Bölüm112 Alice'in Ziyareti

989 97 1
                                    

Bu anı ziyaretin nedenini anlayamasam da iyice hazırlandım. Ne olursa olsun dedikodular çıkabilir.

Biraz sonra Dük ve düşeş içeri girdiler.

-Dük ve düşeş Ford hoşgeldiniz.

-Dük Elise kardeşiniz sizi görmeyi çok istedi bende onu kıramadım. Bu anı ziyareti mazur görün.

Demek dün geceyle alakası yok. Gerçi bu benim işime daha çok gelir.

-O zaman bir şeyler yemeye ne dersiniz? Aşçımız sizin için özel olarak yemekler yaptı.

Tabi ki çok özel yemekler hazırladı çünkü ben emrettim. Dük Leo hikayeye göre zayıflık gösteremezde ama ben onun en zayıf noktasını biliyorum. Havuçlar!

Leo havuçlardan hep nefret etti. Nedenine gelince... bilmiyorum. Bu yüzden özellikle tüm yemeklerde havuç var.

Masaya geçtik ve çorba geldi. Sebze çorbası ve içinde bir sürü havuç var.
Leo'nun yüzü ilk başta biraz buruştu ama sonra sessizce yedi.

Sonra sırasıyla salata, ana yemek ve tatlı geldi. Leo tüm yemeklerin en fazla yarısını yiyebildi.

Ana yemek geldiğinde ban şüpheyle baktı. Sırrını bilip bilmediğimden şüpheleniyor olmalı.

-Ahaha bu gün özel olarak havuçların bol olduğu bir menü yaptım. Kız kardeşim bana çok sevdiğini söylemişti de.

Böyle bir olay olmasada Alice şuan bunu inkar edemez. Nedenine gelince onu yeterince tehdit ettiğimi düşünüyorum.

Alice yemek boyunca çıtını çıkarmadı ama buraya gelmesinin nedenini tahmin edebiliyorum.

Muhtemelen Tanrıça ona sanki benim ajanımmış gibi davranttırıp bizi keklemeye çalışıyor. Bu yüzden o bu kadar erken geldi.

Ama bu oyunu farkettiğim için masaları çevirebilirim. Sanki ona inanmış gibi yapıp hatta planlarımız hakkında yanlış bilgi bile verebilirim.

Tanrıça her şeyi görüp duyabilen biri değil. Tanrıça lütuf verdiği kişinin etrafındakileri ve kutsal bölgelerdeki olayları girebilir. Kutsal bölge derken tapınak, imparatorluk sarayı falandan bahsediyorum.

Şuan konuştuklarımızı duysada düşündüklerimi duyamaz. Muhtemelen gözü üzerimizdedir. Eğer oyununu anladığımı farkederse biter.

Samuel bir anda hplamazsa sıkıntım olmayacak gibi görünüyor.

Gizlice Samuel'le baktım. Vay canına her açıdan mükemmel görünüyor. Ahem. Yani çok sakin görünüyor. Ben ona dalmış giderken bana döndü.

Ona baktığımı gördü ahhh. Utanç verici. Kendili yemeğe verdim. Yemek bitince Alice İle özel olarak konuşmak için çalışma odama geçtik.

-Sana Tanrıça ile ilgili söylemem gerekenler var.

İşte başlıyoruz...

_______
Yazar:Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin