Bölüm176 Gizli Mesaj

544 61 19
                                    

İkinci prens ne olduğunu anlamış hatta bana geri mesaj göndermişti. Mektup elime ulaştı.

Aaeşnrlnaanıuyıınauiryııpodinnedcçırsilrümjrimkhaadseyzdsllauanamrnnnemoeuieynıoçaskenllçsadmninul.

Hadi ama ben basit bir şey yazmıştım bunu çözmek günlerimi alır! Bu prens yok mu.

Neyse ki mektubun arkasında ihtiyacım olan şey vardı.

Şifreyi çözdüm. Demek öyle o zaman benim bir şeyler yapmam gerek.

Neden hepimizin olduğu bir toplantı yapıyoruz ki? Önce üçümüz gideriz sonra bir hizmetçi olanları anlatır ve diğerleri de gelir.

Güzel fikir ama işlemeyebilir. Prense sormalıyım.

Enğlisraaryuöebiioentvoddeenoanğmozycibzknlıenneirrindçıırblerbykaars

Arkaya gerekli bilgiyi ekledim ve gönderdim.

Böylece bir kaç kez mesajlaştık. İlk başta eğlenceliydi ama sonra Samuel kızdı.

Böylece bu küçük macerada sona erdi.
Plana göre prens ben ve Cesar'ı çağıracak o sırada Samuel yanlarına gidip olanları anlatacak.

Sonra onlar da odaya gelecekler ve toplantı başlayacak. Tabi o sırada Cesar'ın dikkatini dağıtmalıyız ki şüphelenmesin.

Onun için bir hizmetçinin bilerek onun üzerine çay dökmesini sağlayacağız.

O üstünü değişirken yetişmeleri gerek. Ona vereceğimiz yedek kıyafetler özel olarak zor giyinilenlerden olacak.

Aslında bu onun için farkeder mi bilmiyorum ama. Adam büyü yapıyor.

Neyse. Çadır özellikle hazırlandı. Prensin çadırı değil çünkü önemli dosyalar var ve onun yaklaşmasını göze alamayız.

Sonra onla işimiz bitince onu öldürmeliyim. Halk kahramanı olarak içimize sızmış casus olan arkadaşımı benim öldürmem gerekecek.

Ne kadar külfetli. Neyse şimdilik o bizim onun ajan olduğunu fark ettiğimizi anlamasın yeter.

Hazırlanan hizmetçi tahmin edin kimdi? Lily.

Hatırlarsanız gelmek için kendi tarzıyla yalvarmıştı. Varlığından pek söz edilmese de hala burada.

Cesar farkedecektir tabi onun kim olduğunu ama lily çok iyi bir oyuncu.

Benden bir şeyler kaptığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

Akşam olunca her şey hazırdı. O zaman artık şov zamanı.

________
Yazar:Villainesssss

Gittim ve şifreleme yöntemi öğrendim. Neyse işime yarar illaki.

Şimdi şöyle bir şey yapacağız şifrelerin ikisinide çözen bir kişi olursa erotik bir bölüm atmayı düşünebilirim. Ya da her hangi bir tür de istediği bölüm atarım.

Eğlenceli olur. Neyse ben gidirem.

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin