Dükalığa girdiğimizde hava aydınlanıyordu. Muhafızların garip bakışları eşliğinde içeri girdim.
Bunların derdi ne yüzümde garip bir şey mi var?
-Ah Majesteleri ben artık yürüyebilirim.
O.. O çok tatlıı bir köpek yavrusuna benziyor. Ahem. Onu hemen yere koydum saat 6 gibi yani şuan herkes uyanık.
Kapıda herkes bir telaş içindeydi. Kahya endişeyle sordu.
-Majesteleri kimseye demeden nereye gittiniz?
Hatta abilerim bile.
-Elise kaçırıldın sandık en azından birine söylemeliydin.
-Hey buradaki kanun benim.
Ahhh çok havalıyım. Bunu kaydetmeliydim. Neyse poker suratımı korumalıyım.
-Madem herkes burada toplanmış size bir haberim var. Bu Carl Tervion...
-! Yoksa siz.. Siz...
-Bundan sonra herkes ona iyi davransın.
-!!
-Majesteleri yanlış anlayacaklar.
Bana öyle bakma ahh bu karakteri çok güzel tasarlamışlar.
-Ahem, o benim sekreterim olacak yani ona iyi davranın.
Cümlem bittiği anda herkese bir rahatlama geldiğini farkettim. Bunlar gerçekten.
-Ona bir oda hazırlayın. Aynı zamanda ihtiyacı olacak eşyalar alın şuan hiç birşey yanında değil.
Hizmetciler başlarını eğip gittiler ve Carl kayayı takip etti.
Bu arada abilerim gerçekten pişman gibi gözüküyor. Tamam ben kötü bir insan değilim ve abimi sakatlamıştım hala kolunu tamamen kullanamıyor.
Orta seviye bir iyileştirme iksiri. Bunun için özel bir eşya kullandım ah. Neyse bu benim hatam.
Cebimden çıkardım ve abime attım.
-Onu iç kolun için. Bundan sonra eski formuna dönecek.
Sonra arkamı dönüp gittim. Hmph, onları önemsediğilden falan değil sadece suçlu hissediyorum.
Tam arkamı dönmüş giderken bir ses duydum.
-Teşekkürler Elise.
Onları umursamıyorsam neden kalbim sıcacık hissediyor. Ben tam bir aptalım.
Carl odasına yerleştikten sonra biraz dinlenmesine izin verdim. Sonuçta gece boyu uyuyamamıştı.
Ben de yüksek sorumluluk hissiyatına sahip biri olarak... Uyuya kaldım. Ahh o kadar önemli mi artık bir sekreterim var.
Hehehehe (Farketmeden yine kötü kadın gülüşü yapıyor tsk tsk)
Neyse akşam abilerim ben ve Carl masa başında toplandık. Abilerime artık azda olsa güvenebilirim.
Benim olmadığım zamanlarda sekreterime yardımcı olacak biri lazım.
-Carl istediğin kadar ye yakında çok çalışman gerekecek.
-Majesteleri bana bu şansı verdiğiniz için teşekkürler ama bence ben bu iş için yeterince yetenekli değilim.
-Neden öyle düşünüyorsun? Denemeden böyle konuşmak yoksa burayı sevmedin mi?
-Ha.. Hayır öyle değil be.. Ben sadece...
-O zaman bir sıkıntımız olmamalı değil mi?
Şimdi bakınca abim kolunu düzgün kullanabiliyor gibi gözüküyor.
-Abi kolun nasıl oldu.
-İlacın sayesinde gerçekten iyileşti. Bu mucizevi bir şey.
-Anladım. Sizden bir isteğim var.
-?
-Ben burada yokken sekreterime yardımcı olmanızı istiyorum. Ona zorbalık yapanı görmek istemiyorum.
-Anladım. Merak etmene gerek yok ama nereye gidiyorsun?
Fufufufu boşunamı sekreter aldım. Biraz tatil için tabikide.
-Ben meşgul bir insanım iş gezileri falan olursa diye.
-Yani tatile çıkacaksın. (Theodore)
-Ne alakası var ben.. Ben.
-Bu senin için iyi olacak Endişelenme gerek yok. (Ezekiel)
-Zaten öyle olmadığını söylemiştim. Ben doydum. Sen nasılsın Carl.
-Ah bende bitirdim.
-O zaman sana ofisi göstermeme izin ver.
______
Merhabalarr bölümlerin uzunluğu hakkında birkaç şey söylemek istiyorum.Sınavlarım yüzünden yazmaya vaktim yok. Bu nedenle kısa da olsa gönderiyorum ki en azından bir şeyler olsun. Böylece boş zamanlarımda kısa bölümler atıyorum.
Bu hafta bitince bölümler uzayacak bu nedenle şimdilik böyle olacak çok üzgünüüüm.
Birde sorularınız olursa yorumlardan yanıtlayabilirim. +Romantizm katmamı isterseniz lütfen söyleyiiiin. Öyleyse sonraki bölümde görüşürüz.
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Historical FictionKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...