Bölüm198 Parti

550 57 3
                                    

Bebek beş aylık olmuşken parti hazırlıkları tamamlandı. Özellikle geç bir tarih seçtik çünkü düşük olasılığını göze almak lazım.

Bu akşam parti var. Göbeğim artık bayağı şişti. Daha önce hiç bu kadar ağır olmadım. Eskiden yiyecek bir şeyim yoktu sonra da şövalye falan oldum.

Gerçi bir kenarda oturup tıkınmak kulağa güzel gelse de ben çalışkan zeki ve mükemmel biri olarak bunu yapmadım.

Hep halkım ve size macera olsun diye.

Bu gün salaş bir elbise giyeceğim. Bu Seraphine'in benim için özel olarak tasarladığı bir elbise.

Gerçi modern dünyada bunlardan bir sürü olsa da yine de dokunaklı.

Elbise belsiz. Normalde burada ince beli vurgulamak moda. Korseler falan var biliyorsunuz. O yüzden bu burada bir devrim yaratabilir.

Özellikle benim gibi ünlü bir figür giydikten sonra.

Nerede kalmıştık? Elbise bu sefer beyaz ve sarı renkliydi. Parlak bir elbise uzun zamandır böyle parlak bir şey giymedim.

Bu iki renk bana sonbaharı hatırlatıyor bu yüzden onları seçtim. Samuel'de aynı şekilde giyindi tek farkı o sadece beyaz giyiniyordu.

Bu gün tüm dostlar ve diğer soylular buraya gelecek. Ne olursa olsun kimse buraya gelmemezlik yapamaz sonuçta bu benim partim.

Uzun zaman sonra ilk kez parti veriyorum. Normal bir soylu sürekli sosyal etkinliklere katılır çay partileri düzenler ve üzerine balo yapar.

Buradan anlayacağınıza göre bu bana yaklaşmak isteyenler için büyük bir fırsat. Normalde buranın işleriyle uğraşmayı sevmiyorum ama burayı çocuğuma miras vericeğimi düşününce sanırım bir kaç sosyal bağlantı daha kurabilirim.

Burası sadece en güçlü dükalık olmamalı imparatorluk ailesinden bile hayır çevre imparatorlukların en güçlü ailelerinden bile daha güçlü olmalı.

Belge olaylarını abilerim ve Carl'a bırakabilirim. En kötü bir yer fethederek çocuğumu tahta geçiririm. Evet bu kesinlikle en iyi fikir.

Ama ya ona ihanet ederlerse o zaman onun için güçlü aileleri büyülü anlaşma ile bize bağlanmasını sağlamak en iyisi.

Reddeden aileleri yok edebilirim. Ahh güçlü olmak başka bir şey.

*****
Bundan yüz yıl sonra bile Elise Castillo adını duyanlar tir tir titreyecekti.

Bunun sayesinde yeni bir isim kazandı 'Kanlı Kahraman'

*****

_________
Yazar:Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin