu, třeba to není on. "Ano, Seokjin." Potvrdil mi mojí domněnku Namjoon. "Je prvním upírem, kdysi zlomil srdce jedné čarodějce a ta ho proklela."

"Upíři bývají dost temperamentní. Je pravdou, že se stravují krví. Nejsou však jediný, ale démoni a shinigami to mají spíše pro pobavení než pro obživu. Upíři bez krve nepřežijí, tedy až na Seokjina, ten se jen bude dál trápit. Dokud mu čarodějka neodpustí. Samozřejmě není krev jako krev. Krev některých druhů je pro ně silně toxická, jedná se o vlkodlaky a měniče. Zase některé jsou pro ně jako droga, ale to jsou ti vzácnější, ke kterým se asi ani nedostanou."

"Krev, jaká je krev jednotlivých druhů?" To je dost dobrá otázka. Namjoon se zamyslel. "Myslím, že moc rozdílů tam nebude, démoni mají černou, shinigami mají modrou krev, tedy alespoň po smrti. Nightmare mají zlatou tím jsem si jistý, ale moc stvoření o tom neví. Yoongi se jednou při krájení zeleniny řízl a tak jsem to zjistil. Jinak asi ne, zbytek má rudou." Což znamená, že to není zlatý inkoust, ale krev.

"Jak jako po smrti?" Čím víc otázek, tím víc vlastně nevím. "Démoni jsou stvoření, kteří byli lidé a dostali se silou osudu mezi nemrtvé. Shinigami jsou stvoření, které se narodí Shinigami, jen sami musí ukončit svůj život a přijmout svůj původ. Mohou však zestárnout a umřít přirozeně, když budou chtít. Sami si určí konec svého bytí, pokud je ale nezabijí. Obvykle je to, když jim povyrostou vnoučata, tak odchází. Teď se jich rodí opravdu málo, tak tu starší zůstávají."

Páni nic takového jsem tedy nečekal. "Jsou prokletí věčností. Potkal jsem za svůj život dva, jsou to vskutku nádherná stvoření, ale mají dost pochmurnou duši. Jejich úkolem je odvádět duše přes hranici, to oni zabíjí smrtelné, ale ne jak si ty nejspíše myslíš. Ví kdy nadejde jejich čas, a jsou tam, aby je odvedli. Taky asi jeden z hlavních důvodů proč zůstávají v pekle, nechtějí si mezi živými hledat přátele, protože přesně ví kdy umřou. V pekle se vypráví pověst o Shinigami, který se zamiloval do smrtelníka. Je to dost smutný příběh. Myslím, že se jmenovala Keyla."

Shinigami existují, někdo mi může přesně říct, kdy umřu zajímavé. "Ty víš kdy umřeš?" Zahleděl jsem se mu do očí, vím, že to není zrovna příjemná otázka, ale má zvědavost mi nikdy nenechá. "Můj druh dalo by se říct je z části nesmrtelný, můžeme žít na věky, přirozenou cestou nezemřeme, ale můžou nás ostatní zabít. Takže je jen na mě, jak dlouho tu budu chtít být, což jsem rád, že mám takhle na výběr. Ale mé proroctví ke mě není moc přívětivé, ale o tom ti nic neřeknu."

"Budeme pokračovat?" Namjoon pokynul ke knize. "Jistě," upil jsem z šálku trochu čaje a zahleděl se na další stranu knihy. Ghoul, tak zněl další nadpis. "Jimin," vzpomněl jsem si na toho chlapce v klubu, který mě skoro uškrtil svými ostny a reflexivně jsem si sáhl na krk, čehož si Namjoon všiml, ale nějak to nekomentoval.

"Jimin? Nemyslíš snad Park Jimina?" Vyvalil na mě oči, zdá se, že jsem udělal zase něco špatně. "Neznám jeho příjmení, tedy spíše si ho nepamatuji, pořád mi naskakuje Shin Jimin, potkali jsme se jen jednou." Snažil jsem se ho uklidnit. "Pracuje jako tanečník v Podsvětí, malí celkem roztomilí s dost výbušnou povahou."  Dobře tohle byl přesný popis.

"To asi bude on, pokud tam jiný Jimin nepracuje." Usmál jsem se a zase jsem se snažil tvářit, jako naprosté neviňátko. "Taehyungu, co mám s tebou dělat." Další povzdech od Namjoona, je mi líto, že se kvůli tomu trápí, ale není to jeho problém. Chápu, že mě chce chránit, ale já o to nestojím, zvládnu to sám.

"Jimin ví co jsi zač?" Znovu se mnou  navázal oční kontakt. Já jsem se zamyslel. "Neví, něco si myslí, ale ne to že bych mohl být člověk." Namjoon chápavě přikývl. "Jestli už o tobě někdo něco ví, nemůžeš se jen tak vypařit." Namjoon začal usilovně přemýšlet. "Jimin tě nenechá jen tak jít, to jsem si jistý."

"Něco mě napadlo, řekněme, že jsi můj bratr, už tak máme stejné příjmení, takže by to divné nebylo a to ti zařídí úžasné krytí. Prostě budeš říkat, že jsi medium a bude to v suchu a kdyby někdo náhodou chtěl tvé služby, tak ho prostě pošleš někam nebo za mnou. To zní dobře."

Namjoon je fakt hlavička. Tohle je perfektní, můžu v klidu do Podsvětí.

Ve znamení Podsvětí / TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat