Bölüm128 Kara Kılıç(2)

821 98 2
                                    

Burada birlikte biraz ferahlatıcı zaman geçirdikten sonra geri döndük sonuçta yapmamız gerekenler var.

Biz döndüğümüzde herkes geleceğimizin haberini almış olacak ki masanın başında toplanmışlardı.

Sonradan gelen kahramanlarımız tamamen çökmüş görünüyordu. Samuel onlara çok yüklenmiş olmalı.

Konuşmalara göre gerçekten tanrıçadan öğreniyor gibi görünüyorlar.

Evde gezmeye devam ettim. Çalışma odama girdiğimde Carl'da yıkılmış görünüyordu. Sanırım biraz çalışmalıyım.

Onun yanına gidip biraz ara vermesini söyledim. İlk başta reddetmeye çalışsa da daynamadı ve dinlenmeye gitti.

Ahem. Peki bu dosya yığınını nasıl halledeceğim? İşime yoğunlaştım ve durmadan çalıştım. Lily arada bir kahve bırakıp gitti.

İlk hayatımda kendi başına yaşayan bir kadındım yani bu kadar şeye dayanabilmeliyim.

Bu benim düşündüğümdü. Dışarı baktığımda çoktan akşam olmuştu ve dosyaların daha yarısı bitmişti. Bu şey bitmiyor!

Böylece içinden çığlık atarak çalışmaya devam ettim. Hala ne zaman bitecek bu şeyler!?

Kendi kendimi döverken bir kıkırdama duydum. Kafamı kaldırdığımda Samuel karşımda oturuyordu.

-Sen burada ne yapıyorsun!?

-Komedi izliyorum.

-Sen! Haaa neden geldin?

-Gece yarısı oldu ve odanda yoktun.

-Odamda olup olmadığımı nereden biliyorsun?

-Odana girdiğim için. Gece toplantısı yaparız diye düşünmüştüm.

-Bende memnun değilim bunlar hala bitmedi!

-Asistanın nerede?

-Biz yokken bütün bunlarla kendi ilgilendi bu yüzden ona ara vermesini söyledim.

Ben dosyalardan başımı kaldırmadan devam ettim.

Bir süre sonra başımı kaldırdığımda hala oradaydı.

-Gitmiyor musun?

-Toplantı için bekliyorum demiştim.

-Bu gece konuşabileceğimizi sanmıyorum.

-Haa.

Adım sesleri yanıma kadar geldi. Sonra bir sandekye çekip yanıma oturdu.

-Hm?

-Biraz yardım edeceğim yoksa buradan bir daha çıkamayabilirsin.

-Teşekkürler, o zaman şuradaki yığını alabilirsin?

-  :0

-Pfft.

Böylece o gece ikimizde bayılana kadar çalıştık. Uyandığımda yatağımdaydım.

Ama daha iyisi tüm işler bitmişti. Herkesle birlikte kahvaltı yaptıktan sonra dışarıda bir yürüyüşe çıktım. Tabi ki Prens dışındaki herkesle birlikteydik.

Kısa bir yürüyüşten sonra Samuel'le demirciye doğru yola çıktık. Şimdiye kadar kılıç tamamlanmış olmalı. Arabada kılıca uygulayacağı büyü hakkında konuştuk.

Bir süre sonra araba durdu. Hadi kılıcı alalım!

_______
Yazar: Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin