Bölüm15 Düello

3K 311 24
                                    

Yarın Düello var. Haaa bugün yorucuydu. Vücudum onun gücünün yarısına bile sahip değil.

4. Hayatımda biraz büyü öğrendim. Aslına bakarsanız bu vücudun mana seviyesi oldukça yüksek. Ama şuan kullanamıyorum.

Nedenini soracak olursanız cevap şovalyeler olur. Onlar mana kullanabiliyorlar ve doğal olarak ben mana kullandığımda bunu öğrenecekler.

Şimdilik elimde bir kozum olsun istiyorum. Kılıç ustalığı çok erken yüzeye çıktı.

Bu düelloya katılmamın asıl amacı ise bir mesaj iletmek. Ben düşündüğünüzden daha güçlüyüm.

Şimdilik uyumalıyım yarın yorucu olacak.

Sabah olduğunda çok önemli bir şey öğrendim. Her zaman yedekte bir kapı bulundur.

'Bang' içeri giren abilerimdi. Duellodan önce bana destek vermeymi geldiler? Canım abilerim.

-Elise sonunda delirdin. Şövalye şefi ile Düello mu? Ben bile onu yenemiyorum!

Theodore gene döktürüyor.

-Yani.

-Yanisi oraya gidip Kendini rezil etme!

-Birinci Genç efendi siz de diyeceklerinizi hızlıca diyin çünkü hazırlanmalıyım.

-!?

-Sen nasıl abimle böyle...

-Theodore gidiyoruz.

-Ama abi...

-Bırak istediğini yapsın.

İşte bu bırakın istediğimi yapayım ne rahatlama ama. Neyse bende hazırlanmalıyım.

Woah saat çoktan yaklaşmış. Hızlıca kılıcımı aldım ve sahaya doğru yürüdüm. Gittiğimde Kai çoktan orada bekliyordu.

Ama bu kadar izleyici. Tüm orduyumu getirdi bu adam!?

-Leydim hazırmısınız?

-Her zaman!

Ortaya geçtik ve gözlerimi seyircilerin üstünde gezdirdim. Ama onlar orada ne yapıyor. Canım abilerim bana destek vermeye geldiler. Woah... Blegh.

Ortaya bir asker geçti ve başlama işareti verdi. Önceki hayatımda onla dövüşmüştüm. Ama bu yıllar sonra olacaktı yeni şuan o daha genç ve deneyimsiz.

Fiziksel güç önemli bir faktör olsada deneyimde bir okadar önemlidir. Onun dövüş tekniklerini biliyorum.

Bana nefes almaya zaman bırakmadan hemen ileri atıldı. Ha bunu bekliyordum ama beni hafife alıyorsun.

Darbeyi savuşturdum ve bir adım geri gittim. Evet o benden çok daha güçlü. Ama hala şansım var.

Sonraki hamlesi sol taraftan geldi. Woah o gerçekten değişmemiş o zaman bir dahakinede sol taraftan saldıracak. O zaman sağ tarafa saldırmalıyım.

Bu benim yarattığım özel bir kılıç tekniği. Kılıcı elimde yatay olarak çevirdim. Sanki bacaklarını hedefliyormuşum gibi gözüküyor. Böylece solumda boşluk belirgin hale geldi.

Kai bundan faydalanmak istercesine saldırdı ama ben çoktan kılıcı sağ taraftan boğazına dayamıştım.

Bu olaydan sonra herkes döndü. Kai o surat ne. Haha. Daha komik birşey daha vardı bilerimin şok olmuş yüzü. Ahh ağlayacağım dur artık.

Bekle Kai ne yapıyor?Neden önümde eğiliyor?

-Ben Şövalyelerin şefi Kai de Tervion majesteleri prensese sadakatimi sunuyorum.

- :0

_____
Yazar:Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin