Destek gelene kadar bir çok kişi enfekte oldu. Aynı zamanda ateş o kadar büyüdü ki kampı bir kaç kez taşımak zorunda kaldık.
Gelen rahip insanların durumunu hafifletse de tamamen iyileştirmedi. Doktorlar da bir çözüm yüzden bulamadılar.
Her gün telaş içindeydi.
Yine başka bir toplantıda:
-Hasta sayısı giderek artıyor ve ölümler de çoğalıyor.(Doktor 1)
-Gördüğümüz üzere toza maruz kalan herkes hasta değil ama hastalık insandan insana kolayca geçiyor ve zayıf olanlar on üç günde ölüyor.(Doktor 2)
Doktorlar sırayla kalan ilaçları ve ne kadar dayanabileceğimizi anlattılar.
Henüz grubumuzdan enfekte olan yoktu. Hastalıkla uğraşırken Cesar'ıda gizlice takip ettim.
Kamptan ayrılmadı. Ama bir keresinde müşteriler için yapılan yüzükle konuştuğunu gördüm.
Müşteri olabilir diyebilirsiniz ama Cesar konuşurken bağırıyordu. Konuştuğu kişi kimdi?
Bize gerçekten zarar verecek bir şey yapacağını sanmıyorum ama şüphelenmekten kendimi alamıyorum.
Durumu çok ağır olanlara iksir veriyoruz. Ve biz büyücüler sürekli manamız bitene kadar iksir yapıyoruz.
Manamız yenilenince tekrar devam ediyoruz.
Her yerim ağrıyor ve her daim yorgun hissediyorum. Manam benim hayat kaynağım ama sürekli tüketilmesi beni çok yoruyor.
Yine manam yenilensin diye bir ağacın altında beklerken Samuel geldi.
-Elise kendini çok yorma.
Yanağımdan öptü ve yanıma oturdu. Bu aralar alışkanlığı haline getirmişti bunu.
-Haha. Eğer iksir yapmazsam bir kaç haftaya kimse ayakta kalmayacak.
-Sadece güçlerinmi kullanmama izin ver.
-Hayır bu çok tehlikeli hem senin gücün bile bir ordudaki herkesi aynı anda iyileştirmeye yetmez.
-Ama büyük bir kısmını halledebilirim ve geri kalanına iksir veririz.
Samuel haklı. İşin ucunda bir sürü insan hayatı var ama onun güçlerini açığa çıkarmak çok tehlikeli.
Böyle bir güç savaş başlatabilir.
Diğer rahibe yakalanmazsak bir ihtimal onu kullanabiliriz.
Bir fikrim var.
Hemen hazırlıklara başladım. Planımı bizim gruptakilere bile anlatmadım çünkü şuan kimseden emin değilim.
Tekrar eski günlerdeki gibi paranoyaklığım geri mi geliyor? Tedbirli olmak güzeldir.
Ayrı bir yere çadırlar kurdurttum ve içeri en ağır hastaları aldık. Bunlara iksir vereceğimi dedim ama içeride Samuel'i tutacağım.
Sadece en ağır olanların olma sebebi baygın haldeyken tedavi uygulanacak olması. Böylece kimse farkına varmayacak.
Onlara iksir diye uyku ilacı vereceğim. Bu şekilde halledebiliriz.
İksirlerin azalmadığını görürseler şüphelenirler. Bu yüzden iksirleri yemeklere katacağım.
Küçük bir miktar iksir hastalığı iyileştiremez ama hafifletebilir. Ve uzun vadede bu hastalığa karşı galip gelebiliriz.
Samuel olmasaydı iksirler ancak hastalara yeterdi.
Umarım bu krizi hızlı bir şekilde atlatırız.
________
Yazar:VillainesssssBir kaç gündür çok yoğundum ve doğru düzgün bölüm atamadım. Artık normale dönebiliriz. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Ficción históricaKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...