İçeri Edmund ve Lily girdi.
-Bizi biraz yalnız bırakın.
Herkes çıktığında Edmund önünde diz çöktü.
-Geri döneceğinizi biliyordum.
Huh?
Lily'de sessizce orada durup istediğim bir şey var mı diye sordu.
Bu beklediğim bir tepki değil di. Sakinlikleri sanki gerçekten döneceğimi biliyorlarmış gibi gösteriyor.
-Siz harbiden döneceğimi biliyordunuz değil mi?
-Evet majesteleri.
-Nasıl?
Bu sadece bağlılık olan bir yanıt değil içinde kesinlik var.
-Sihirli anlaşmalar devam ediyordu. Sadece bir an bittiğini hissettim ama bir kaç ay sonra geri geldi.(Lily)
Bu tanrıça olduğum zamandan bahsediyor olabilir mi? O zaman Carl'da bunun farkında olmalı.
Sonra içeri Carl'da geldi.
-Hoşgeldiniz majesteleri.
-Madem bunu biliyordunuz neden diğerlerine demediniz?
-Aslında dedik ama kimse bizi dinlemedi.(Edmund)
-Evet. Bizim sadece sizi özlediğimiz için hayal kurduğumuzu dediler. Bizde bu konuyu genç efendilere diyemedik.(Lily)
Anladım. Demek başkalarının onlara inanmayacaklarını düşündükleri için.
Şimdi aklıma gelmişken dük Leo'ya ne oldu!?-Lily Dük Leo,Alice öldükten sonra ne oldu?
-Majesteleri öncelikle Alice'in bedeni yakıldı ve evine onun el yazısını kopyalayarak yazılan bir mektup gönderildi. Bu mektup doğudan gönderildi yani o...
-Evden kaçmış gibi gösterildi.
Alice'in yaşadığı köy doğudaydı.
-Sonra dük onu bulmak için bir sürü asker gönderdi ama başarısız oldu. Veliahtın tahta geçmesiyle Ford ve Callion dükalıkları iyice güçlendi. Ama Ford dükalığının gücü oldukça azaldı.
-...
-Şimdi dük Leo güç kazanmak adına güneyde sivillere yardım gönderiyor.
-O bölge eski İmparator tarafından bize verilmişti.
-Majesteleri o konu hakkında genç efendilerle çalışıyoruz.(Carl)
Şimdi düşününce ikinci prense ne oldu acaba..Neyse saraya gidince onu görürüm. Şimdiye çoktan döndüğümün haberleri yayılmıştır.
Biz konuşurken Samuel hala uyuyordu.
-Lily onun için bir oda hazırla.
-Majesteleri o iyi mi?
-Evet, sadece biraz uyumaya ihtiyacı var.
Odama gittim ve uzandım. Büyük İhtimalle beni görmeye gelecek bir sürü kişi daha olacak. Ve benim de gitmem gereken yerler var.
Sonra şu geçmiş hayatlarımızda olanlar hakkında hala düşünmek için fırsat bulamadım.
Uhh çok yorucu. Sanırım bu kadarına katlanabilirim geçmişi düşününce...
Sonra yorgunluk tekrar bastırdı ve uyuya kaldım.
_______
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Fiction HistoriqueKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...