Bölüm107 Prensesin Çay Partisi(2)

1K 100 3
                                    

Sabah olduğunda çok hafiftim. Uzun zamandır aldığım en iyi uyku olmalı. Bu gün Seraphine'in yanına uğrayıp son provayı yaptık.

Mücevherler hazırdı ve onları da aldık. Eve dönmeden önce bir şeyler içmeye karar verdik.

-Ellie bildiğin bir yer var mı?

-Mhm.

Cesar'ın yerine gidiyoruz. Orası hem güvenli hem de sakın bir ortama sahip.

Bara vardığımızda sipariş verdik.

-Ellie ne tavsiye edeceksin?

-Rock Bourbon ama sen sever misin bilmiyorum.

-O zaman bende ondan alacağım.

Sipharişi verdik ve barmen hemen bize içeceklerimizi getirdi. Buradaki herkes beni çok iyi tanıyor. Cesar'a yakın bir ilişkimiz olduğu için tabi ki.

Biz hem içip hem sohbet ederken Cesar geldi.

-Leydim uzun zaman oldu.

-Ellie onu tanıyor musun?

-Evet o benim iyi bir arkadaşım. Bu Cesar ve Cesar bu da çocukluk arkadaşım Sophia.

-Memnun oldum bayan Sophia.

-Aynı şekilde. Bizle içmek ister misiniz?

-Sophia onu böylece sürük..

-Peki. O zaman bir oyuna ne dersiniz?

-Cesar ne oyunu sadece..

-Ellie hadi ama biraz eğlenelim.

-O zaman kuralları açıklıyorum. Sırayla birbirimize sorular soracağız ve cevaplamak istemezsek bir fondip yapıyoruz.

-Ne içiyoruz?

-Bu şarap bizim barın özel ürünü ve yüksek alkol içeriyor. Ne dersiniz.

-Ben varım. Ya sen Ellie?

-Hayır deme şansım var mı?

-Bayanlar o zaman başlayalım mı?

Yerleştik ve bardaklar hazırlandı. İlk soruyu Sophia Cesar'a soruyordu.

-Bay Cesar sevdiğiniz biri var mı?

-Güzel soru ama bunu şimdilik es geçmeliyim.

Bir bardak kaptı ve tek seferde bitirdi. Yüksek alkol dedi ve üstüne fondip...
Sırada Cesar bana soruyordu.

-Leydim bize yaptığınız komik bir şeyi anlatın.

-Cesar hayatım trajikomedi noveli yani bu soru bile değil.

Sırada ben Sophia'ya soruyorum.

-Sophia bana eşinden bahset daha önce cevaplamamıştın.

-Sanırım ben de içiyorum.

Hadi ama onun sorunu ne? İlk olarak ona aşık olduğunu söyledi ama onun hakkındaki soruları hep geçiştiriyor.

Böylece uzun bir akşam oldu. Villaya döndüğümde sarhoştum. Her şey bulanık görünüyordu. Haha sanırım Sophia'nın ikizi var oda burada.

İçeri Lily'nin yardımıyla zarzor girdim. Sonrasında biri geldi ve beni kucağına alıp taşıdı ama kim olduğunu bilmiyorum.

Sonrasında uyuya kalmış olmalıyım.

Sabah kalktığımda en son hatırladığım şey barda olmamdı ama gerisi boş. Neyse en fazla ne olmuş olabilir ki?

Ahh çay partisi bu gün! Geç kalacağız hemen zırhımızı kuşandık silahlarımızı biledik ve altımıza atladık.

Bu gün uzun bir gün olacak. Ahh akşamdan kalmayım. Başım çatlıyor. Bu günü de atlatabilirsem  bana yeter.

_______
Yazar:Villainesssss

2 bölüm sonra Samuel'in gözünden olayları anlattığım bir bölüm olacak.

Bölüm108 Prensesin Çay Partisi(3)
Bölüm109 Samuel'in Gözünden

Hadi ben kaçar.

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin