Demirciye girdik ve kılıcı istedik bize kılıcı bir kutunun içinde verdi. Fazla ödeyince böyle oluyor.
Arabaya binince kutuyu açtık. İnce ve uzun bir kılıç vardı. Bu kadar kısa sürede böyle bir kılıç yapmak. Kılıcı elime alıp tarattım bu önceki kılıcıma çok benzer bir kılıç.
Sonrasında direk eve gitmedik bunun yerine iki at alıp ormana gittik. Işınlanmamamızın nedeni tanrıçanın Samuel'in büyüsünü tespit etmemesi için. Sonra peşimizden bir rahip gönderebilir.
Ormanda ilerledik ve eski bir yapının önünde durduk. Yapı dememin nedeni çok yıkılmış olması.
-Burası neresi?
-Yaklaşık 150-170 yıl önce burası bir tapınaktı.
-Peki biz neden buraya geldik?
-Burada bana lazım olan bir şey var.
Yanılmıyorsam Samuel'in bahsettiği zamanlar savaş dönemleriydi. Etrafa baktığınızda bazı kulübe kalıntarı da görebilirsiniz. Ama savaş yüzünden neredeyse hiç bir şey ayakta kalmamış.
İçeri girdiğimizde hiç bir kullanılabilir eşya yoktu. Büyük ihtimalle yağmalanmış.
Boş koridorda yürüdük ve bir odaya girdik. Buranın diğerlerine göre farklı bir havası vardı.
Samuel duvara doğru yaklaştı ve duvara üç kez vurup bir şeyler mırıldandı. Bu bir büyü değil de daha çok şifre gibi bir şey.
Samuel durur durmaz duvardan küçük bir bölme açıldı. İçerisinde sadece bir kağıt parçası vardı...?
Önce izerinde özel bir büyü falan vardır diye düşündüm ama tamamen boş bir kağıttı!
Samuel'e keskin bir şekilde döndüm.
-Pfft.
-??
-Yüzünden ne düşündüğünü anlayabiliyorum. Bu kağıtta bir büyü çemberi var.
-Kağıda bir kez daha baktım ama hala boştu.
-pf..Ahem. Tabi ki büyüyle gizlenmiş.
Kağıdı elinde tuttu ve içindeki büyüyü emdi. Bu işlemden sonra kağıtta bazı semboller belirdi.
Hadi be! Sonra kılıcı istedi. Kılıcı ona verdiğimde kağıdı alıp kağıda yapıştırdı ve bir büyü yaptı..
Kara büyü benim kullandığımdan çok daha farklı bir büyü türü yani yapabileceğimiz şeyler çok farklı.
Ben dört elementi kullanarak büyüler yapabilirken o aklımızın alamayacağı şeyler yapabiliyor. Yani onun sınırlarını ben bile bilmiyorum.
Semboller burada devereye giriyor. Büyü eksiğini kapatıp farklı şeyler yapmamızı sağlıyor.
Kağıt kılıçla birleşip parlak bir ışık yaydı. Gözlerimi açtığımda kılıç tamamlanmıştı.
Bununla birlikte tanrıçayla savaşa neredeyse hazırız!
_________
Yazar: Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Historical FictionKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...