Bölüm49 Güvenilir Biri

2.1K 196 4
                                    

Artık başroller beni öldüremez ama hala yapacak çok işim var. Açıkçası Dükalığı bırakıp gidebilirim ama o zaman miras otomatik olarak kardeşime geçer.

Bu nedenle bu şık elendi. O zaman tek bir seçenek kalıyor. Benim yerime bu işlerle ilgilenecek biri.

Tabi ki kör bir şekilde kimseye güvenemem ama sihirli bir anlaşma yaparsak sorun çözülür değil mi?

Zor olan böyle birini bulmak. Kahyaya güvenemiyorum hala eski dükü özlüyor gibi gözüküyor. En azından şimdilik ihanet etmez diye düşünüyorum.

Düşün düşün. Orijinalde bir adam vardı. Leo sürekli Alice İle oynadığı için işleri aksıyordu bu nedenle birini tutmuştu.

Kimdi kimdi... Ahh hatırladım o kişi kont Tervion'un gayrimeşru çocuğu Carl Tervion!

Tervion kontluğu ticaretle uğraşan oldukça güçlü bir yer olmasına rağmen kont eğlenmeyi fazla seviyor.

Bu nedenle gayrimeşru çocukları olması doğal. Carl bunlardan biri. Bir dükalıkta bile gayrimeşru çocuklar kötü muamele görüyor.

Öyleyse ona nasıl davranıdığını düşünemiyorum. Akşam çökünce pelerinimi taktım ve kontluğa doğru yola çıktım.

Hmm burası oldukça büyük. Onlar gerçekten zengin ne yazık ki kont...

Benim işim değil. Bakalım bakalım küçük Carl nerede. Villanın etrafında dolaşırken bir ses duydum.

-Sen kendini ne sanıyorsun nasıl olurda benden izinsiz yüzüme bakarsın!

Sanırım buldum. Woah sırf yüzüne baktı diye mi? Tartışma devam ederken ben oturduğum ağaçtan onları izledim.

Kendimi açığa çıkaramam. 'pat' Sonraki saniye çocuk yerdeydi.

-Senin gibi köpeklerin layık olduğu yer burası.

Sonrasında kibirli genç arkasını dönüp gitti. Yerde oturan adamın yanına gittim.

Bana kim olduğumu sorar gibi bir bakış attı.

-Sen Carl olabilirmisin?

-? Bunu kim soruyor.

-Sana yardım edebilecek biri.

Yüzümü açtım. Pembe gözleri tanımayacak bir adam tanımıyorum.

Yüzümü göstermemiz nedeni herkes benim gayrimeşru bir çocuk olduğumu biliyor. Belki kendini bana yakın hisseder.

-Yani sen Carl'mısın?

-Benden ne istiyorsun?

-Biraz yardımın lazım desem.

-Ben mi, nasıl bir düke yardımcı olabilirim?

Tamam herkesin aklında bir soru var. Düzgün bir eğitim bile almamış olan biri nasıl belgeleri ve bütçeyi düzenleyebilir?

Bunun cevabı gidecek hiçbir yeri olmayan Carl vaktinin çoğunu kütüphanenin bir köşesinde geçirirdi.

Babası çocuğun yetenekli olduğunu görünce en büyük oğluna yardım edebilmesi için onu eğitmeye karar verdi.

- Açıkçası aynı şey bana da oldu. Yıllarca eziyet gördüm bana yeteneksiz, çöp vesaire falan dediler. En sonunda hepsini gerçek anlamda ayağımın altına aldım. Senle ben benziyoruz. Güçlü bir beynin var. Benle gel orada iyi bir hayatın olacak. Kimse ağzını açıp birşey diyemeyecek ve en önemlisi

-...

-İntikamını almana yardım edeceğim.

-!

-Şimdi Carl benimle yeni bir sayfa açmaya ne dersin?

Rüzgar soğuk bir şekilde ikisinin arasında esti. Birbirlerinin yüz ifadeleri karanlıkta okunamasa da doğuştan gelen aşinalık hissedilebiliyordu.

-Geleceğim.

-Doğru karar.

Cebimden bir güçlendirme iksiri alıp içtim. Ve Carl'ı kucağıma aldım.

-Sen.. Sen ne yapıyorsun.

-He geleceğini söylemiştin?

-Ama bu şekilde...

-Ağaçların üzerinden zıplayarak gidebilir misin?

Sonunda duvara zıpladım ve..

-Hadi eve gidelim Carl.

______
Yazar:Villainesssss

Pişman olma sırası artık sizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin