Hızlıca evlilik için hazırlanmaya başladık.
Bunun iki nedeni var. Bir prense mektupta sevdiğim biri olduğunu değil çoktan evlenmek için hazırlıklara başladığını yazdım.
Ve iki daha fazla mektupla başa çıkamam. Buna üşengeçlik adı verilebilir.
Düğün bir ay sonra olacak. Bana kalsa bir hafta da halledebilirdim. Ama halkın kahramanının düğünü halka açık olmalıymış.
Yani düğün mekanına giderken süslü bir yoldan geçmeliyiz. Bunun nedeni ne diye sorarsanız... gösteriş.
İlk olarak halk birine inanmak, güvenmek ister.(Bir parti desteklemek gibi)
Halkın moralini yüksek tutmak bir devletin kalkınmasını sağlar. Sırf bu yüzden ek sıkıntı çekiyorum ahh!
Banane halktan. Sırf emredildiği için geldim. Zar zor birine bir çizik attım ve bir anda kahraman oldum.
Halk tarafından desteklenmek kötü değil hatta güzel hissettiriyor ama sorun şu ki her yaptığım olay boş yere uzuyor.
Bir kafeye giderken yüzünü kapatmak zorundayım veya kraliyet sarayına giderken yol kenarlarında insanlar birikiyor.
Aynı zamanda sayısız suikast oluyor.
Bir kahraman halkın moralini nasıl yükseltiyorsa onun doğal nedenler dışında ki ölümü halkı kaosa sürükler.
O bile ölebilir. O zaman biz ne yapmalıyız.
Bunlar halkın düşünceleri ve bilirsiniz bir sürü hain var.
Düğün kraliyet sarayında olacak. Neden mi? Aynı sebeplerden.
Anlamadığım şey novellerde iki saniyede evlenebiliyorlar özellikle şu anlaşmalı evliliklerin olduğu webtoonlarda bir bölümün yarısından az yer kaplıyor.
Aslında bir veliahtla evlenmek her soylu kadının hayalidir. Benim kabul etmeme nedenim...çok zor iş.
Bir sürü etik kuralı öğrenmeliyim. Sonra saray entrikaları var ve cariye sorunu da var.
Hourben imparatorluğu bizim ülkemiz kadar büyük olmasa da değerli madenleri ve bereketli toprakları var.
Şunu düşününce güçlü biri olduğum için bana teklif göndermesi normal ama bu bir evlilik teklifinden çok savaş için bahane sürecine benziyor.
Bilirsiniz savaşların bir görünen nedeni bir de asıl nedeni vardır.
İki ülke uzun süredir yer altı kaynakları nedeniyle diplomatik sorunlar içindeydi.
Ülkemizin talep ettiği fiyat onlara göre düşüktü ve bu yüzden bir sürü müzakere düzenlendi ama hepsi sonuçsuz çıktı.
Aynı zamanda onlar madenleri başka ülkelere bize sattıkları kadar satamıyorlar.
Küçük ülkeye fazla gelen maden ellerinde kalıyor.
Madeni kendi ülkelerinde işleyemiyorlar çünkü yeterli teknolojiye sahip değiller.
Bizim ülkemizde geliştirilen kazan sistemi sayesinde kolayca o madeni izleyebiliyoruz.
Kısacası onlar için iki çözüm yolu var bir düşük fiyattan maden satmak ya da ülkeyi en azından bir kısmını ele geçirip sırları çalmak.
Ajan göndermek mantıklı değil çünkü giriş ve çıkışlar kontrol ediliyor ve sadece bizim ülkenin vatandaşları bu yerlerde çalışabiliyor.
Ya da yine fazla paranoya yapıyorum. Şimdilik sadece işime odaklamacağım.
Hmm takım elbise mi giymeliyim yoksa gelinlik mi? İki kişinin takım elbise giymesi garip kaçar ben elbise giyeceğim.
Böylece hazırlıkları yaparken günler geçti.
_________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Fiksi SejarahKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...