Bölüm56 Güneye Doğru(3)

1.6K 172 9
                                    

Yemekler basitti ama bu yemek bile bir ordu için çok iyi. Ben yemek yerken yanıma Edmund geldi.

-Leydim nasıl hissediyorsunuz?

-İyiyim senin için de zor bir yolculuk olacak.

-Daha zorlu şartlarda bulundum.

-...

Biz sessizce yemek yerken ötede bir ses duydum. Şovalyeler benim hakkımda konuşuyordu.

-Bir kadın savaş alanına mi gidiyor?

-Kendini ne sanıyor anlamıyorum?

-Hey neden sonrasında onun çadırına bir ziyarette bulunmuyoruz?

-pffft.

-Hahahah

Demek öyle ha.

-Majesteleri emredin başlarını alayım.

-Edmund yola çıkmamıza ne kadar var?

- 1 saat kaldı Majesteleri. Ama onlar hakkında...

-Peki bu bana yeter.

-?

Ayağa kalktım ve kılıcını aldım. İleride konuşan 4 askerin yanına gittim.

-Siz dördünüz konuşmalarınıza şahit oldum ve düşündüm ki kim bu kadar güçlü olan?

-...

-Sonuçta ben hem yüksek seviye bir büyücü hemde bir kılıç ustasıyım acaba beni yenebilecek biri ne kadar güçlü olmalı?

-!

-Yola çıkmamıza 1 saat var. Beyler sizi bir düelloya davet ediyorum.

O sırada etraftaki herkes:

- :0

4'lü grup:

-Sen fazla kibirli olmuyor musun? 4 adamla aynı anda savaşmak?

-Evet.. evet sen neden evine dönmüyorsun.

-Gidip evlen ve mutlu yaşa bir kadın kılıç tutmamalı.

-TSK TSK.

- Benden bu kadar korkmayın sizi öldürmem 10 saniyemi alır yani. Size olmeyeceginize dair yemin ediyorum.
Kılıçlarınızı alın şimdi başlayıp gidene kadar bitireceğim.

Tüm askerler izliyor bu iyi hepsini hızlıca yenip diğerlerinin benim gücümü görmesini sağlayacağım.

4'lü hemen döndü. Hakem Kai'dı. Başlama işareti verildi ve ben canlanmadan onların gelmesini bekledim.

Sessizce mırıldandım yüksek seviye kalkan büyüsü.

İlk gelen kılıcını bana savurdu ama kılıç ben kıpırdamadan durmam rağmen bana bir çizik bile atamadı.

Diğerleride aynı şekilde geri bastırıldı.

-Bitirdiyseniz artık benim sıram.

Etraftakiler:

-...

4'lü:

-...!

Kılıcımı manam ile doldurdum ve olduğum yerde yatay bir doğrultuda savurdum. Bu sadece küçük hasarlar vermek için kullanılan bir büyü yani en fazla bir yerleri morarır.

Ama darbe ilk inince canınız yanacak ve yere düşeceksinizdir.

-Neden eve gidip karılarınızdan çamaşır yıkamayı öğreniyorsunuz? Gördüğüm kadarıyla benim gibi zayıf bir kadını bile yenemiyorsunuz. Tsk Tsk.

Kalabalıktan gelen kıkırdamalar arasında yerime döndüm. Bu benim için gelecekte olacak olayları önlememi sağlayacak önemli bir parçaydı.

Sonunda tekrar yola çıktık ve sabaha kadar durmaksızın ilerledik. Sabah olunca sıcak havada çadırkarımızı kurup uyumak için hazırlandık.

Tam uykuya dalmışken çadırımın girişi yırtılarak açıldı.

Sanırım çadırın girişi veya kapı farketmiyor. Evdeki yeni kapımı özledim ahh.

_______
Yazar:Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin