Eve dönerken arabada kimse tek kelime etmedi. Dük zaten partiye katılmamış erken dönmüştü.
Üçümüz sessizce yolu seyrettik. Onların bu hallerine baktıkça kendimi daha çok zorlamak zorunda kaldım.
Kahkaha atmamalıyım hayır. Eve döndüğümüzde herkes odasına çekildi. Önümüzdeki birkaç gün hiç ses yoktu.
Bu günlerde sadece antrenmana odaklandım ve zaman hızla aktı. Sonunda bu gün Kontesle açılış yapacağız.
Küçük bir mağaza açtık. Böylece müşteriler burada ipeğin kalitesini görebilir. Onun dışında başka dikiş malzemeleri de var.
Şimdi her şey hazır. Açılışı bilerek erkene çektim. Bunun iki nedeni var. İlki gelecekte yüklü miktarda paraya ihtiyacım olacak. Ve ikincisi yılın bu zamanı en çok ipek ve kumaş satılan zamanı.
Özellikle kışın çok az balo olur ama yazın herkes bu tür etkinlikler yapar. Moda evleri ve terziler ilkbahrdan kumaş almaya başlarlar.
Bu yıl yeni bir moda evi açılacak. Normale göre gidersek Kontesle eninde sonunda işbirliği yapacaklar. Ve birlikte devrim gerçekleştirecekler.
Ama buna daha üç yıl var ben sadece birazcık öne çekiyorum. Şansa onlarla
Aynı gün açılış yapıyoruz. Bugün kü planım o moda eviyle erkenden anlaşmak.Kontesin yanına vardım ve beni dostça selamladı.
-Elise seni bekliyordum.
-Kontes siz gerçekten çok yeteneklisin. Bu ipeği nereden buldun?
-Oho bu da benim sırrım.
-Ahem size dediğim anlaşma hakkında zamanı yaklaşıyor beraber gidelim mi?
-Olur hadi çıkalım ah dur bu belgeleri unutuyordum.
Kontesle arabaya bindik ve yol boyunca sohbet ettik. Sonunda beklediğimiz yerdeydik.
Seraphine'in moda evi. Benim buraya son ziyaretimde her yer altınla kapalıydı şimdi bu küçük dükkanı görünce gerçekten inanması zor.
İçeri girdik ve bayan Seraphine bizi bekliyordu. O düşmüş bir soylu un kızı. Üvey annesi onu para için satmaya çalıştı ama o kaçıp başkente geldi.
Burada yaptığı işlemeleri gören bir soylu oldu ve ona yaptıklarını satmasında yardımcı oldu. Şimdi o kadar müşterisi var ki kendi dükkanını açtı.
Bu iki kadın geleceği değiştirecek ve bir devrim yapacak.
-Merhaba leydi Seraphine.
-Düklığün genç prensesi ve kontesi selamlarım.
-Buna gerek yok biz senle iş yapmaya geldik.
-Teşekkürler prenses.
-O zaman artık iş konuşalım. Yaptığınız işlemeleri gördük ve inanılmaz bir yeteneğiniz var.
Kontes sözü devraldı.
-Bildiğiniz üzere biz yeni bir ipek dükkanı açtık. Amacımız sizle iyi bir iş birliği yapmak.
-Devam edin.
-Bildiğimiz üzere henüz bir tedarikçiniz yok biz size kumaşları toplu bir şekilde aldığınızda belirli düzeylerden indirim yapacağız.
-Tabi ki bunun karşılığında sadece bizim dükkanımızdan malzeme alacaksın.
-Acaba ipeklere ve kumaşlar göz atabilirmiyim?
-Tabi ki.
Edmund'a işaret verdim ve malzemeleri getirdi. Seraphine onları incelemeye başladığında gözleri parlıyordu bu iş tamam.
-Bunların kalitesi yüksek ama... peki ya fiyatlar ne olacak?
-Onları Kontesle konuşmalısınız.
İkisi tartışmaya başladılar ve bende konuşmalarına göre bir belge hazırladım.
Bu belge benim geleceğim. Hemen gidip bir banka hesabı açtım kazandığım paramı burada biriktireceğim sonra buradan toz olacağım.
_______
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Historical FictionKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...