Bölüm45 Erkenden Evlilik

2.2K 209 8
                                    

Sabah olunca dün gece olan his hala gitmedi. Bir şeyi atlıyorum. Ahhj beynim.

Yemeğimi yedim ve odama çekilince Leo ziyarete geldi.

-Merhaba dük Elise.

-Evet bu ziyareti neye borçluyum?

-Alice İle evliliği ile ilgili.

-En yakın zamana ne dersin seninle birlikte olmayı oda çok istiyor.

-Onu hızlıca eve götürmeliyim yoksa dün prense yaptığı gibi başkalarına da sarılırsa...

Psikopat. Bu adam gerçekten korkunç nasıl başrol olabilir ah.

-Haklısın bir dahaki aya ne dersin. 1 ayda herşeyi hazırlayabiliriz.

-Çok erken değil mi?

-Hiç olur mu hatta daha bile erken olabilir.

Konuşurken sonra çay içmeye başladık. Sonra bir güm sesiyle kapı açıldı.

Haha artık kapılarım ultra korumalı kimse kıramaz hah.

İçeri giren Alice idi. Sanırım şarap numaramı anladı.

-Abla sen nası... Dük buradamısın?

-Merhaba Alice bana Leo de demedim mi?

-Ama ben nasıl cüret edebilirim.

-Sadece söyle.

-L.. Le.. Leo.

Blurghh. WOAH bu gerçekten iğrenç. Okuyunca romantik gelsede sadece, Sadece ismiyle hitap edeceksin abartma ah.

-Abla siz ne konuşuyordunuz?

-Düğün tarihimiz hakkında.

-Peki ne zaman?

-1 ay içinde.

-Ne bu erken değil mi?

-Alice yoksa beni istemiyor musun? Yoksa o prense mi aşık oldun?

Gerçek renklerini göstermeye başladı.

-Hayır sadece...

-Ahh izin verin ben çıkayım siz de rahat rahat konuşursunuz.

Onları yalnız bırakmamın bir nedeni var. Bu R19 dereceli bir roman yani ahem. Sadece ofisimde olmasaydı iyi olurdu.

Geçen sefer ilk buluştuklarında beraber oldular. Ne kadar hoş. Buradan uzaklaşalım ki hızlıca işlerini halletsinler.

Bir dahaki ay. Bir düğün düzenlemek için çok kısa bir süre olmasına rağmen yine de biraz sihir ve bolca parayla yapılabilir?

Ne yapsak şuan o kadar zenginim ki paradan bir dağ yapabilirim. Hadi harcayalım.

Önce salon dekorasyonu için şirketler buldum, elbise işi zaten Seraphin'de, atıştırmalıklar son günlerde yapılacak ama şefleri erkenden buldum.

Davetiyeler yazıldı ve gönderilmek üzere kenara koyuldu. Biraz sihirle dekorasyona yerleştirildi. Hehe neredeyse hazırız.

Hadi kardeşim için güzel bir düğün yapalım!

_____
Yazar:Villainesssss




Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin