Bundan sonra hayat çok güzeldi. Bir süre sonra en büyük abim evlenmeye karar verdi.
Sonra geç bile kalmıştı zaten. Ayrıca imparatoriçenin oğlu olmuş ve imparatorla ilişkileri iyi yönde gelişmişti.
Arada beni kızdırmasa o imparator dediğimiz şahsiyet gayet iyi gidiyoruz.
Sıra küçük abim de onu da evlendirirsem gözüm arkada gitmem.
Unutmadan en büyük abim sizce kimle evlendi? Evet bekliyorum... Seraphine!
Sanırım artık iş ortaklarıyız. Unutmadan o gün dağdan indiğimizde imparatorla konuştuk ve Cesar'ı savaşta kahramanca ölmüş gibi gösterdik.
Normalde böyle bir şey imkansızdı ama hem arkadaşımız hem de büyük bir kişi olduğu için mecbur kaldık.
Herkesi şaşırtan şeyse vasiyetinde loncayı bana bırakmış tabii ki onu kabul etmedim birincisi o kadar işte uğraşamam ikincisi yaşadıklarımızdan sonra bunu kabul edemem yani öldürdüğüm kişinin mal varlığına konmak mantıklı gelmiyor.
Hani alıp satabilirim iyi para da getiriyor ama paraya ihtiyacım yok. Oralar dükalığı abime bırakmayı düşünüyorum açıkçası zaten bana bir ömür bırak önceki 5 hayatımı bile karşılayacak kadar birikimim var.
Aynı zamanda buraya bırakmam demek buradan para almayacağım anlamına gelmez.
En son aldığım toprak parçası ile beraber görevlerim giderek arttı imparator herkesin önünde vermeseydi redd ederdim.
Herkesin önünde olunca imparatorluğa saygısızlık olarak görülebilir Savaş kahramanı biliyorsam aristokratlar özellikle beni sevmeyenler üzerime çökerdi.
Herkes unuttuğu bir arkadaşım vardı. Hani bir ara beni ziyarete gelen var ya ondan bir mektup aldım geçen gün eşiyle dünyayı gezecekler miş.
Sonra ben de düşündüm ki neden biz de yapmayalım tam burada yetkilerimi devretmeyi düşündüm.
Zaten uzun bir süre boyunca burada kısılı kalmıştım.
Tabii öyle hemen Yola çıkamam önce abilerimi evlendirmeliyim.
Lily bu aralar garip davranıyor. Biri ile mektuplaştığına yemin edebilirim. Bir keresinde bir mektubu ateşe atarken yakaladım onu.
Ama sadece inkar etti aynı yüz ifadesi ile sonra aynı replikleri tekrarladı evet majesteleri.
Gerçekten bu sadece yazarın üşengeçliği olabilir tabii ama kim bilebilir ki.
Edmund bana hayatını arayacağına dair yemin etmişti. Tamam genelde onlar evlenmezler ama onun sadece yanında kalmasını istemiyorum.
Orijinalde başrole çok bağlıydı ve öldü. En azından bu sefer hayatını yaşamasını istiyorum.
Unutmadan şu an Samuel ile piknikteyiz hayat güzel derken şaka yapmıyordum.
Umarım ikizimin hayatı benim önceki ayaklarıma benzer. Kedicik ile konuşamam çünkü bu vahiy olur.
Sonra tapınakla uğraşmak zorunda kalırım.
Mavi gökyüzünün altında oturduk el ele tutuştuk ve bulutları seyrettik her şey ben kusana kadar güzeldi.
_________
Yazar:VillainesssssBir şeyi merak ediyorum. Biliyorsunuz ki ben de okuyorum. İsteyenler okulunu yazsın acaba aynı okula gittiğim var mı?
Ama bakın isminizi bilmememe rağmen o okula gidip sizi bulma ihtimalim var yani ben olsam yazmazdım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Historical FictionKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...