Bölüm146 Arkadaşlarla Buluşma(3)

758 84 3
                                    

*****
Ev ziyareti için gidip indirimdeki nevresimlerden aldım. Bu aralar herşey çok pahalı oldu ama indirimi yakaladım. Gittim bir kaç tane aldım.

Ev gezmelerine götürmek öyle iyi oluyor ki. Şimdi önceden alıyorum ki sonra kim bilir belki başka krallıklara falan ziyarete gidersem onlara ne götürürüm.

Nevresimi paketlettim. Ve onların evlerine gittim.

Kai bir komutan yani güzel bir evi var. Tabi ki bizim villanın en fazla üçte biri kadardır ama bu hala onun gibi aristokrasiye sonradan katılmış biri için çok iyi olmalı.

Evleri bizim villanın çok yakınında. Bunun nedeni ona ihtiyacımız olduğu anda gelebilmesini sağlamak.

At arabasıyla 10 dakika.

Bindim arabaya bastım gaza hemen vardık. Arabayıda marketin önüne parkettim ama inşallah çekmezler.

Neyse. Hemen eve gittim. Üçüncü zil olacak. Zile bastım ve kapı açıldı.
Eve girdiğimde beni kapıda karşıladılar.

Marcel hemen bana terlik falan verdi sonra içeri geçtik.
******

-Majesteleri sonunda döndünüz.

-Evet Kai. Ben yokken evlendiğinize inanamıyorum!

-Özür dileriz majesteleri. Ama biz daha fazla bekleyemedik.

-Evet majesteleri Kai bana evlenme teklifi ettiğinde erteleyemedim.

-blah..blah..blah

-blah..blah..blah

Evet bu olayı unutmuşum. Onlar birbiriyle aşklarını paylaşırken etrafa bakındım. Oldukça sade bir ev gibi görünüyor ama dikkatle baktığınızda bir çok yerine silahlar saklanmış.

Bir stratejistten başka ne bekliyordum ki? Masanın altında, koltuğun kolçağında hatta tablonun yanında bile var.

Bunu nasıl farkettiğime gelince.

KAMU SPOTU

Dördüncü hayatımda çok fazla paranoyaklaşmıştım ve evimin her tarafına bu gibi silahlar sakladım.

Normal insanlar tablonun yanında yer alan o küçük boşluğu farkedemeyebilir ama benim için bir bakış yetiyor.

Gerçekten zor günlerdi. Bu yüzden delirmeyin.

KAMU SPOTU BİTTİ

Biraz sohbet ettik ve bana neler yaşadığımı sordular ama tabi ki cevaplamadım.

Sonra biraz iş konuştuk. Ordu'nun ve ülkenin durumu hakkında. Yeri gelmişken dük Derek'in dediği şeyle alakalı sormalıyım.

-Bir ihtimal Derek'in ülkesinde bir sıkıntı mı var?

-Bu..bunu nereden çıkardınız her şey çok iyi.

-Emin misiniz?

-Evet majesteleri. Ahh size yeni...

Böylece konuyu değiştirdiler. Bunu anlasam da bir şey demedim. Nasıl olsa sonunda öğreneceğim.

_______
Yazar:Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin