Bölüm153 Arka Plan

746 93 3
                                    

Düğün gününe yaklaşırken gizliden gizliye savunma hazırlığı yapıyordum.

Öncelikle haberi aldığım an saraya koştum ve olanları Kallion'la tartıştık.

Herkes benim onu desteklediğimi biliyor yani o tahttan düşerse ben de ölürüm.

Muhtemel bir darbe girişimi var. Bunu önlemek için onlara sürpriz bir savunma yapmalıyız.

Eğer haklıysam saldırı benim düğün gününde olmalı. Bunun nedeni halkın kahramanının herkesin önünde ölmesini istemeleri olabilir.

Tabi benden sonra sıra imparatorluk ailesine gelecek.

Ben ölürsem halkın imparatorluk ailesine olan inancı düşer.

Böylece halk yeni imparatoru garipsemez hatta onu destekler.

Savunma için Cassion ve ikinci prensi geri çağırdık. Onların ordusu lazım.

Kraliyet ordusunda büyük ihtimalle casuslar var. Onları imparator halledecek ama bir şey farkettirirse düşman hazırlıklı gelir.

Ben olabilecekler için hazırlanırken bir yandan da düğün için kataloglara bakıyordum.

Düşünsene bir elinde savaş teorileri diğer elinde takı kataloğu biraz ironik.

Marcel'e göre bu tüm kıtayı birbirine katabikecek bir şey olabilirmiş. Peki bunu nereden çıkardı? Tek egemenlik kelimesinden.

Onun sezileri ve gelecek ön görüşü yüksek ama şimdilik böyle bir şeye ihtimal vermek istemiyorum.

Kaos falan umrumda değil en kötü alabildiğim kadar parayla kaçarım hatta evlenmemiş olurum ama bu çok yorucu.

Birincisi seyahat uzun sürer ikincisi evrenin güvenli olduğunu asla bilemezsin. Özellikle pembe gözlere sahipsen.

Pembe gözler dediğim gibi çok nadir öyle ki ülkede sadece bir kaç kişide var.

Yani biri beni köle olarak satarsa kurtulmam imkansız. Tabi o kadar kolay yakalanmam ama bir kez damglanırsam hiç bir şey yapamam.

Bilirsiniz şu her novelde olan kara büyüdem bahsediyorum. Korkunç bir şey ama bizim ülkemizde çok az bulunuyor.

Uhh konu yine dağıldı. Şimdi düğün işine gelirsek. Neredeyse her şey hazır.

Giyeceklerimiz hazır geriye sadece takı seçmek kaldı ve bir de salonda bir kaç düzenleme yapmalıyım.

Son gün yapılacak kontrollerde var mesela tatlılar, yiyecekler gibi.

Ahh neredeyse unutuyordum. Şu yemin töreni için bir şeyler yazmamız gerekiyormuş.

Böyle şeylere gerek yok. Sadece onunla evlenmek istiyor musun? Hayır.

Olay bitti.

Sağlıkta hastalıkta gençlikte yaşlılıkta falan filana ne gerek var.

Bu aralar her gece Samuelle soohbet ediyoruz. Onunla konuşmak eğlenceli.
Graip bir mizahı var ama onun sayesinde bilmediğim bir çok şeyi öğrendim.

Bir de şu tapınak olayı var. Eğer tapınak onun bu miktarda kutsal gücü olduğunu öğrenirse onu almak için her şeyi yapar.

Onun için Cesar'a özel bir kolye yaptırtıyorum.

Şimdi geriye sadece savaş gününü aman düğün gününü beklemek kaldı.
Tanrıçayı öldürdüm yani bu o kadar da zor olmamalı dimi?

_________
Yazar:Villainesssss

Bu gün yoldayım ve yarın tekrat yola çıkacağım yani bölümler geç gelebilir. Neyse iyi geceler. :)

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin