Bölüm157 İsyan

704 85 8
                                    

Şimdi sadece bunları devirmek kaldı.

Ben geri çekildim ve Leo'nun yanına gittim. Onu büyüyle bağlayıp bir kılıç bulacağım ve savaşacağım.

Ordu arkadan gelen saldırıyla dağılmaya başladı ve sarayın kapılarından benim ordumda çıkıp saldırmaya başladılar.

Bensiz öldürmeyinnn! Ben de istiyorum.

Hemen koştum ve kafasını yere çarptığı için baygın olan Leo'yu askerlerin elinden alıp saraya götürdüm.

Onu hemen bir sandalyeye bağladım ve üzerine büyü yaptım. Sonra antrenman sahasına koşup bir kılıç aldım.

Samuel hançerle ne kadar idare eder bilmiyorum. Hadi ona da bir tane kılıç alalım.

Elimde iki kılıçla dışarı koştum. Samuel nerede acaba?

Etrafa bakındım. O ön saflarda savaşıyordu.

Hadi ama bir hançerle neden ön saflardasın!? Bu kendini hala ölümsüz mu sanıyor.

Hemen ileri koştum. Ahh yoluma çıkmayın!

Ona ulaşmak için neredeyse yara alıyordum. Yanına vardığımda ona kılıcı verdim.

-Kendini ölümsüz mü sanıyorsun!? Sadece bir hançerle nasıl ön saflara gelebilirsin!?

-Benim yeteneklerimi en iyi bilen sensin.

-Haa savaşta bel altı vuranlar olacak. Buna ne diyorsun!? Basit bir yara ölümcül olabilir!

-Benim için endişelendin mi?

Elimde unuttuğum rastgele bir kişinin kafasıyla cevapladım.

-Tabi ki.

Ekk! Bunu neden hala tutuyorum? Gerçekten çok sinir bozucu üstüm basım kan oldu.

Samuel'le sırt sırta verdik ve birkaç kişi dilimledik. Bu yanlış bir tabir oldu.

Vatanımız için canımız uğruna savaştık. Bunun kesinlikle Leo'yu sevmediğim için yaptığım bir hareket olmadığını biliyorsunuz.

Vatan aşkıyla yanıp tutuşan yüreğim başka bir ülkeye kaçmama engel oldu. Ve bununda sırf üşendiğim için olmadığını biliyorsunuzdur.

Tüm yanlış anlaşılmalar çözüme ulaştırıldığına göre devam edelim.

Bu küçük ihtilal ordusunu kolayca bastırdık. Ama bu kadarla biteceğini sanmıyorum.

Öncelikle Hourben ülkesi bize savaş açmak için gün sayıyor olmalı. Muhtemelen işlerin böyle gelişeceğini beklemiyorlardı.

Ama savaş fikrinden sırf bu yüzden vazgeçeceklerini hiç sanmıyorum. Bu olasılıklar yüzünden Cassion ve ikinci prensi çağırdım.

Savaşırken bir şövalyenin Samuel'in arkasına sinsice yaklaştığını gördüm.

Lanet olsun böyle bir şey olacağını biliyordum! Onun tarafına doğru koşmaya çalıştım ama önüme başka düşman şövalyeleri çıktı.

-Samuel arkanda!!

Hayır onu kurtaramıyacağım! Tam kılıç ona saplanıcakken Samuel arkasını döndü ve o kişiyi yere serdi.

Sonra da bana dönüp gülümsedi.
Bu...bu lanet çocuk! Sadece buranın bitmesini bekle sonra sana göstereceğim.

İsyan eden grup bir kaç saat içinde bastırıldı.

Üstüm başım kan oldu. İğrenç kokuyor. Gidip banyo yapmalıyım sonra Leo'nun yanına gidip onunla biraz uğraşırım.

Sonra da azar çekmem gereken biri var. Uhh üzerimde neden başkasının parmağı var. Hemen duş almalıyım ahh.

________
Yazar:Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin