Bölüm60 Savaş(2)

1.6K 161 23
                                    

İlk gün bittiğinde her bölgede savunma başarılı olmuştu. En çok zaiyat 3. Bölgede olmuşken en azı 2. Bölgede oldu.

Karargaha döndüğümde Cesar ve Edmund oradaydı. Bu gün yaşananlardan sonra hemen saldırıya geçeceklerini sanmıyorum. Hmm en azından 1 günümüz var!

-Yarın için ne düşünüyorsunuz Majesteleri?(Komutan)

-Hmm. Siz de üçüncü bölgede Edmund ile iyi iş çıkarttınız ve diğer bölgelerde aynı şekilde ayakta. En azından yarın hemen saldıracaklarını sanmıyorum.

-Ama hala bundan emin olamayız.(Komutan)

-Söyle düşünün komutan Milo rakibimizin beyni kim?

-3. Prens Marcel.

-Şimdi düşünün sizce o nasıl hareket ederdi.

-O korkakmı? Kesin bekleyip ne olacağını görürdü.

-Doğru cevap Sayın Milo! 500 binlik soru için devam etmek istiyormusunuz?

-??

-Ah boşverin sadece konuşuyorum.

Milo haklı. Ama Prens Marcel korkak olduğu için değil çok tedbirli olduğu için böyle.

Düşman ülkenin 3. Prensi olan Marcel hem bir kılıç ustası hem de stratejist. O bu savaşın ana beyni. Onu öldürmek bizim için en iyi yol.

Henüz veliahtı belli olmayan bu ülkede Marcel taç için bu savaşı başlattı buna hiç şüphe yok.

Yanlış hatırlamıyorsam o adam orjinalde Alice'e aşık oluyordu. Şaşırdık mı?

Hayıııır.

Devaaam. Sonra Alice ona pas vermiyor oda kötü yollara düşüyor. Sokaklarda kapkaç, uyuşturucu kullanımı, sınavda kopya çekmek vesaire vesaire.

Yani gerçek bir küçük kötünün yapacağı ne varsa hepsini yaptı. Sonra benle takım olmaya karar verdi ve en sonunda öğretmen kopya çektiğimiz için bize sıfır verdi.

Şaka. Öldük, başrol başımızı aldı ve kuleden sarkıttı. Ne güzel bir son. Bu nedenle kopya çekmeyin...

Yani o benim yoldaşım olacak bir adamdı. Taht prensi olmayı savaşı kaybettiği için başaramamıştı. Aslında ona acıyorum. Böyle yüksek zekaya sahip biri nasıl böyle ölebilir?

Ahh yazar bu ayrımcılık. Nasıl psikopat dük dahi bir stratejisi yenebilir ki.

(Cevap:Aşkın gücü)  :| aynen aynen dostum. Böyle devam.

Neyse Marcel'i ne kadar öldürmek istesemde açıkçası onla tanışmakta istiyorum. Yazarın ona da yakışıklı bir yüz verdiğine eminim. Ahh daha fazla yakışıklı daha fazla mutluluk.

Şimdi düşününce bu hikayede çok fazla yakışıklı erkek var. Bakkal amca bile dünyadamdaki Ceo'lardan yakışıklı.

Ama kızlara gelince sadece bir kaçına aman aman denebilir. Ben başında geliyorum sanırım ahh. Ego+1

Konumuza dönelim. Marcel bu gün takviyeler geldiğini gördü. Ve aramızda büyücüler olduğunu da biliyor.

Ama kaç askerin takviye geldiğini bilmiyor. Yani bize hemen saldıramaz.

Bu da demekki yarın hazırlıklar yapacak ve sonra tepemize binecek.

-Yarın çok önemli bir gün bu yüzden hazırlıklara 3 saat sonra başlayacağız.

-Le... Leydim ama ne zaman uyuyacağız? (Cesar)

- :0

-İksir iç ve öyle yat kalkınca çok ihtiyacımız olacak. Sizde yatın beyler kalkınca bir sürü tuzak kurmak zorunda olacaksınız.

-Tuzak? (Edmund)

-Ah zaman akıyor ben odama gideyim.

-!

_______
Yazar:Villainesssss



Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin