Silah mağazasından çık dükalığı gitmek için yürümeye başladım. Yürürken arkamdan bir ses duydum.
-Bak bak küçük bir bayan ha. Tüm paranı boşalt sonrada biraz eğleniriz ne dersin?
Karşımda 5 kişiden oluşan bir grup vardı. Pek güçlüye benzemiyorlar. Hatta bayağı çelimsiz gözüküyorlar. Yan karakter olunca haydutlarin seviyesi bile düşüyor pfft.
-Sizle uğraşamam çekilin yoksa ödersiniz.
-Bu neyin siniri tsk tsk neden işimizi zorlaştırmayıp hızlıca başlamıyorsun?
-Evet eğer bir kıza vurmayacağımızı sanıyorsan yanılıyorsun.
-Gelin o zaman.
-Ha çok mu güçlü sanıyorsun kendini. Beyler tutun onu.
Hadi yeni kılıcı deniyelim. Üzerime iki adam yürümeye başladı bende kılıcını çektim. Birer saniye dondular ama sonra gülerek gelmeye başladılar.
-kılıç kullanmayı biliyormusun dikkat et elini kesersin.
-pfft! Hahah
Kilicimi salladım ve daha demin konuşan adamın pantolonunu kestim. Ups pantolon tamamen aşağı düştü.
-Sen... Ne yaptığını sanıyorsun tutun onu
Gelenleri basit hamlelerle savuşturdum. Sonuçta birini öldürseydim başıma bela almış olurdum.
Haah sonunda hepsi nakavt oldu ama saat. Evde olmadığımı farkederlermi? Hiç sanmıyorum.
Eve vardığımda köpek deliğinden içeri süründüm ama önümde iki çift ayak belirdi. Haha sayın abilerim. Söze küçük olan başladı.
-Sen tamamen kafayı yedin değilimi. Köpek deliğimi? Sana da bu yakışır...
-Theodore kes sesini! ELİSE CASTİLLO sen ne yaptığını sanıyorsun. Gizlice kaçmak mı aklını mı kaçırdın! Sen bir prensessin öyleyse öyle davran.
-Ha nereye gittiğim sizi ilgilendirmez!
-Bu düklüğün bir üyesi olduğun sürece...
-Sanki beni bir aile üyesi olarak görüyorsunuz da. Hadi ama sizin için sokaktaki herhangi birinden daha aşşağıyım!
-!?
-Senin umursadığım şey ben değilim dedikodular. O deli prenses bu sefer evden kaçmaya kalkmış. Bu değil mi. Sadece şimdi bir ceza ver. Aaa önce adın için yalvarmalıydım pardon!
-Sen neden bahsediyorsun?
-Hep böyle değilmiydi! Ama farketmez çok paran var değil mi? Hadi sadece işimize bakalım. Sen paranla dedikoduları çöz ve ben kendi işime bakayım!
Yanağımdaki ne ben ağlıyormuyum? O an arkamı döndüm ve odama hızla yürüdüm. Abilerim arkadan bana baktılar. Ne güzel bir aile görüntüsü.
_____
Bir dahaki bölümde birinci genç efendinin bakış açısından bir bölüm olacak!
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişman olma sırası artık sizde
Ficção HistóricaKaranlıkta çok zaman geçirdi. Artık o bile ne kadar olduğunu bilmiyordu. Sonuçta hiçbirşeyi değiştiremedi. 4. kez yine soğukta yalnız başına gözlerini kapattı. Elise 5. kez gözlerini açtığında bu sefer aynı hatayı tekrar etmeyecekti. Artık yaptığı...