Bugün Av festivalinin son günü yani parti günü. Bugün partide Av kraliçelerinin veliahtla dans etmesi lazım ama bence abilerim bunu ciddiye almadı.
Elbette ciddiye alınması gereken bir şey sonuçta veliaht dedi. Ve buna bir ödül densede bu zaten bir gelenekti.
Sabah erkenden Veliahtın çadırına gittim ve ona Cesar'la olan anlaşmamız anlattım.
Bu gün abilerim gerçek birer prenses olacak. Pfft.
Parti zamanı geldiğinde abartılı olmayan ama şık bir elbiseyle girdim. Edmund kavalyemdi.
Herkes yerlerindeydi. Plana göre ben abilerime 'yanlışlıkla' şarap dökeceğim.
Prens benim yerime özür dilemek istediğini söyleyecek ve onlara yeni birer takım verecek.
Bu takımlarsa Cesar tarafından hazırlanmış özel takımlar olacak. İlk dans müziği çalınca yani tam olarak onlar dansa başlayınca takımları elbiseye dönüşecek.
Sonra prens ve Cesar onlara dans teklif edecek. Reddedemezler çünkü bu onlara kraliyet ailesi tarafından verilen bir ödüldü.
Bu mükemmel bir gösteri olacak.
Neyse Cesar işaret verdi bende iki elimde birer şarapla abilerime doğru yürüdüm.
-Abilerim dün uyuya bildiniz mi?
-Ne istiyorsun Elise?
-Hiç bir şey sadece merhaba demek istemiştim.
Sonra tam onlara içkileri uzatırken ayağım kaymış gibi yaptım.
-Amanın ne yaptım baksanıza. Oysa sadece size birer içki vermek istemiştim.
-Elise sen... Sen
-Ne yaptığını sanıyorsun!?
-Özür dilerim ben sadece hıng... Hick.
-??
Evet buna topluma oynamak denir.
O sırada veliaht araya girdi.-Partimde böyle bir şey deneyimlediginiz için üzgünüm. Ama çok ıslanmışsınız isterseniz benim yedek takımlarımı deneyin bedenlerimiz benziyor.
Kraliyet ailesinden gelen bir lütfu geri çeviremezler.
-Teşekkürler o zaman size bırakıyoruz ekselansları.
-Sen lütfen onlara yolu göster.
Hizmetçi eğildi ve onlara yolu gösterdi. Ben prense selam verdim ve ayrılmadan birbirimize göz kırptık.
Cesar uzaktan el salladı ve veiahtın yanına geçti. Abilerim giyinip geri geldiler ve onlar merkezdeyken veliaht ve Cesar onlara yaklaştı.
-Ahem bu geceki ilk dansımız hakkında...
-Majesteleri o şaka değil miydi?
Dedi büyük abim telaşla.
-Siz neden bahsediyorsunuz bu yıllardır krallığımızda uygulanan bir gelenektir. İki tane kraliçemiz olduğu için bir arkadaşımı getirdim Sir Theodore'un dans partneri o olacak
-Ben Cesar düklüğün küçük prensi.
Yüzlerindeki ifade gülmek istiyorum sakin ahh. Müzik başlıyor. Veliaht ve Cesar eğildi ve ellerini uzattılar.
Veliaht muazzam soruyu sordu.
-Leydim bu dansı bana bahşedermisiniz?
Pffft abilerim kıpkırmızıydı ama dans için ellerini tuttular. Salondaki herkes kahkahasını tutarken dansa başladılar.
Şimdi asıl bomba geliyor. Takımları bir anda elbiseye dönüştü. Bu balo elbiseleri pembeyi ve göğüsleri bile düşünülmüştü.
Cesar o gerçekten bir büyücü bu bu Pffft. Özellikle abilerim ne olduğunu anladıklarında bir anda mosmor oldular ve Theodore bağırmaya başladı.
-Bu ne demek oluyor Veliaht Prens!
-Bu olay kötü niyetli kişiler tarafından yapılmış olmalı tsk tsk. Muhafızlar kapıları kapatın ve suçluları araştırın. Kimsenin bu odadan çıkmasına izin yok.
Son cümleye göre canım abilerim yani ablalarım herkesi ortasında bu elbiseyle kalmak zorundaydılar.
Büyük abimde artık bağırmaya başladı.
-En azından biz çıkalım ve üstümüzü değiştirelim.
Şimdi benim sıram.
-Abilerim nasıl bir durumda olursanız olun kraliyet ailesine sesinizi yükseltmemelisiniz.
-Elise bunlar senin planındı değil mi?
-Evet bilerek üzerimize şarap döktün.
-Ama ben büyü bile yapamazken bunu nasıl yapabilirim hemde tek başıma. Beni sevmediğinizi biliyorum ama yinede beni böyle Hick suçlamamalısınız hıng.. Hick.
Bu mağduru oynama numarası hiç eskimez. Bir anda herkes abilerime değişik bir gözle bakmaya başladılar.
Hatta kendileri bile bunu benim yapıp yapmadığımı sorguluyolardı. Ama bu elbiseler harbiden takdire şayan.
-Üzgünüm biraz yalnız Hick kalmak istorum.
Balkona doğru ağlayarak koştum. Haaa mükemmel bir görüntü. Balkonun kapıları kapanınca kahkaha atmaya başladım.
Bu sadece başlangıç ileride sizi daha çok zorlu günler bekliyor.
______
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Fiksi SejarahKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...