-Leydim bu ziyareti neye borçluyuz?
-Tekrar karşılaştık Cesar.
-Evet Leydim. Ama siz beni o günden önce de tanıyordun ama daha önce hiç ziyaretime gelmediniz. Siz gelmeyince kalbim kırıldı.
-Cesar senden birkaç şey araştırmanı istiyorum.
-Emriniz olur.
-Öncelikle benim meydanda haydutlarla dövüştüğümü duymuşsundur.
-Tabi ki ben bu ülkedeki en büyük bilgi...
-Evet evet. O zaman bana o gün düklüğe benim yaptıklarımı rapor veren kişiyi bul. Gizlice kaçtığım için düklükten bir değil.
-Bu basit bir iş başka isteğiniz var mı?
-Bana dük Salvatore'la ilgili her şeyi bul.
-Bunun için özel bir nedeniniz mi var?
-Eminim yakında öğreneceksin bu yüzden söyleyeyim. Dük bana nişan teklifi gönderdi.
- :0
-Beni çok seven 'babamda' bana sormadan hemen kabul etti. Eminim aile içi durumumu da biliyorsundur.
-Evet ama bu kadarı. Merak etmeyin giydiği donun rengini bile öğreneceğim!
-Boşver sadece diğer loncaya gitmeliydim.
-Owow sakın olun. Ahem bu yüzüğü alın patladığı zaman siparişleriniz hazır demektir.
-Lütfen elinizi çabuk tutun. Son bir şey. Şovalyelere farkettirmeden büyü yapmamın bir yolu varmı?
-Hmm bunun için bir eşyam var ama neden buna ihtiyaç duyuyorsun.
Hemen orta seviyeli bir buz büyüsü yaptım.
-Siz büyü kullanabiliyorsunuz?
-Yüksek seviyeli bir büyümü yapmalıydım?
-Haha bekleyin.
Oturduğum yerde 10 dk kadar bekledim.
-Beklettiğim için üzgünüm işte burada.
Bir kolye çıkardı sade ve pembeydi.
-Eminim size çok yakışır. İzin verirseniz takayım.
-Gerek yok. Ne kadar.
-Bu bizden bir hediye olsun.
-Öyleyse bunu kabul edeceğim.
-Umarım bir daha görüşürüz.
-Görüşürüz Cesar.
Bara döndüğümde Edmund hala orada oturuyordu. Beni gördüğünde ayağa kalktı ve yanıma geldi.
-Leydim içeride ne yaptınız.
-Sadece alış veriş.
-Ha?
-Edmund saat çok geç olmuş baksana hadi eve dönelim.
-Peki Leydim araba hala dışarıda bekliyor.
Arabaya bindik ve eve geri döndük. Artık büyü yapabilirim. Ama Cesar çok garip davranıyordu. Kötü kadına bir hediye vermek.
Şimdi düşününce Sir Kai'da garipti. Sadakat yemini verdi. Sözünden dönmeyecek onurlu bir Şövalye olsada Alice için bunu yapar.
Daha fazla düşünmemeliyim. Başrol halesi hafife alınamaz ilk hatamda öldürülürüm.
Ev bugün çok sessiz ne abilerim ne de dük geldi. Kapı bile huzurlu. Madem öyle boş zamanım varken biraz iksir yapalım.
İksirler yüksek seviye ve üstü büyü yapabilen büyücüler tarafından yapılır.
Ben yüksek seviye bir büyücüyüm hala benim üstümde iki kademe daha var. Bunlar ilahi ve tanrı seviyeleri. Ne kadar ilerlerse iz seviye atlamak o kadar zordur.
Örneğin Cesar ilahi seviye bir büyücü. Benim oraya ulaşmak için daha çok yolum var. Bulunduğunuz seviyeye göre yaptığınız iksir seviyeside değişir.
O zaman hadi iksir yapalım!
_______
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Ficción históricaKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...