Bölüm103 Samuel'le Gece Toplantısı

1.1K 118 15
                                    

Gece olunca her zamanki gibi Samuel'le buluştuk. Bu sefer kapıyı kilitledim.

Lily'nin işi gerçekten belli olmuyor. Samuel ciddi bir ifadeyle karşıma oturdu.

-Bana olan her şeyi anlat.

-Suikast kısmını biliyorsun ama tahmin et onları ayarlayan kim?

-O askerler konuşmazlar sonuçta intihar suikastçileri o zaman o kişi oradaydı.

-Hadi tahmin et kim olabilir?

-Alice.

-Woah nereden bildin?

-2 gün önce sen villanın kapısında bulunmadan biraz önce Tanrıçanın gücünü hissettim. Ve üzerinde saf Büyünün kalıntıları vardı.

-O zaman Tanrıça ile Alice'in uzun süredir anlaştığınıda anlamışsındır.

-Bu şey gerçekten... Tanrıça o sana ne dedi?

-Bana vazgeçmemi ve onu yenemeyeceğimi söyledi. Birde en son bana birşey dedi ama duyamadım. Sadece cümlenin sonunda im ekini kullandı.

- im...

-Mhm. Birde bana eğer sana ihanet edersem ödül vereceğini söyledi.

-Sen ne dedin?

-Reddettim. Tanrıça oldukça komik biri olmalı. Ama beni endişelendiren başka bir şey var.

-...

-Sana bahsettiğim orijinal dünyam orası gerçekten var ama sorun şu ki Tanrıça ruhumun aslında buraya ait olduğunu söyledi.

-Nasıl yani?

-Bilmiyorum. Bir de sana bahsettiğim şu kedi.

-Tanrı dediğin mi?

-Evet Tanrıça o kediyi duyunca bana o kedi sana Kendinin tanrı olduğunu mu söyledi dedi.

-O zaman o tanrı değilse ne? Şeytani Canavar değil çünkü onların düşünme kabiliyeti yok. İnsan zaten olamaz. Tek seçenek tanrı olabilir. Tabi...

-Tabi?

-Eğer düşmüş bir tanrı değilse.

-Düşmüş tanrı mı o nedir?

-Varoluştan beri tanrı ve tanrıçalar farklı dünyalara atandı. (sanırsın devlet memuru.) Her dünyaya 2 kişi atandı.

-Ama sadece 1 Tanrıça yok mu?

-Bunu taht savaşları gibi düşünebilirsin. Ya biri dünyanın hükümdarı olmaktan vazgeçer yada savaşırlar. Bu savaş sonrası kazanan ya diğerini öldürür yada sessizce yaşamasına izin verir.

-Ölen kişiye ne olur?

-Reenkarne olur.

-Tekar tanrı olarak mı?

-Hayır insan olarak. Tabi ki artık güçleri yoktur ve geçmişi unuturlar. Hatta bazıları nadirde olsa başka bir dünyada doğabilir.

-Yani teorin kediciğin aslında düşmüş bir tanrı olduğu.

-Evet. Düşüncem o yönde.

-Dük Derek'e ne oldu?

-O adam suçluluk duygusu yüzünden şuan misafir odasında kalıyor.

Kötü karakter olsak bile vicdanımız var arkadaşlar görüyorsunuz değil mi?

-Uyandığımı bilmiyor muydu?

-Sanırım seninle görüşmeden önce dinlenmeni istiyor.

-Ona her şeyi anlatmayı planlıyorum belki bir şekilde tetikleyici kelimeyi bulurum.

-Bende orada olacağım.

-Peki.

-O zaman leydil şimdilik iyi geceler demeliyim. Ahh son birşey.

-hm?

-Bu bilezik bunu her zaman tak.

-Neden?

-Bunun sayesinde nerede olursan ol seni bulabileceğim.

Dur. O neden bahsediyor?

-Hey ne düşündüğünü biliyorum. Haa eğer bir daha böyle kaybolursan o zaman ben...

-O zaman sen?

-Yok birşey. Sadece onu sakın çıkarma yoksa villanı yerle bir ederim.

Uhh bu adam tehditlerinde daha yaratıcı olmalı. Ama o beni korumak için böyle yaptı değil mi?

Sanırım psikopatlar tatlı olamaz diye bir kural yok.

_________
Yazar:Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin