Bölüm164 Batı Bölgesi

587 64 0
                                    

Biraz yürüdükten sonra yanlarındaydık.

İki askerden atlarını aldık. Onlar da yürüyüyen ekibe geçti. Yani buradan ne anlıyoruz? Para önemli.

Ön tarafa ilerlediğinde ikinci prens merakla sordu.

-Nerede kaldınız kaybolduğunuzu sandık.

-Haha. O konuda..gölgeler haber getirdi.

Dün geceden bahseden ve gölgeler yüzünden geç kaldığımız doğru. Şimdi düşününce o adamlara da acıyorum.

En zor eğitimlerden geçip en zor görevlere atanıyorlar ve çoğusu ölüyor.

Hemen Cassion'da yanımıza geldi.

-Ne konuşuyorsunuz?

Ona gölgelerden haber geldiğini söyledim.

Şimdi bakınca eski savaştakinden az kişiyiz. Komutan Milo, Kai ve Cesar burada değil.

Kai kuzeye gitti ve Cesar sonradan gelecek. Bana yapması gerekenler olduğunu söyledi.

Sonuçta onu savaşa katılmaya zorlayamam. Kaptan Milo'da hala güneyde. Sanırım insan alıştığı yeri terkedemiyor.

-Gölgeler ne dedi?(İkinci prens)

Onlara güncel durumu anlattım ve doğru yönde olduğunuzu söyledim.

-Bu arada Leo'nun gitmesine izin vermek gerçekten iyi mi?(Cassion)

-Er yada geç onu tekrar yakalayacağız.

Uzun bir yol gittik. Yarın batıya varmış oluruz. Yani bu akşam son kampımız.

Çok mutluyuuum. Buradaki yemekler tam anlamıyla berbat. İkinci prens olmasaydı çoktan bir şeyler yapardım.

Arada gizlice atıştırdığım doğru olsa da ben hala dürüst ve vatanına bağlı biriyim.

Şimdi düşününce bir süredir sürekli savaş halindeyim.

Yakında birinde ölürsem şaşırmam açıkçası. Ya da Samuel'in kaçan ikizi falan dönerse yine şaşırmam.

İnsan bir yere kadar şaşırır. Sonunda akşam çöktüğünde kamp kurmak için durduk.

Bir şekilde hislerim yakınlarda tehlikeli bir şeyler olmalı. Tabi ki düşman ordusundan bahsetmiyorum.

Haritayı açtım. Bulunduğumuz kısım da savaşın olacağı alan gibi düz bir alanda.

Tek farkı buranın ormanlık bir bölge de olması. Ağaçlar çok sık olmasa da orman denilecek kadar çok ağaç var.

Burası savaş alanına yakın ve saklanmak için iyi bir yer bu yüzden buranın çıkışına doğru bir yere kurulacağız.

Böylece acil bir durumda geri çekilmemiz kolaylaşacak ve aynı zamanda hastaları. Burada tedavi edebiliriz.

Keşke burada da sur olsaydı.

Yanlış hatırlamıyorsam bu bölgeye kont Braham'ın bakması gerekiyor. Ondan burayla ilgili detaylı bildi almalıyız.

Yer şekilleri ve bölgede bulunan doğal eserler çok önemli.

Örneğin bir nehir hendik gibi kullanılabilir ve tepe okçular için iyi bir nişan yeri olur.

Gece olduğunda çadıra girdim. Yarın büyük bir gün. Düşman yakında varır sonuçta ben misafirperver biriyim onları en iyi şekilde karşılamalıyız.

________
Yazar:Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin