O Burada Ne Yapıyor! Onun şuan kilitli olması gerekiyordu!!!
-Ablacım bunu beklemiyordun değil mi?
Evet.
-Ne yapmaya çalışıyorsun!?
-Senin yüzünden itibarım mahvoldu! Leo bile bana iyi davranmıyor, o canavar beni bir yere kilitlemek istiyor! Hepsi senin suçun!!
Tamam buna karşı çıkamam. Hey bir terapiste ne dersin?
-Bu yüzden beni öldürmeye karar verdin.
-Çabuk kapıyorsun.
-Peki, neden burada ölebileceğini düşünmedin?
-Önce onları geçmelisin.
Alice geri çekildi ve düşmanlar üzerime atladı.
-Yüksek seviye buz büyüsü heykel.
Böylece herkes dondu. En azından öyle sanmıştım. Buzul bir anda eridi. Lanet olsun! Orada bir büyücü var.
Camdan dışarı baktığımda onlar yeni binadan çıkmış koşuyorlardı. Bundan sonra kendimi tutmaya gerek yok.
-Alice demek gerçekten hayatın b*Ka sarmış baksana kirli numaralar yapmaktan çekinmiyorsun.
-Bu... bu s*rtük öldürün onu hemen.
-O kadar kolay değil.
Böyle bir durumda önemli olan savunma yaparken yerimi diğer askerlere belli etmek.
Bunu için en uygun büyüyü biliyorum.
-İlahi seviye ateş büyüsü yayılma!
Ateş askerleri ve binayı yakmaya başladı. Yukarı dumanlar yükseldi. Birileri bunu görmeli.
-Karşıdaki büyücü yüksek seviye bir büyücü ama arkasında bu kadar adam varken ona ulaşamıyorum!
Sırada beklemek geliyor. Kaçmak istesemde bana yetiştirler.
İksir içtim ve yine bir büyü yaptım.
-İlahi seviye buz büyüsü kalkan.
Bu buz çok kalın ve dayanıklı. O büyücü bile bu buzu kolay kolay kıramaz.
Ben manamı yenilerken karşıdaki büyücü tükendi ve askerler buzu kılıçla kırmaya çalışıyordu.
Biraz daha zaman kazanmalıyım en azından onlar gelene kadar. Uzun bir süre oturdum ve manam ilaçla tamamen yenilendi.
-İlahi seviye toprak dikenli sarmaşık.
Buza saldıran askerler ne olduğunu anlamadan dikenli sarmaşığım onların ayaklarına dolandı.
Bu Büyünün ilahi seviye olmasının nedeni çok dayanıklı bir sarmaşık olması değil. Olay dikenlerde.
Dikenler kanla temas edince büyürler yani sarmaşığı çekip çıkaramazlar. Yoksa ayaklarında koca birer delik oluşur.
Bu hamleyle 10 tanesini eledim. Diğerleri kenarda diğerleri yorulunca buzu devralacaktı ama şimdi buraya koştular.
Onların baya bir kan kaybı olacak. Onları tedavi etmeleri bana zaman kazandıracak. En azından ben öyle sanıyordum.
Suikastçiler yaralanan askerlerin kafasını kestiler. Woah bu acımasız. Sakın deme bunlar intihar askerleri mi? Alice onları nereden buldu?
Normal 20 suikastçiyi halletmek sorun değil ama Burda 19 ölüm suikastçisi ve bir büyücü var.
Onlar şimdiye varmışlardır. Bir bu kadar daha dayanabilir miyim? Yaktığım ateş bir işe yaramadı. Muhtemelen sadece bir yangın sandılar.
Bu olaydan sonr bir süre bana yaklaşmadılar. Büyük ihtimalle sarmaşıktan sakınıyorlar.
Büyücülerinin manası dolmuş gibi gözüküyor. O Manasını tüketince benilde kalkanım kalkmış olacak.
Buz kırıldı artık savaşma sırası. Burada ölecek olsam da Alice'i peşimden getireceğim!
_______
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Ficção HistóricaKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...