Bölüm187 Pusu

477 59 4
                                    

Gece bir saldırı olacağına neredeyse emindim.

Muhtemelen bizi hazırlıksız yakalamak istiyorlar ama ben buna izin verir miyim?

Evet.

Ne bekliyorsunuz bir orduyu tek başıma yenemem.

En azından bir uyarıcı yapabilirim. Gece kampın etrafına tuzaklar kuruldu.

Gerek kapanlar ve gerek gizli çukurlar veya başka şeyler.( Ve evet fare kapanı bile var jdnfbdn)

Tabi ki bunlar yeterli değil ama olay şu. Geceleyin askerler tuzakları göremez ve ne kadar tuzak olduğunu bilmediklerinden geri çekilebilirler.

Çin'de bir savaş olmuştu. Komutan yüz askerle yüz bin kişilik bir orduyu benzer bir yöntemle yenmişti.

Şehrin kapılarını açık bırakıp kapıda tek başına durup müzik çalmıştı. Bunu tuzak sanan düşman geri çekilmişti.

Geçmişte tarihe ilgi duymam ise yaramış gibi gözüküyor.

Sihirle kurduğumuz tuzaklarda vardı.

Örneğin kampın etrafını dikenli sarmaşıklarla kapladım. Ama bunlar her zaman ki kullandığım ki gibi değil. Geçilmez mi? Hayır ama gece onları oyalamaya yetecektir.

Aynı zamanda nöbet tutan askerler de var yani bu geceyi umarım hasarsız geçirebiliriz.

Çadıra girdim ve uyumadan önce son kez iksir içtim. Bundan sonra ayağım tamamiyle iyileşmeli.

Samuel iyileştirmeyi önerdi ama herkes farkederdi yani bunu yapamam.

Uyudum ve nöbetçilerin düşman uyarısı vermesiyle uyandım. Tam beklediğim gibi!

Manamla etrafı taradım. Bu..bu da ne?

Etrafımız çoktan sarılmış ve kenara kıstırılmıştık. Bu kadar çok kişi...bir anda ne kadar takviye aldılar?

Ya da en başından beri bunu saklıyorlar mıydı!?

Diğer büyücüler de durumu farketmiş gibi gözüküyor o zaman tek bir seçenek var.

Ortada kaldığımız sürece okçu ateşi ve süvarilerin baskısıyla yeniliriz.

Tek çıkış yolu büyü kullanarak bir çıkış yolu hazırlamak.

Diğerlerine haber verdik ve onlar bölükleri hazırladılar. Bir an her ger sessizliğe büründü.

Dışarıda avına bekleyen aç bir sırtlan sürüsü ve burada tek başına kalmış bir aslan vardı. Kim kazanır?

Tabi ki sırtlanlar kazanır bu da soru mu? Tabi eğer aslanın pençeleri yeterince keskin değilse.

Üç büyücü sırt sırta verdik. Mana kullanabilen savaşçılar kılıçlarını hazırladılar ve diğerleri ilk fırsatta ortadan ayrılmak için pozisyon aldı.

Sessizlik bir süre sürdü. Sonunda büyücülerle anlaştık ve birlikte bağırdık.

-İlahi seviye su büyüsü sel! (Elise)

-ilahi seviye ateş büyüsü patlama! (Büyücü 1)

-Yüksek seviye ateş büyüsü patlama! (Büyücü 2)

Sarmaşıkları farklı yaptığımı söylemiştim. Bu sefer onlar oldukça oburlar.

Suyla buluşan bu dikenli sarmaşıklar uyanıcak ve beslenecek bir şey arayacak.

Tahmin edin ne? Bu büyü için çok çalıştım. Özellikle büyü çemberlerini ezberleyip aklında tutmak oldukça zor bir iş.

Bu büyüyü orijinal de Cesar kullanırken gördüm. Bu büyüyü aslen o Samuel ile savaşırken yaratmalıydı ama ne yapacaksın beklenenden erken öldü.

Yani patenti benim gibi duruyor hehe.

Düşman telaşlamış görünürken diğer büyücülerin patlamayla açtıkları yoldan ordu çıkmaya başladı.

O zaman sizi sarma sırası biz de gibi duruyor.

________
Yazar:Villainesssss

Merhabalar efenim. Öncelikle platform değiştirmemeye karar verdim. Bunun tek sebebi burada yazmaktan eğlenmem. Gerek yorumlar ve gerek attığınız mesajlar hoşuma gidiyor.

(Burada kesinlikle yalakalık yoktur)

Bir de platform değişcem dediğim bölüm hangisiydi o kısmı siliyim.

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin