"To si snad ze mě děláte prdel," Yoongi na mě nevěřícně zíral. "Ne hyung," usmál se na něj Jungkook a mírně s ním zatřásl. "Tak tohle by mě nenapadlo," pořád se snažil vstřebat, co se právě stalo.
"Ty jsi ten podvrženec," nevěřícně se mě optal, jakoby snad důkazem nebyla má křídla dost velká. "Ano hyung," Yoongi se to pořád snažil vstřebat a vůbec mu to nešlo.
"Namjoon a ostatní to neví, že?" Zkroutil jsem hlavou na souhlas, až mi z toho napadali vlasy do očí. Jak by to mohli vědět, na místě by mě zabil. "Víš jak kvůli mě Namjoon vyšiluje, nemohl bych mu to říct. Zničilo by ho to." Byla by to velká zrada a to nemohu dopustit. Nemůžu mu to udělat a taky si začínám připouštět, že to vlastně nemůžu udělat ani sobě. Je to má největší jistota a opora, nemůžu o něj přijít.
"A jak s tím chceš naložit, dřív nebo později se o tom stejně dozví." Raději volím možnost později. "To je ten důvod proč chci Taehyunga mrtvého. Nemůžu žít v obou světech, to nejde." Yoongi chápavě přikývl, ale nelíbilo se mu moc kam to míří.
"A jak to chcete provést?" Sjel si nás pohledem oba, jako malé děti, které prohodili míč oknem. Jungkook si sedl na protější pohovku a začal se svým plánem. "Jednoduše zabiju ho, už tak jsem odsouzen k věčnosti, další jméno na seznamu mi problém neudělá." Takže už má plán? Zatím jsme jen o tom uvažovali a on už má snad vše vymyšleno. Trochu mě děsí, když líčí všechny podrobnosti.
"Jde o to, že Shinigami nedýchají. Stačí, když někde budeš ležet potřísněný lidskou krví. Na místě tě může kdokoliv prohlásit za mrtvého. Jen dát pozor, aby tě nezpopelnili. Měl bych i plán, jak zařídit vše kolem pohřbu, ale na to budu potřebovat jednu osobu." Jakou osobu?
"Koho? Optal jsem se nedůvěřivě." Neměl jsem rád, když jsem hned vše nevěděl a už tak o tom ví až moc lidí a táhnout další není dobrý nápad. "Potřebuji někoho, kdo dokáže perfektně manipulovat s lidmi."
"Nepůjde ti do toho, co by z toho měl." Odvětil Yoongi, nejspíše aprosto přesně věděl o koho jde. "Půjde do toho, když mu přislíbíme místo u dvora, když se Taehyung dostane na trůn, tak by to nebyl problém a on něco takového ocení." Jungkook má vše opravdu naplánované. Yoongi nad tím protočil oči.
"Co se tak divíš Taehyungu, když teď můžu racionálně uvažovat, mám opravdu dost nápadů." Usmál se na mě a já myslel, že se z té tváře rozteču. Sakra vzmuž se, ještě tu nad ním začnu slintat.
"To by mohlo vyjít, je hodně marnivý a místo u dvora si rozhodně nenechá ujít." Jen o koho se jedná mě pořád neřekli. No nejspíše tu osobu ani neznám, přeci jen ti dva se znají už staletí. "Já to s ním domluvím, Yoongi ty se postarej, aby Namjoon nezačal vyšilovat a já věřím tomu, že začne."
Opravdu chci takto ublížit svému nejlepšímu kamarádovy. Teď si připadám jako monstrum. Proč to vlastně dělám, kdybych ty křídla nikdy neroztáhl, vše mohlo bít v pořádku a já si užíval v klidu studijní léta s nejlepším kamarádem. Jak moc ho zraní má smrt?
Zvonění telefonu mě vytrhlo z přemýšlení. "Co to," kdo by mi teď volal. Maximálně tak Namjoon, který má teď dost starostí. Miluje Yoongiho, nevím jestli to mám Yoongimu říct, ale je to Namjoonova věc, až přijde ten praví čas řekne mu to sám.
Podíval jsem se na telefon a zjistil, že to není hovor ale budík. "Musím do Podsvětí," oba chápavě přikývli a já se už chystal na odchod. "Když za tebou dojdu, budu mít pití zdarma?" Usmál se Jungkook a já nad ním protočil oči. On by se tam raději ani ukazovat neměl. Pro vlastní dobro. Každý z návštěvníků by ho chtěl vidět mrtvého.
"Ani omylem odháněl by jsi zákazníky, ale Yoongi si pro drink zdarma může dojít vždy." Podíval jsem se na něj a on znovu hypnotizoval fotku chlapce s miminkem. "Kdo je to?" Poukázal jsem na fotku. "Kiugi." To nejspíše bude jeho bratr a to miminko on. Dál jsme to raději neřešil a vydal se zpět do lidského světa.
Je čas jít, schoval jsme svá křídla a přemístil se do šatny v Podsvětí. Myslí si, že jsem medium, tak to nikomu nepřijde divné, že se tu jen tak zjevím, a i kdyby po láhvi něčeho ostřejšího si nikdo nevzpomene.
ČTEŠ
Ve znamení Podsvětí / Taekook
FanfictionByl jsem jen obyčejný student, který však strčil nos kam neměl. Upíři, vlkodlaci, démoni nebyli to jen legendy a já se do jednoho démona zamiloval. Začátek 15. Listopad 2021 Konec 24. Květen 2022