Burada gerçekten garip bir şeyler var.
Manam yenilensin diye iksir içtim. Prens hala saklanıyor.
Dövüşürken prensi gördüm. Bana bakıp sırıtıyordu. Bu ne demek?
Tepenin etrafı düşmandan arındırılana kadar en azından az kişi kalana kadar saldırdım.
Sonunda geri çekil emri verdim ve büyü yaptım.
Böylece tepenin etrafına bir duvar örüldü.
İksir çabuk ise yarasa iyi olur. Okçuların yarısından fazlası tepede. Aynı zamnda yüksek seviye büyücümüz de orada.
Ben mana yenilerken bir anda prens öne çıktı. O...o ne yapıyor?
Prens bir şeyler mırıldandı ve Ateş büyüsü yaptı. Buazlar yavaş yavaş erimeye başladı.
Büyünün gücüne bakarsak daha yeni ilahi seviye olmuş olmalı! Demek gücümü bitirmemi bekliyordu!
Kılıcımı aldım ve ona saldırmaya başladım. Bu ama mana yükleyemeden kullandığım kılıç onu yenemedi.
Başka seçeneğim yok gibi gözüküyor.
Kara kılıcı kınından çıkardım ve diğerini ona doğru fırlattım. Bu dikkatini dağıtırken kara kılıcı salladım.
Bu kılıçla tanrıçayı öldürdüm yani onu bunla haklayabilirim.
Ama beklediğimin aksine prens tehlikeyi sezmiş gibi geri atladı ve kaçmaya başladı.
Duvarım neredeyse eridi artık tırmanabilirler ve diğer büyücülerin yeterli manası kaldığını düşünmüyorum.
Artık sadece bilek gücüne güveniliriz!
İki orduda durmadan savaştı. Savaş sabaha kadar sürdü ve sayısız kan döküldü. Ama savaş durmadan ilerledi.Akşam çökünce etraf kan gölüne dönmüştü. Her iki orduda kamplarına çekildi.
Okçuları ve orayı koruması için bir çok asker bıraktım. Cassion'da onlarla kalacak.
Sabah erkenden çıkmalıyız.
Bu tür durumlar her iki ordunun da kendimi yenilemek için kullandığı zamanlardır.
Bu ancak iki orduda baş başa gidiyorsa olur. Sonuçta güçlüyseniz beklemeye gerek yok.
Şimdilik duruma bakarsak başlangıçta iki ordu da denkti. Ama şuan biz önde gidiyoruz.
Özellikle Samuel çok iyi iş çıkardı. Kolye sayesinde kimse farketmese de ben onun kutsal güç kullandığını gördüm.
Sadece kılıca manasını akıtmasına rağmen o büyü gücüyle muazzam şeyler ortaya çıkarıyor.
Aynı zamanda kara kılıç elimde yani verdiğim küçük bir yara bile kara büyü nedeniyle ölümcül oluyor.
Yanlış farketmediysem karşı da bir tane daha büyücü var. Muhtemelen yüksek seviye.
Şuan her türlü avantajlıyız. En azından öyle gözüküyoruz.
Ama savaş bu şekilde bitmeyecek gibi geliyor çünkü prens çok iddialı konuştu.
Acaba sakladıkları başka şeyler de mi var? Haah bilmiyorum iki gündür hiç durmadım şimdi uyumalıyım ve iki saat sonra kalkıp toplantıya gideceğim.
Yorgunum...
_______
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Ficción históricaKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...